Biuro podróży Beatur

Biuro Podróży Beatur - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 61 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 3.9
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.2

Rekomendacja

54% poleca to biuro

Ranking

  • nr 37 z 57
  • 5.0

    madzia1980 ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      5.0
      • Zgodność oferty z opisem 5.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Byłam z tym biurem w zeszłym roku w Bułgarii w Ravdzie, i wszystko w najlepszym porządku. Fajni kierowcy i pilot wycieczki, wszystko tak jak miało być. W tym roku w czerwcu znów jadę z tym biurem do Bułgarii :)

    2015-01-24
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • Naszkiewicz ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    Witam!! Nie tak dawno wróciliśmy z wycieczki do Albanii (Durres), którą rozpoczęliśmy pechowo 5-go września, z powodu niepowiadomienia nas o zmianie miejsca zbiórki. Była to stresująca sytuacja, gdyż czekaliśmy przez godzinę na ul.Mickiewicza, a wyjechaliśmy dzień wcześniej z Rzeszowa i dopiero kontakt z biurem Mądeltrans (tel alarmowy) umożliwił nam dotarcie do p. pilotki, która pilotowała wycieczkę do miejsca przeznaczenia. Ale najbardziej zdumiewający był fakt , że pani Agnieszka G. pełniąca "rolę pilotki" nawet jednym zdaniem nie była łaskawa udzielić nam żadnych informacji na temat państw, przez które przejeżdżaliśmy, ciekawostek przyrodniczych czy architektonicznych itd. Zero wiadomości. Jeszcze nigdy nie byłam na takiej wycieczce żeby pilot nie powiedział nic, dokładnie nic, podczas dwudziestoparogodzinnej jazdy. Czy to pilot z "łapanki", kompletnie niekompetentny? Zapytana o nazwę pasma górskiego wzdłuż którego jechaliśmy w Albanii, odpowiedziała, tu cytuję, że są to "prawdopodobnie Dolomity"(????). .Można było nawet wziąć książkę i poczytać do mikrofonu. Żenada. Mieliśmy natomiast sporo filmów na wideo, które skutecznie zapełniały czas, zamiast rzetelnej wiedzy pilota. Ciekawe, czy pozostała kadra też prezentuje podobny poziom. Już na samym początku pani zapowiedziała,że skarg nie przyjmuje tylko pochwały, no, to miał być żart..... Nie polecam tego biura!! Pokaż »

    2014-09-28
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 2.7

    krol_Albanii ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Podróz rozpoczela sie od spoznienia autokaru juz w samych Katowicach bez informowania nikogo o tym ze wyjedziemy pozniej. Pilotka Agnieszka jest osobnym tematem, tematem rzeką, jesli chodzi o podejscie do pilotowania wycieczki. Na wstepie powiedziala ze nie chce jej sie opowiadac jak bedziemy jechac tylko poczeka na osoby z Pszczyny i Cieszyna bo "nie chce jej sie 2 razy gadac tego samego". Generalnie mogla zachowac to dla siebie. Miala slaby wplyw na grupe jesli chodzi o punktualnosc odjazdow podczas postojow, poniewaz postoje 40 minutowe trwaly ponad godzine. Nooo i dojechalismy do Durres :) Trafilismy do innego hotelu niz zarezerwowalismy i pani Magda nie raczyla nas o tym nawet poinformowac. Pani Magda byla zawiedziona ze tak szybko przyjechalismy i musiala wstac o 6 rano.... Generalnie jej praca polegala na zebraniu w pierwszy dzien pieniedzy za wycieczki zanim ludzi zorientowali sie ze na te same wycieczki mogliby pojechac za kilkakrotnie mniejsze pieniadze np za 25zł zamiast 25 EURO. Czesc osob po zorientowaniu sie chciala zrezygnowac z wycieczek ale powiedziano im ze musza poniesc koszty (niewiadomo jakie koszty, ale pieniedzy nie chciala im oddac). Pani Magda byla przewodnikiem na wycieczkach nie wybiegajac wiedza poza najprostsze informacje nt Albanii. Zero zdyscyplinowania grupy. Ludzie decydowali za nia. Wycieczki mialy rozpoczynac sie o godz. 9, a ona o 9.15 pila kawe w restauracji. Na hotel nie moge narzekac wrecz polecam gorąco. Hotel Akropoli. Wspaniale jedzenie, nardzo mila obsluga, atmosfera domowa, wszyscy usmiechnieci, codzienne sprzatanie i wymiana recznikow oraz uzupelnianie mydla i szamponow. Pokoje zadbane, blisko do plazy. Jedynym minusem bylo slabe cisnienie wody lub jej brak ktory zwykle nastepowal gdy mialo sie duzo piany z szamponu na glowie ;) Polecam wtedy pojsc sie kapac obok basenu pod prysznicami. Wyjazd przekladany byl co 30min. Od godziny 16 do 18.30. Zamiast nas odprawic zbierala pieniadze za wycieczki od nowego turnusu,no dramat Pokaż »

    2014-09-25
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 1.7

    Durres ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Jeśli chodzi o autokar to był to pojazd stary i bardzo ciasny, klimatyzacja była, podróż bardzo niewygodna, kierowcy zgubili się kilka razy, robili bezsensowne postoje pośrodku niczego - jeśli ktoś miał potrzebę to musiał iść w krzaki. Odradzam posiłek w barze na granicy Słowacko-Węgierskiej, nigdy nie jadłam czegoś tak paskudnego, poszliśmy na ten obiad bo rezydentka p. Agnieszka zachwalała jakoby było pyszne - tragedia. Na miejscu zmieniono nam hotel bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do hotelu nie było drogi, więc musieliśmy iść kawałek na nogach. Sam hotel "Marina" - przyjemny, przy plaży, pokoje duże, klimatyzacja działała, w łazience śmierdziało, bo wybijało szambo. Sprzątaczki leniwe, nie zmieniały pościeli i ręczników, przez 3 dni nie mieliśmy papieru toaletowego, w końcu sama im go zabrałam. Jedzenie smaczne, kelnerzy uwijali się, szkoda tylko, że nie wymieniano obrusów i przez cały pobyt były brudne. Do hotelu nie mam zastrzeżeń, bo nie płaciliśmy dużo za te wczasy, więc cudów się nie spodziewaliśmy. Zastrzeżenia mam co do rezydentów - p. Magda i p, Michał byli parą, która spędzała swoje romantyczne wakacje. Pomimo zgłaszania braków w pokoju nie zareagowali i musieliśmy sami wszystko dogadywać z obsługą - po angielsku troszeczkę mówiła recepcjonistka. Rezydenci pojawili się raz by opowiedzieć o wycieczkach i zabrać pieniądze, później ślad po nich zaginął. Wycieczek nie polecam. do Tirany można jechać autokarem z Durres za 5 euro a nie 25. Wycieczka po winnicach miała mieć w cenie degustację, a na miejscu trzeba było dodatkowo płacić, po awanturze okazało się, że jednak jest w cenie. Powrót miał być ok godz 16, a był po 22, rezydenci nawet nas o tym nie poinformowali, siedzieliśmy jak kołki na korytarzach czekają na cokolwiek. Podczas powrotu kierowcy jechali niebezpiecznie - jeden z nich zepchnął w osuwisko samochód (jechaliśmy przez serpentyny w górach) po czym szybciutko uciekł. Albania jest specyficzna, ale polecam - tego biura NIE Pokaż »

    2014-09-07
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (4)
  • 5.7

    mmmw123 ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Witam Państwa! Podróżowałam z firmą Beatur w tym roku i jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Poczynając od podróży autokarem po pobyt w hotelu. Wypoczywałam w Hotelu Akropoli, gdzie panowała miła atmosfera, którą można zawdzieczyć zarówno obsłudze jak i kelnerom i właścicelom hotelu. Mój pokój był dość duży z widokiem na basen. Na duży plus zasługują również młodzi, ale profesjonalni rezydenci Pan Michał i Pani Madzia, którzy opiekowali się naszą grupą, a także organizowali wycieczki po Albanii. Wyjazd uważam za bardzo udany za taką cenę. Pozdrawiam wszystkich Podróżników :) Pokaż »

    2014-09-07
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • ADAM21 ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    uwaga !!! jedna wielka ściema . Na miejscu w Albanii okazało się że w hotelu Pameba Akropoli Group nie ma miejsca i przeniesiono nas do hotelu Onufri . Hotel gorszej jakości jedzenie to śniadanie same jajka przez 9 dni ,natomiast obiadokolacje po interwencji rezydenta były w miarę ok. W około hotelu jeden wielki syf i smród plaża oddalona ok 300do400 metrów oczywiście też bardzo brudna do hotelu nie ma dojazdu i trzeba z autokaru iść na nogach . po trzech dniach dojechała grupa z Katowic i system się powtórzył , tez zabrakło miejsca w hotelu z oferty.Firma Beatur robi to z jawną premedytacją wprowadzając klientów w błąd. Stanowczo odradzam Adam. Pokaż »

    2014-08-29
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 1.0

    Krystyna Waszkiewicz ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Jeżdżę na wczasy z biurami od 1990 roku i jeszcze nie zdarzyło się, żebym narzekała na biuro. Były biura lepsze i gorsze, ale wszystko było w granicach przyzwoitości. Natomiast biuro Beatu przebiło wszystkie biura, które poupadały w niechlubny sposób. Już na początku podroży były nieprawidłowości. Toaleta w połowie drogi była nieczynna, a w nagłej sytuacji podróżny musiał sikać w butelkę, Pani pilot nie chciała się zatrzymać . Przekraczając granice musieliśmy się domyślać, gdzie jesteśmy zero informacji. Podczas rozmowy z rezydentem dowiedziałam się, że informowanie pasażerów nie jest w gestii pilota. Może biuro powinno dobierać bardziej kreatywne osoby do pracy. Na miejscu po 37 godzinach jazdy wczasowiczom zmieniono hotele. Autokar nie dojeżdżał do samego hotelu trzeba było piechotą dojść po zakurzonej drodze, oczywiście bagaże zostały przewiezione przez pracowników hotelu. Ja miałam mieć hotel przy plaży z widokiem na morze, lodówką i jednym leżakiem (hotel „Marina”), a zakwaterowano mnie w hotelu 500m od plaży, z widokiem na ruchliwą drogę szybkiego ruchu, place budowy nowych niedokończonych hoteli, oczywiście bez lodówki i leżaka. Dojście do plaży było po brudnej zagruzowanej polnej drodze, po której jeździły samochody kurząc osoby, które udawały się na plażę. W czasie pobytu zmieniono mi 3 razy pokój bo klimatyzacja się zepsuła, przeciekający sedes i w trzecim jedno drugie było niesprawne. Nie polecam nikomu takiego biura, a przed wyjazdem należy dokładnie czytać opinie o danym biurze i brać to pod uwagę zanim się wykupi wczasy. Pokaż »

    2014-08-21
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)
  • Abccc ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    Ktos w opiniach napisal ze jezeli komus sie nie podoba moze leciec samolotem za 3 tys .obawiam sie ze ta osoba nie wie co pisze albo 1 raz byla na urlopie bo oboz w bulgarii w hotelu aphrodite niby 4 * za 9 nocy 2tys zl + 2 posilki w trakcie podrozy na koszt wlasny ok 20 euro,a podroz z tym biurem to 30 -40 godz to jest bardzo drogo i malo komfortowo. Niestety wyjazdy dzieci organizuja polskie biura nad czym ubolewam. Pozdrawiam ludzi ktorzy nie wiedza co pisza ,,! Pokaż »

    2014-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • Abccc ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    Odradzam wyjazd z biurem podrozy beatur z lublina na oboz mlodziezowy do bulgarii hotel aphrodite 4* weglug mnie 2* pokoj 3 osobowy to jedno loze malzenskie + fotel rozkladany dzieci spia na jednym lozku?.pokoje male,kierowcy niedosc ze bezczelni , beznadziejni to na dodatek w d...ie maja bezpieczenstwo ludzi ktorych wioza. Mimo ewidentnej awarii autobusu ( autobus tracil moc ,gasl , jechal na autostradzie po poboczu bo nie mogl osiagnac predkosc poruszal sie z predkoscia traktora) kierowcy ryzykujac jechali tak przez ponad 10 godz . Pilotka rowniez beznadziejna malo kompetentna. Wyjezdzajac z bulgarii przez 6 godzin zbierali ludzi z innych hoteli . Nawet mi sie nie chce dalej pisac na temat tego biura i rozmow tel. Z tym biurem. Beznadzieja. Czytalam gdzies wpisy jak biuro odpowiada na takie wpisy to sie wlos jezy prowincja ,prymitywizm cytuje" widziała Pani aby np. zachodni turyści jedli i pili w autokarze, na pewno nie, ponieważ oni korzystają z wszelkich udogodnieni na postojach podczas przerwy i my tez dążymy do tego aby zaszczepić to w naszych Klientach. Z wyrazami szacunku Beatur." To byla odpowiedz biura z lekka zenujaca brak slow. A moze my przenieslismy sie do czasow sredniowiecznych.? Mam nadzieje ze pomoglam podjac decyze przed wyjazdem z beatur Pokaż »

    2014-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 3.3

    Aleksandria ocenił biuro podróży Beatur

    • Ogólne wrażenie
      3.3
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 3.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Co do hotelu to nie mam żadnych zastrzeżeń bo był super, ale organizacja i podróż to koszmar. Całkowicie wyleczyli mnie z podróży autokarem, który był bardzo ciasny, stary, klimatyzacja działała tylko z przodu. Z powodu choroby lokomocyjnej prosiłam o miejsce z przodu, ale dostaliśmy je tylko w drodze do Bułgarii. Podróż do miejsca docelowego przebiegała sprawnie, ale to co się działo w drodze powrotnej to koszmar. Autobus zepsuł się w okolicach Serbii i pilotka ( 19 l.) nie umiała udzielić nam żadnej odpowiedzi na to co dalej. Kierowcy byli opryskliwi, a pilotkę traktowali jak dziecko, któremu byle co odpowiadali. Autobus jechał 10 km/h co według kierowców można było uznać za sprawne działanie pojazdu bo w końcu jechał " do przodu". Całe szczęście, że moi rodzice zgarnęli nas ze Słowacji z granicy z Węgrami bo autobus ledwo się kulał i nie mieli nawet zamiaru podstawić zastępczego. Na wszelkie objawy buntu reagowali kierowcy tekstami typu " nie podoba się to sobie tu zostań" ( nawet do osób w ich wieku). Podróż to był istny koszmar bo mimo, że wcześniej jeździłam autobusami to jeszcze czegoś takiego nie przeżyłam. Pokaż »

    2014-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży