Biuro podróży Itaka

Biuro Podróży Itaka - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 684 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 4.0
    • Opieka rezydentów 3.6
    • Stosunek jakości do ceny 3.9

Rekomendacja

55% poleca to biuro

Ranking

  • nr 38 z 58
  • 6.0

    gremlinek28 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    bardzo dobre biuro!!a rezydentka pierwsza klasa!polecam http://www.mojegipt.com/

    2015-01-22
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 6.0

    Gaba34 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Ja jestem bardzo zadowolona z tego biura. Złapaliśmy lasta do Grecji w październiku, naprawdę niewielkie pieniądze. Mieliśmy za nie ładny hotel, czyste pokoje, piękną pogodę i smaczne jedzenie. Jeśli będę wybierać się ponownie, wrócę do Itaki, bo nie miałam żadnych powodów do narzekania. Poziom zgodny z ofertą. Pokaż »

    2015-01-09
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 3.7

    henrykaM ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      3.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Byłam 4-15.XI.2014 z ITAKĄ na objazdówce Tajlandia i Kambodża "Taniec z Khmerami". Program do przyjęcia ale... WSZYSTKO zależy od pilota wycieczki. A nam trafiła się pani Asia P. Znudzona, opryskliwa i mająca wszystko gdzieś. Odfajkowała program, bardzo skąpe i chaotyczne informacje przekazywała (dukała, ee.,ee.,ee.,) jak za karę. I masa wolnego czasu...chyba nie wiedziała co z nami zrobić. Po powrocie próbujemy uzupełniać wiadomości o tych krajach na stronach internetowych . Przed wyjazdem próbujcie sprawdzać KTO będzie się wami opiekował. "Łyżka dziegciu potrafi zepsuć beczkę miodu"... Pokaż »

    2014-11-26
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • travelmaniaczka ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    Coraz częściej przekonuje się, że mniejszy TO bardziej się stara i dopieszcza klienta, a wielkie molochy działają schematycznie według zasady: zapłaciłeś to spadaj. Nie ma mowy o indywidualnym podejściu do klienta. Ale do rzeczy: wykupiłam wycieczkę objazdowa z krótkim pobytem po w klasie ELITE Dreamliner ( za co sporo dopłaciłam bo miałam nadzieję, że w tej klasie takie rzeczy to bez problemu się załatwia!!! ). Miałam dwie prośby: 1. zmiana posiłku ( mam nietolerancje pokarmowa na różne rzeczy) i 2. możliwość dopłaty do innego hotelu w części pobytowej. Na obydwie prośby dostałam odpowiedź negatywną. Więc teraz zostałam z dodatkowym bagażem w postaci własnego jedzenia i z rozczarowaniem. I będę czuła niesmak aż do dnia wyjazdu, no chyba, że miejsce i widoki mi to zrekompensują - na co mam ogromną nadziej Pokaż »

    2014-11-05
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (2)
  • 5.3

    gosska ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      5.3
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 5.0

    Ocenilam hotel, a zapomnialam ocenic biuro :) wyjazd do Bodrum do hotelu Mandarin oceniam pozytywnie. Loty w obie strony wg grafiku. Po przylocie oczekiwala na nas rezydentka, ktora była obecna podczas transferu do hoteli. Pomagala przy meldowanie w hotelu. Pokój otrzymaliśmy bardzo szybko, mimo, ze byliśmy przed czasem regulaminowym. Od razu korzystaliśmy z opcji all. Spotkanie z rezydentem odbyło się w dniu następnym. Standard. Czyli po krotce przybliżenie specyfiki kraju, potem reklama wycieczek. Wybrałam się z Itaka na Rodos, gdyż w czasie wycieczki był zapewniony przewodnik(lokalne biura tego nie oferują, a ceny mają zbliżone). Właściwie, gdy jestem na pobytowce, nie bardzo mam co oceniać. :-) ze wszystkimi sprawami radzę sobie we własnym zakresie, zgłaszając problemy w recepcji. Rezydent nie jest mi do szczęścia potrzebny. Nie mam wiec zastrzeżeń do jego pracy. Jedyny minus to brak jakiekogolwiek pakietu śniadaniowego w dniu wyjazdu (było jeszcze przed śniadaniem i nie można było go zjeść przed wykwaterowaniem). Tu ewidentne Itaka zawaliła. Taki mały minus. Zweryfikowalabym żagiel przyznany hotelowi, gdyż sprzątanie tez wchodzi w zakres usług, a jest najgorsze, z jakim spotkałam się do tej pory. Nigdzie tak fatalnie nie było! Podsumowując: polecam biuro i hotel Mandarin w Bodrum(ale nie oczekujcie tam 5*) Pokaż »

    2014-10-27
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 5.7

    Andre_66 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Pierwszy urlop z BP Itaka uważam za udany , wszystko zgodne z ofertą żadnych niedociągnięć, zgrzytów itp.Więc niepozostaje mi nic innego tylko polecić to biuro innym .

    2014-10-20
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)
  • 3.0

    Katarzyna ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      3.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 3.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Jestem rozczarowana, to nasz 4 wyjazd z Itaką i niestety nie można go zaliczyć do udanych. Fatalna organizacja wylotu z Katowic: planowany termin 4.10 godz.15.35, faktyczny wylot 5.10 godz.5.25. Stracona doba już na starcie. Informacja o przesunięciu wylotu została dostarczona sms na 1 godz. przed rozpoczęciem odprawy. Hotel polecany i opisywany przez biuro jako 5*, w rzeczywistości takim nie jest. Na dodatek skrócony pobyt z planowanego wylotu w dniu 11.10 o godz.20.50 przełożony na 11.10 godz.10.30, znowu odebrana 1 doba. Totalny chaos organizacyjny. Nie zorganizowana wycieczka do Kapadocji, rzekomo z powodu małego zainteresowania, to dziwne, bo turystów w okolicach Side Itaka miała w tym czasie bardzo dużo. Reasumując: z 7 dniowych wakacji pozostało do dyspozycji pełnych 5 i tłumaczenie, że to wina przewoźnika, nie biura nie robi na mnie wrażenia. Dla mnie stroną umowy jest biuro - organizator i to on ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie błędy i niedociągnięcia. Jestem rozczarowana!! Biura nie polecam!!! Pokaż »

    2014-10-15
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (0)
  • 1.0

    Cygi ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Złodzieje! Lot opóźniony o 12 godzin, co oznacza stratę całego dnia z 7 - dniowych wakacji. Napisałem prośbę o zwrot za stracony dzień. Odpowiedź: 1sza doba jest na dojazd i nie obchodzi ich czy 1sza doba trwała 24h, czy 1h. Istne złodziejstwo. NIGDY NIE POLECĘ Z NIMI WIĘCEJ. Skoro kupuję 7 dniową, to nie 6 cio dniową wy tępe OSŁY Z ITAKI. Latam ze znajomymi 3x do roku. A mam ich sporo. Straciliście mnóstwo klientów. Pocałujcie mnie w ... Pokaż »

    2014-10-13
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • 1.3

    turystka55 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Nigdy więcej z ITAKĄ !!! Standard hotelu poniżej przeciętnej, brudny. Rezydentka niesympatyczna lalka Barbi o imieniu Ewa , zapomniała kto dla kogo jest na tej wycieczce. Jedzenie okropne ! To co nam podawali urąga opinii o kuchni włoskiej. Podróż samolotem trwała tyle co przejazd samochodem do Włoch. Śmiechu warte !!! NIE POLECAM NIKOMU ITAKII !!! Pokaż »

    2014-09-25
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (2)
  • 3.3

    izach88 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      3.3
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 5.0

    Moja opinia dotyczy opieki rezydentki z Itaki. Będąc w tym roku na wakacjach w Turcji, pierwszy raz spotkałam się z taką obojętnością rezydentki na problemy gości. Jej głównym celem była sprzedaż wycieczek fakultatywnych. W godzinach wieczornych na recepcji w hotelu Side Serenis pytałam o prowiant suchy na całodniową wycieczkę fakultatywną (wyjazd był przed godziną rozpoczęcia śniadań w restauracji). Poinformowano mnie, że przed śniadaniem stoły są już zastawione jedzeniem i można coś sobie przygotować. Rano w restauracji był kawałek chleba "z wczoraj", kilka plastrów pomidora i oliwki! Zwróciłam uwagę recepcjoniście, który jak się okazało, nie mówił po niemiecku ani po angielsku! Poszłam z tym do rezydentki. Na moją uwagę powiedziała "recepcjoniści w godzinach nocnych i porannych nie muszą mówić w językach obcych" SZOK! Rezydentka była lekceważąca i niepomocna. Moją uwagę skwitowała tym, że biorąc kupując wycieczkę z biura zewnętrznego, a nie u niej, suchy prowiant przed faktycznymi godzinami śniadań w restauracji nam nie przysługuje. Było to niekompetentne zachowanie. Płacąc za formułę all inclusive i uzyskując wcześniejszą informację na recepcji, rezydentka powinna wykazać więcej zainteresowania. Dodam, że w hotelowym segregatorze Itaki przy recepcji hotelu jest informacja, że restauracja jest całodobowa! Rezydentka na spotkaniu wprowadzała gości w błąd podając błędne godziny serwowania deserów z ulotki Itaki. Tłumaczyła, że to nie jej wina, bo ona tego nie sprawdza tylko przytacza informacje, które jej dostarczą. Jest to osoba, która chyba nie do końca wie na czym polega praca rezydentki. Pokaż »

    2014-09-24
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (2)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1068 69 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży