Biuro podróży Neckermann

Biuro Podróży Neckermann - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 107 opinii)

4.0
  • Ogólne wrażenie
    4.0
    • Zgodność oferty z opisem 4.4
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.2

Rekomendacja

58% poleca to biuro

Ranking

  • nr 36 z 60
  • 1.3

    obiektywnyturysta ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Biuro Neckerman niestety z roku na rok świadczy coraz gorszy standard usług , rezydenci biura mało zainteresowani turystami tak na lotnisku jak i w hotelu , w katalogu w hotelu brak numeru kontaktowego do rezydenta / jest tylko nr tel. zespołu Connected który nie odpowiada na zadawane pytania / , w ofertach katalogowych brak odległości hotelu od lotniska , biuro nie informuje turystów o opłacie klimatycznej na Balearach - turyści dowiadują się o tym dopiero w hotelach . Tak naprawdę to obsługa klienta przez biuro Neckerman kończy się z chwilą zapłacenia za wczasy .Biuro traktuje dużo gorzej swoich polskich turystów. Pokaż »

    2016-07-13
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 1.3

    obiektywnyturysta ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Biuro Neckerman niestety z roku na rok świadczy coraz gorszy standard usług , rezydenci biura mało zainteresowani turystami tak na lotnisku jak i w hotelu , w katalogu w hotelu brak numeru kontaktowego do rezydenta / jest tylko nr tel. zespołu Connected który nie odpowiada na zadawane pytania / , w ofertach katalogowych brak odległości hotelu od lotniska , biuro nie informuje turystów o opłacie klimatycznej na Balearach - turyści dowiadują się o tym dopiero w hotelach . Tak naprawdę to obsługa klienta przez biuro Neckerman kończy się z chwilą zapłacenia za wczasy .Biuro traktuje dużo gorzej swoich polskich turystów. Pokaż »

    2016-07-13
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 6.0

    Askkle ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Neckermann to organizator na najwyzszym poziomie. Hotel dokladnie taki jak na zdjeciach. Cena adekwatna do wyjazdu. Na miejscu opieka rezydenta ok. Wszystko grało. To nasz 1 wyjazd z Neckermannem ale na pewno nie ostatni :))

    2015-07-31
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 5.7

    Alan ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Pierwszy wyjazd z Neckermann Polska,praktyczni od a do z wszystko w jak najlepszym porządku. Od rezerwacji do powrotu wszystko wzorcowo. No może poza tym że rezydenta widziałem raz...na spotkaniu po przylocie. Ogólne informacje...i wycieczki kupcie państwo...no ale taka ich rola. Przez dwa tygodnie nie był nam do niczego potrzebny. Jestem w pełni zadowolony :) Zdecydowanie polecam Neckermann Polska :) Pokaż »

    2015-06-24
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 5.3

    Małgorzata ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      5.3
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Zostałam pozytywnie zaskoczona jakością usług, wszystko było zgodne z ofertą, wszystko było przygotowane.

    2015-06-22
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 1.0

    LUKA_POT ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Ostrzegam przed tym biurem. Drugi raz się z nimi wybrałem. Pierwszy raz około 8 lat temu i była to porażka, ale to juz opisałem swego czasu. Po tych 8 latach przebaczyłem i wybrałem się ponownie. Oszuści !!!. Moim kryterium wyboru tego biura były godziny lotu. Specjalnie tak szukałem biura, które ma wylot i powrót w godzinach rannych. I tak Neckermann miał w swych ulotkach i tak mnie zapewniała pani z obsługi klienta. Oczywiście parę dni przed wylotem zmienili z rannych na wieczorne, czyli dokładnie tak jak nie chciałem. Oni specjalnie podaję godziny lotów na ranne w ogłoszeniach - bo wiedzą, że ludzie się tym kierują. nikt nie chce przyjechać do hotelu w nocy, gdzie w razie problemów nic nie załatwi i nie chce wyjeżdżać wieczorem, gdzie cały ostatni dzień spędza w lobby, bo z pokoju go wykwaterowują o 10:00. Druga sprawa. mam prawie dorosłego syna - wysokiego. Zależało mi na pokoju rodzinnym z 3-ma wygodnymi łóżkami. Tak by mój syn nie musiał spać na jakimś rozkładanym fotelu. Panią z obsługi klienta prosiłem o wyszukanie takiego właśnie pokoju. Znalazła - najdroższy w tym hotelu. Oczywiście po przyjeździe w nocy do hotelu - dostałem zwykłą 2-kę z dostawką, 160 cm o 20 cm za krótszą od wzrostu mojego syna. Nic w nocy nie mogłem załatwić - na moje protesty obługa hotelowa chciała mnie pobić i straszyła policją. Na drugi dzień zglosiłem sprawę rezydentowi - ten stwierdził, że akurat jest niedziela i nie załatwi dzisiaj nic -ale jutro będzie kierowniczka hotelu i sprawę załatwi. Następnego dnia gościu się nie pokazał. Ponieważ to był tygodniowy wyjazd - połowę pobytu przemęczyłem się pokoju niezgodnym z ofertą -dałem se spokój - stwierdziłem będę reklamował pobyt. Złożyłem reklamacje po powrocie - odrzucili mi ją - złożyłem ponownie - nie odpowiedzieli. Krótko mówiąc -OSZUKUJĄ, KŁAMIĄ - BYLE TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA - RADZĘ OMIJAĆ TYCH OSZUSTÓW Pokaż »

    2015-06-14
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 6.0

    Moniulka ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Pobyt na Majorce maj 2015.Neckermann spisał się idealnie jako organizator.Hotel Palma Bay ładnie usytuowany,czyściutki,jedzenie smaczne i urozmaicone.Fantastyczna rezydentka Pani Agnieszka.Polecam

    2015-05-16
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.0

    monikamonika ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Odradzam podróżowanie z biurem Neckermann Polska. Wykupiliśmy tygodniową wycieczkę na Rodos, zapłaciliśmy za nią po czym biuro zmieniło nam godziny wylotu i powrotu. Na stronie jednak nadal sprzedawano korzystne godziny! Przesunięcie godzin wylotu z Warszawy spowodowało, że na miejsce dotarliśmy w nocy (zero posiłku czy choćby wody w pokoju). W drodze powrotnej zamiast z hotelu wyjechać rano po śniadaniu wyjechaliśmy w środku nocy (a pokój trzeba było rzecz jasna zwolnić o 12 w południe...)Pokój dostaliśmy na parterze z widokiem na parking i ulicę!!! Rezydent na to rozłożył ręce i proponował dogadywać się jakoś z właścicielem hotelu Venezia Faliraki. Pomijam, że na transfer powrotny czekaliśmy godzinę, bo pan kierowca Filemon się spóźnił. Po napisaniu reklamacji Neckermann odpowiedziało, że czasem są zmiany w ruchu lotniczym itp. Przy czym nasz wykupiony przelot odbył się planowo, nie odwołano go, tyle, ze dla nas tam nie było miejsca! W efekcie wracaliśmy samolotem, który tego dnia tylko co wrócił z Warszawy i miał już za sobą dwa kursy, obsługa Small Planet omiotła go z grubsza, w samolocie już na wejściu śmierdziało kiblem nie do wytrzymania. Do tego zapach ludzi, którzy tak jak my zwolnili pokój hotelowy o 12 w południe i nie mieli dostępu przez kolejne 12 godzin do prysznica! Neckermann Polska nie ma nic wspólnego z jakością Neckermann de. Pokaż »

    2014-10-29
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 4.7

    Tunezja ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      4.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    W tym roku także wybrałam się na urlop z Neckermannem i jak co roku wróciłam zadowolona!

    2014-09-17
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 3.7

    artur ocenił biuro podróży Neckermann

    • Ogólne wrażenie
      3.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wróciłem właśnie z wycieczki organizowanej przez biuro Neckermann z Turcji , która odbyła się w dn.06.09-13.09.2014, chciałbym zwrócić uwagę na skandaliczną obsługa przez rezydenta przy wyjeździe, który nie rozmawiał w jeżyku polskim. Polskich uczestników dezorientował z powodu braku umiejętności wymowy, po czym zostawił bez opieki przed wejściem na lotnisko, zajmując się uczestnikami z Niemiec . Druga sprawa to wycieczka fakultatywna, odbyła się z przewodnikiem tureckim - słaba znajomość jeżyka polskiego. Brak obecności w miejscach zwiedzanych, słaba informacja o odwiedzanym miejscu. (patrz. firma WEZYR przewodnik obecny, z szeroka wiedza na temat miejsca odwiedzanego) przy czym pragnę zauważyć ze cena w/w wycieczki była wyższą od oferowanych przez innych organizatorów, co nie przełożyło się na jakość. Pokaż »

    2014-09-14
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (0)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży