Biuro podróży Neckermann

Biuro Podróży Neckermann - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 102 opinii)

4.0
  • Ogólne wrażenie
    4.0
    • Zgodność oferty z opisem 4.4
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.2

Rekomendacja

59% poleca to biuro

Ranking

  • nr 32 z 58
  • 5.7

    Alan ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Pierwszy wyjazd z Neckermann Polska,praktyczni od a do z wszystko w jak najlepszym porządku. Od rezerwacji do powrotu wszystko wzorcowo. No może poza tym że rezydenta widziałem raz...na spotkaniu po przylocie. Ogólne informacje...i wycieczki kupcie państwo...no ale taka ich rola. Przez dwa tygodnie nie był nam do niczego potrzebny. Jestem w pełni zadowolony :) Zdecydowanie polecam Neckermann Polska :) Pokaż »

    2015-06-24
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 5.3

    Małgorzata ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      5.3
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Zostałam pozytywnie zaskoczona jakością usług, wszystko było zgodne z ofertą, wszystko było przygotowane.

    2015-06-22
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.0

    monikamonika ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Odradzam podróżowanie z biurem Neckermann Polska. Wykupiliśmy tygodniową wycieczkę na Rodos, zapłaciliśmy za nią po czym biuro zmieniło nam godziny wylotu i powrotu. Na stronie jednak nadal sprzedawano korzystne godziny! Przesunięcie godzin wylotu z Warszawy spowodowało, że na miejsce dotarliśmy w nocy (zero posiłku czy choćby wody w pokoju). W drodze powrotnej zamiast z hotelu wyjechać rano po śniadaniu wyjechaliśmy w środku nocy (a pokój trzeba było rzecz jasna zwolnić o 12 w południe...)Pokój dostaliśmy na parterze z widokiem na parking i ulicę!!! Rezydent na to rozłożył ręce i proponował dogadywać się jakoś z właścicielem hotelu Venezia Faliraki. Pomijam, że na transfer powrotny czekaliśmy godzinę, bo pan kierowca Filemon się spóźnił. Po napisaniu reklamacji Neckermann odpowiedziało, że czasem są zmiany w ruchu lotniczym itp. Przy czym nasz wykupiony przelot odbył się planowo, nie odwołano go, tyle, ze dla nas tam nie było miejsca! W efekcie wracaliśmy samolotem, który tego dnia tylko co wrócił z Warszawy i miał już za sobą dwa kursy, obsługa Small Planet omiotła go z grubsza, w samolocie już na wejściu śmierdziało kiblem nie do wytrzymania. Do tego zapach ludzi, którzy tak jak my zwolnili pokój hotelowy o 12 w południe i nie mieli dostępu przez kolejne 12 godzin do prysznica! Neckermann Polska nie ma nic wspólnego z jakością Neckermann de. Pokaż »

    2014-10-29
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 4.7

    Tunezja ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      4.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    W tym roku także wybrałam się na urlop z Neckermannem i jak co roku wróciłam zadowolona!

    2014-09-17
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 3.7

    artur ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      3.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wróciłem właśnie z wycieczki organizowanej przez biuro Neckermann z Turcji , która odbyła się w dn.06.09-13.09.2014, chciałbym zwrócić uwagę na skandaliczną obsługa przez rezydenta przy wyjeździe, który nie rozmawiał w jeżyku polskim. Polskich uczestników dezorientował z powodu braku umiejętności wymowy, po czym zostawił bez opieki przed wejściem na lotnisko, zajmując się uczestnikami z Niemiec . Druga sprawa to wycieczka fakultatywna, odbyła się z przewodnikiem tureckim - słaba znajomość jeżyka polskiego. Brak obecności w miejscach zwiedzanych, słaba informacja o odwiedzanym miejscu. (patrz. firma WEZYR przewodnik obecny, z szeroka wiedza na temat miejsca odwiedzanego) przy czym pragnę zauważyć ze cena w/w wycieczki była wyższą od oferowanych przez innych organizatorów, co nie przełożyło się na jakość. Pokaż »

    2014-09-14
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 6.0

    Mariola Wiśniewska ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    To już kolejny wyjazd z Neckermanem i naprawdę udany .Polecam!!!

    2014-08-31
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 1.0

    Olga ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Organizacja w biurze skandaliczna. Zmiana hotelu na pierwszą noc ale pani rezydentka nie raczyła o tym wszystkich powiadomić więc 2 osoby nie wysiadły z autobusu przy hotelu zastępczym i później same, taksówką musiały do niego dojechać gdzieś" z pola". W hotelu włacśiwym inne zakwaterowanie niż zamówione przeze mnie. Zmiana na moją interwencję ale również nie na takie warunki jak zamawiałam, pani rezydentka nic nie raczyła wskórać. No i powrót! Pani rezydentka zgubiła sobie 3 osoby. Ja wyjeżdżałam rano i kierowca zabrał mnie do autobusu więc dojechałam na lotnisko mimo nieobecności na liście, natomiast moi znajomi przeżyli horror, bo po nich nie przyjechał autobus do hotelu!!! I co na to wspaniała rezydentka?" A macie dzisiaj wyjeżdżać? To weźcie sobie taksówkę. To wasze zmartwienie jak się znajdziecie na lotnisku". Nie polecam absolutnie tego biura.!!! Hotel o.k. ale "opieka biura", mocno stresująca dla klienta. Ola Pokaż »

    2014-06-18
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 2.7

    Mirella ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Data wylotu przesunięta o 1 dzień na dwa dni przed wylotem dowiadujemy się że mamy międzylądowanie w Gdańsku zaznaczam że wylatujemy z Wrocławia zamiast w hotelu być ok.18 byliśmy po 22 ,na lotnisku zamiast rezydenta czekał na nas jego kolega z innego biura który ni w ząb po polsku mimo zapewnień żew drodze powrotnej nie będzie międzylądowania w Gdańsku a było o którym dowiedzieliśmy się o 18 dzień przed wylotem najdroższe wycieczki fakultatywne w porównaniu z innymi biurami /wezyr,exim tour,itaka/ różnica nawet 25$ już nigdy z neckermannem Pokaż »

    2014-02-01
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (4)
  • 2.0

    lukaster ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Z pobytu byłem bardzo nie zadowolony ponieważ do hotelu przyleciałem po godzinie 23:00 gdzie nie miałem nic do jedzenia oprócz dwóch kanapek rozmokniętych od pomidora jak by były zrobione dzień wcześniej i zapakowane w folie (4 gwiazdkowy hotel). Dobrze, że chociaż było jedzenie więc dobre i to. Do picia była mała butelka wody. Z all inclusive za które zapłaciłem nie mogłem już skorzystać bo tylko do godziny 23 można było. Podobnie było w dzień odjazdu. Odjazd o godzinie 5 rano i otrzymałem kanapki na wyjazd, o które musiałem się upomnieć na recepcji: dwie zapakowane w folie z serem żółtym (akurat sera żółtego niezbyt lubię). Czyli już dwa dni z całego pobytu 7 dniowego całkowicie wyleciały. Dodatkowo w hotelu miały być "śniadania dla śpiochów" czyli do późniejszej godziny a tego nie było. Napisałem reklamacje to powiedziano mi, że z informacji hotelu wynika, że były i, że nie zgłaszałem tego pracownikowi Neckerman na miejscu więc nie mogą mi uznać tej reklamacji (mam zdjęcie menu, które otrzymaliśmy i tam też nie ma uwzględnionych tych śniadań do późniejszej godziny), ale za to, że w dzień przyjazdu nie korzystałęm z allinclusive oraz w dniu wyjazdu również to mogą zwrócić mi rekompensatę w wysokości 80 zł. Miałem podać nr konta bankowego na który zostanie przelana dana kwota. Zrobiłem to listownie do głównej siedziby w Warszawie i do dnia dzisiejszego nie widzę tych 80 zł na swoim koncie. Wysyłałem już parokrotnie informacje o moim nr. konta bankowego drogą meilową m.in. do głownej siedziby w Warszawie oraz do biura we Wrocławiu w C.H KORONA-do dziś nie otrzymałem ani żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Mam już dość nerwów, mineło pół roku i już przekonałem, że o firmie. Wybrałem ją dlatego, że jest bardzo długo na rynku i z myślą, że jest to firma bardzo doświadczona, pewna, nigdy nie upadnie (ze względu na podejście do klienta-zapłacić za wycieczkę, a poźniej już klienta ma się "gdzieś" jeżeli chce dochodzić swoich roszczeń). Nie byłem jedyną osobą, która narzekał Pokaż »

    2013-12-23
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 4.0

    Karol ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      4.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 5.0

    Wszystko jak najbardziej w porządku oprócz rezydenta, którego widzieliśmy tylko na lotnisku, raz na spotkaniu i na pożegnanie. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że nie powiedział, że w razie problemów zdrowotnych należy dzwonić pod taki i taki numer. A my w nocy dzwonimy do niego, osoba nieprzytomna, a on pyta się przez 5 minut co się dzieje, jaki numer pokoju, po czym mówi, że trzeba dzwonić do ubezpieczyciela i oni powiedzą co robić..Po pierwsze, gdyby się coś stało to pomoc by na pewno nie zdążyła przyjechać. Po drugie po co się pytał o numer pokoju jak później ani się z nami nie skontaktował ani się z nami nie widział... Pokaż »

    2013-10-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży