Biuro podróży Itaka

Biuro Podróży Itaka - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 682 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 4.0
    • Opieka rezydentów 3.6
    • Stosunek jakości do ceny 3.9

Rekomendacja

55% poleca to biuro

Ranking

  • nr 37 z 57
  • 4.0

    Florencja ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      4.0
      • Zgodność oferty z opisem 5.0
      • Opieka rezydentów 3.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wylądowaliśmy w nocy 20 maja 2014 w Izmirze.Brak jakiejkolwiek osoby z Itaki przy stanowiskach aby pomóc turystom po przylocie. Ludzie odebrali swoje bagaże i wyszliśmy poza budynek i tam na zewnątrz stała pani z Itaki, powiedziała byle jak gdzie iść. Trasa piesza na parking bardzo długa i znowu cała grupa czuje się zagubiona. Turcy słyszący rozmowy i wymieniane przez grupę nazwy miast pokierowali wszystkich do odpowiednich busów. Dopiero przy busach do danego hotelu były panie z Itaki. Dalej było ok. W powrotnej drodze niespodzianek nie było. Moja uwaga-więcej zadbać o turystę po przylocie, może czuć się zagubiony i potrzebować pomocy. Pokaż »

    2014-11-16
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (3)
  • travelmaniaczka ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    Coraz częściej przekonuje się, że mniejszy TO bardziej się stara i dopieszcza klienta, a wielkie molochy działają schematycznie według zasady: zapłaciłeś to spadaj. Nie ma mowy o indywidualnym podejściu do klienta. Ale do rzeczy: wykupiłam wycieczkę objazdowa z krótkim pobytem po w klasie ELITE Dreamliner ( za co sporo dopłaciłam bo miałam nadzieję, że w tej klasie takie rzeczy to bez problemu się załatwia!!! ). Miałam dwie prośby: 1. zmiana posiłku ( mam nietolerancje pokarmowa na różne rzeczy) i 2. możliwość dopłaty do innego hotelu w części pobytowej. Na obydwie prośby dostałam odpowiedź negatywną. Więc teraz zostałam z dodatkowym bagażem w postaci własnego jedzenia i z rozczarowaniem. I będę czuła niesmak aż do dnia wyjazdu, no chyba, że miejsce i widoki mi to zrekompensują - na co mam ogromną nadziej Pokaż »

    2014-11-05
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 5.3

    gosska ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      5.3
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 5.0

    Ocenilam hotel, a zapomnialam ocenic biuro :) wyjazd do Bodrum do hotelu Mandarin oceniam pozytywnie. Loty w obie strony wg grafiku. Po przylocie oczekiwala na nas rezydentka, ktora była obecna podczas transferu do hoteli. Pomagala przy meldowanie w hotelu. Pokój otrzymaliśmy bardzo szybko, mimo, ze byliśmy przed czasem regulaminowym. Od razu korzystaliśmy z opcji all. Spotkanie z rezydentem odbyło się w dniu następnym. Standard. Czyli po krotce przybliżenie specyfiki kraju, potem reklama wycieczek. Wybrałam się z Itaka na Rodos, gdyż w czasie wycieczki był zapewniony przewodnik(lokalne biura tego nie oferują, a ceny mają zbliżone). Właściwie, gdy jestem na pobytowce, nie bardzo mam co oceniać. :-) ze wszystkimi sprawami radzę sobie we własnym zakresie, zgłaszając problemy w recepcji. Rezydent nie jest mi do szczęścia potrzebny. Nie mam wiec zastrzeżeń do jego pracy. Jedyny minus to brak jakiekogolwiek pakietu śniadaniowego w dniu wyjazdu (było jeszcze przed śniadaniem i nie można było go zjeść przed wykwaterowaniem). Tu ewidentne Itaka zawaliła. Taki mały minus. Zweryfikowalabym żagiel przyznany hotelowi, gdyż sprzątanie tez wchodzi w zakres usług, a jest najgorsze, z jakim spotkałam się do tej pory. Nigdzie tak fatalnie nie było! Podsumowując: polecam biuro i hotel Mandarin w Bodrum(ale nie oczekujcie tam 5*) Pokaż »

    2014-10-27
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 5.7

    Andre_66 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Pierwszy urlop z BP Itaka uważam za udany , wszystko zgodne z ofertą żadnych niedociągnięć, zgrzytów itp.Więc niepozostaje mi nic innego tylko polecić to biuro innym .

    2014-10-20
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)
  • 3.0

    Katarzyna ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      3.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 3.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Jestem rozczarowana, to nasz 4 wyjazd z Itaką i niestety nie można go zaliczyć do udanych. Fatalna organizacja wylotu z Katowic: planowany termin 4.10 godz.15.35, faktyczny wylot 5.10 godz.5.25. Stracona doba już na starcie. Informacja o przesunięciu wylotu została dostarczona sms na 1 godz. przed rozpoczęciem odprawy. Hotel polecany i opisywany przez biuro jako 5*, w rzeczywistości takim nie jest. Na dodatek skrócony pobyt z planowanego wylotu w dniu 11.10 o godz.20.50 przełożony na 11.10 godz.10.30, znowu odebrana 1 doba. Totalny chaos organizacyjny. Nie zorganizowana wycieczka do Kapadocji, rzekomo z powodu małego zainteresowania, to dziwne, bo turystów w okolicach Side Itaka miała w tym czasie bardzo dużo. Reasumując: z 7 dniowych wakacji pozostało do dyspozycji pełnych 5 i tłumaczenie, że to wina przewoźnika, nie biura nie robi na mnie wrażenia. Dla mnie stroną umowy jest biuro - organizator i to on ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie błędy i niedociągnięcia. Jestem rozczarowana!! Biura nie polecam!!! Pokaż »

    2014-10-15
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (0)
  • 1.0

    Cygi ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Złodzieje! Lot opóźniony o 12 godzin, co oznacza stratę całego dnia z 7 - dniowych wakacji. Napisałem prośbę o zwrot za stracony dzień. Odpowiedź: 1sza doba jest na dojazd i nie obchodzi ich czy 1sza doba trwała 24h, czy 1h. Istne złodziejstwo. NIGDY NIE POLECĘ Z NIMI WIĘCEJ. Skoro kupuję 7 dniową, to nie 6 cio dniową wy tępe OSŁY Z ITAKI. Latam ze znajomymi 3x do roku. A mam ich sporo. Straciliście mnóstwo klientów. Pocałujcie mnie w ... Pokaż »

    2014-10-13
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • 1.3

    turystka55 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Nigdy więcej z ITAKĄ !!! Standard hotelu poniżej przeciętnej, brudny. Rezydentka niesympatyczna lalka Barbi o imieniu Ewa , zapomniała kto dla kogo jest na tej wycieczce. Jedzenie okropne ! To co nam podawali urąga opinii o kuchni włoskiej. Podróż samolotem trwała tyle co przejazd samochodem do Włoch. Śmiechu warte !!! NIE POLECAM NIKOMU ITAKII !!! Pokaż »

    2014-09-25
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (2)
  • 3.3

    izach88 ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      3.3
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 5.0

    Moja opinia dotyczy opieki rezydentki z Itaki. Będąc w tym roku na wakacjach w Turcji, pierwszy raz spotkałam się z taką obojętnością rezydentki na problemy gości. Jej głównym celem była sprzedaż wycieczek fakultatywnych. W godzinach wieczornych na recepcji w hotelu Side Serenis pytałam o prowiant suchy na całodniową wycieczkę fakultatywną (wyjazd był przed godziną rozpoczęcia śniadań w restauracji). Poinformowano mnie, że przed śniadaniem stoły są już zastawione jedzeniem i można coś sobie przygotować. Rano w restauracji był kawałek chleba "z wczoraj", kilka plastrów pomidora i oliwki! Zwróciłam uwagę recepcjoniście, który jak się okazało, nie mówił po niemiecku ani po angielsku! Poszłam z tym do rezydentki. Na moją uwagę powiedziała "recepcjoniści w godzinach nocnych i porannych nie muszą mówić w językach obcych" SZOK! Rezydentka była lekceważąca i niepomocna. Moją uwagę skwitowała tym, że biorąc kupując wycieczkę z biura zewnętrznego, a nie u niej, suchy prowiant przed faktycznymi godzinami śniadań w restauracji nam nie przysługuje. Było to niekompetentne zachowanie. Płacąc za formułę all inclusive i uzyskując wcześniejszą informację na recepcji, rezydentka powinna wykazać więcej zainteresowania. Dodam, że w hotelowym segregatorze Itaki przy recepcji hotelu jest informacja, że restauracja jest całodobowa! Rezydentka na spotkaniu wprowadzała gości w błąd podając błędne godziny serwowania deserów z ulotki Itaki. Tłumaczyła, że to nie jej wina, bo ona tego nie sprawdza tylko przytacza informacje, które jej dostarczą. Jest to osoba, która chyba nie do końca wie na czym polega praca rezydentki. Pokaż »

    2014-09-24
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (2)
  • 2.7

    KasMich ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Z biurem podróży Itaka jechaliśmy po raz drugi i niestety bardzo się zawiedliśmy... Biuro kompletnie nie dba o swoich klientów. Zaczynając od początku, wielkim nieporozumieniem dla nas jest to że biuro nie zapewnia klientom po całonocnej podróżny pokoju lub chociaż od momentu przyjazdu do hotelu opaski all inclusive, przez co klienci biura muszą po całonocnej podróży spać na lobby bez żadnego jedzenia i picia od godziny 6 do 10:30 (o 10 30 dostaliśmy opaski ale z łaską od recepcjonisty, bo biuro zapewnia od 14, czyli klienci od 00:15(godziny wylotu) do 14 są bez niczego). Pani rezydent która była w pierwszym tygodniu, totalnie nie zainteresowana klientami, a Egipski rezydent Mohamend Nabi powinien nie pracować w tym biurze, opryskliwy i źle nastawiony do klientów biura, w ogóle nie pomocny i nie słowny. Powrót do Polski trwał 22 h zamiast 4.Z hotelu zabrali nas już o godzinie 15:40 a wylot miał być o 17:50.Godzina 17:50 nikt nas nie woła do odprawy a na tablicy brak informacji o opóźnieniu lotu po 40 minutach informacja o opóźnieniu 40 min i tak 3 razy po czym po 4 h Pan Mohamed Nabi przyszedł i poinformował nas o awarii samolotu ale kazał czekać bo awarię próbują naprawić. Miał nam przekazać po 40 min informacje czy lecimy czy zostajemy w Egipcie. Niestety się nie zjawił, w tym czasie rodzice w polce dzwonili na infolinie biura, ale na infolinia cały czas mówi ze lecimy, dopiero po 4 h powiedzieli ze mamy opóźnienie, biuro Itaka kompletnie nie wiedziała co się dzieje z turystami w Marsa Alam. Mohamed Nabi przyszedł po do nas po nie 40 min tylko 4 h i poinformował nas o transferze do pobliskiego hotelu(innego niż byliśmy 2 tyg i niższym standardzie) transfer miał być za 30 min był po 3 h, tak więc o 3 dostaliśmy się do hotelu. Kolejnego dnia wykwaterowali nas o godzinę 12, lot miał być o 13 i znów czekaliśmy na lotnisku bo dopiero o 13 przyleciał technik z polski i wylot był o godzinie 16.Biuro Itaka do samego powrotu prawie nic nie wiedział co z nami się dzieje. Pokaż »

    2014-09-09
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • 1.3

    jorgpaw ocenił biuro podróży Itaka

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    byliśmy w bodrum to biuro to jakaś porażka turystów mają gdzieś

    2014-09-08
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1068 69 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży