Biuro podróży Tui Poland

Biuro Podróży Tui Poland - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 188 opinii)

3.4
  • Ogólne wrażenie
    3.4
    • Zgodność oferty z opisem 3.8
    • Opieka rezydentów 2.8
    • Stosunek jakości do ceny 3.6

Rekomendacja

56% nie poleca tego biura

Ranking

  • nr 51 z 60
  • 2.3

    Anna ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      2.3
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Nie polecam. Zapomnieli nas odebrać z hotelu na transfer na lotnisko!!! Rezydenci mało profesjonalni, kierowcy na transferach chyba mają swoją pracę gdzieś, skoro dopuścili do takiej sytuacji. Do tego Pani z obsługi biura nie miała zielonego pojęcia o hotelu, który wybraliśmy chociaż wciskała kit, że była w nim trzy razy. To co o nim mówiła nijak się miało do tego co było na miejscu. Namówiła nas na dany typ pokoju mówiąc, że będziemy mieli ładniejszy widok, a okazało się, że w wybranej droższej ofercie widok był na jakieś garaże, zaplecze baru i hałas był okropny od wczesnego rana do północy. Cały urlop wściekli chodziliśmy bo nie było wolnego innego pokoju i mieliśmy przymusową pobudkę przed 8 rano a spać można było iść po północy najwcześniej. Dla mnie to biuro jest porażką, do tego drogą i nie wiem skąd ten mit, że TUI to ekskluzywne i dobre biuro. Raczej już nie skorzystam z ich usług. Pokaż »

    2013-06-25
    Opinia pomocna?
    Tak (8) / Nie (0)
  • 1.0

    interbic ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    TUI Poland SP. z o.o. to jedno z najgorszych biur w Polsce. Brak możliwości uzyskania informacji o godzinie wylotu, pomimo wielu próśb z uwagi na podróż z małymi dziećmi. W momencie gdy biuro wyciągnęło ręce po dopłatę do zaliczki, łaskawie poinformowali ( na moją prośbę ) o dacie, godzinie wylotu. Okazało się że wylot planowany jest tuż przed północą, co oznacza przylot ok. 2.00 nad ranem a to oznacza zakwaterowanie dopiero o 15,00 w dniu przylotu !!! Czyli czas podróży i oczekiwanie na zakwaterowanie z małymi dziećmi to ... 17 godzin !!! Ponadto brak profesjonalizmu, masę nieprawidłowości ( brak okazania gwarancji wypłacalności, zmiana ceny bez udokumentowanej podstawy ). Nie dziwi fakt że jest to jedyne biuro które obecnie ma prawie 2 mln PLN straty ! i jest na granicy wiarygodności daleko za ITAKA czy INTERHOME. Przestrzegam przed TUI Poland. Pokaż »

    2013-06-18
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (0)
  • 6.0

    Gabriel ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Jak dla mnie wszystko było OK , byliśmy w Hurghadzie - Ali Baba Palace . Rezydentka bardzo rzeczowa kobieta . W tym roku ponownie lecimy z TUI .

    2013-05-22
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (9)
  • 2.7

    Madziabek ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 3.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    NIE – WAKACJE Z TUI. Godziny wylotu dostaliśmy dopiero tydzień przed wylotem 10:00,dzień przed zmienili nam godzinę 19:50-strata jednego dnia,bo w hotelu byliśmy na 2:30 w nocy–03.05. Przylecieliśmy po północy do Egiptu,tam oczywiście sprawy na lotnisku trzeba było załatwić ok. 1h, później wrzucili nas do autokaru i rozwozili po hotelach–kolejna godzina,każdy by rozwożony do innego hotelu. Plusem było to że w cenie wycieczki z TUI masz opłacona wizę 15$, którą dostajesz na lotnisku w Egipcie. W dodatku Egipcjanin który prowadził autokar jechał jak wariat, jak cofał autokarem to skosił jeden wielki słupek,zostawię to bez komentarza. Pod hotelem wyciągnął nasze bagaże i oczywiście wyciąga lapę po kasę - jak nie dostał – to z nerwów z całej siły walnął drzwiami od luku. Nie wiem czy był on związany z biurem czy też nie ale przewóz z lotniska do hotelu - masakra. 4h snu i spotkanie z rezydentem o 08:00 – było OK. Mieliśmy również ustaloną już godzinę powrotu 23:59 przylot do Polski o 05:30-dziwiłam się ponieważ leci się 4h,ale ok. Na spotkaniu rezydentka powiedziała że nie ma międzylądowania i wylot na pewno będzie o 23:59, na pytanie czy all mamy do końca – powiedziała że oczywiście, z pokoju mamy wymeldować się o 12:00, autokar który zawiezie nas na lotnisko będzie o 21:00, od 12 do 21 na walizkach-średnio. O 12 poszliśmy do recepcji się wymeldować a gość do nas z nożyczkami żeby odciąć opaski dzięki którym mogliśmy korzystać z all i – jak zwróciłam mu uwagę to miał wielkie pretensje i powiedział że nie ma dla nas all do końca. Sprawa trafiła do managera – stwierdzili że muszą to sprawdzić. Po 20 minutach manager powiedział, że OK, ale oczywiście gość na recepcji coś pyskował-sytuacja na koniec bardzo niemiła. O 21 przyjechał autokar, na lotnisko zajechaliśmy 22:00,po czym dowiedziemy się że lecimy samolotem nie o 23:59 tylko o 01:05 i że nie miało być żadnego lotu o 23:59. TUI po wpłacie kasy na konto do tej pory nie odpisało na moje maile z pytaniami o wyjazd. Pokaż »

    2013-05-13
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (3)
  • 5.7

    irenus ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      5.7
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    byliśmy w marcu z biurem TUI na Wyspach Kanaryjskich.Hotel jak w opisie ,rezydentka bardzo miła i służąca pomocom.Pilotki na wycieczkach na Lanzarotte (p. Daria) i Fuertowentura(p.Magda) miały dużą wiedzę o miejscach które zwiedzaliśmy.Nie mam do TUI żadnych zastrzeżeń i jeżeli biuro będzie miało fajne oferty to napewno z Nimi wyjedziemy Pokaż »

    2013-05-09
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (8)
  • 1.0

    ANNA M ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    TRAGEDIA-PRZESTRZEGAM!!!!Pierwszy raz lecieliśmy z polskiego TUI i koszmar jaki to biuro nam zgotowało to się w głowie nie mieści.Obecnie jesteśmy na etapie walki o uwzględnienie reklamacji-po nieprzespaniu kilunastu nocy w hotelu z powodu wiecznych imprez weselnych TUI poland wmawia nam,że nic takiego nie miało miejsca-bo wg tabeli frankfurckiej muszą nam zwrócić 40% wartości wakacji.Obecnie przelali nam sume 10% i myślą,że buzie nam tym zamkną-a tu niespodzianka,bo sprawę już przekazaliśmy prawniki właśnie od odszkodowań za zepsute wakacje.z mężem i dzieciakami zjechaliśmy mnóstwo świata i to co zafundowało nam TUI to przkracza ludzkie pojęcie,począwszy od lotu liniami Enter Air-8 godzin bez jedzenia i picia(tna koszta-czyli coś jest na rzeczy) a skończywszy na rekomendowaniu hotelu w którym dwa razy dziennie odbywały się wesela,rezydent pojawil się na sam koniec w dodatku mówiący po niemiecku a po złożeniu na jego ręce reklamacji-zmył się tak szybko jak przybył.TUI prubóje podważyć naszą ocenę-pisząc w odpowiedzi na reklamację,iż nic takiego miejsca nie miało!!!Ja się pytam kto tam pracuje,skoro w sądzie każdy sędzia uwzględni jako materiał dowodowy nagrania tych imprez i niemiłosierny hałas po nocach jaki się od potężnych głośników wydobywał!!!ludzie,pamiętajcie-jak TUI to tylko niemieckie-nigdy polskie-bo to wstyd i hańba!!Nigdy,przez tyle lat pdróżowania nie pisaliśmy zadnej reklamacji-ale tym kłamcom-sprzedającym chłam zamiast porządnych wakacji-nie odpuszczę!! Zarówno my jak i jeszcze jedna rodzina która również na SRI LANCE wyladowała z TUI,w tym samym hotelu.Pamietajcie jak się płaci potężne pieniądze z hotel-to ma być jak w katalogu a nie jak w burdelu.I walczcie,walczcie o swoje,idżcie do sądu-sądy orzekają odszkodowania większe niż przyznają biura podróży na odczepnego.Bo jak przychodzi do zapłaty to wszystko cacy ale potem cyrk.Ale my jesteśmy w tych 5% co pójdą do sądu a TUI będzie płacić za swoje kłamstwa tyle ile należy.omijajcie TUI. Pokaż »

    2013-04-19
    Opinia pomocna?
    Tak (16) / Nie (7)
  • 6.0

    anabel ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    nie zgadzam sie z poprzednimi wpisami..ja pojechałam do jungle aqua parku z Tui a moje dziecko ma problemy neurologiczne.Od samego początku kontakt częsty,dopasowali do moich próśb wszystko o co poprosiłam,nawet pokój o wyższym standardzie w tej samej cenie,abym miała wszędzie blisko.Niesamowity profesjonalizm,czułam się DOPIESZCZONA pod każdym względem..jak wakację,to tylko z tym biurem,bałam sie jechać z kimkolwiek,ale teraz juz nie.Jeśli macie pytania podaję adres mailowy : maja.xp@wp.pl Pokaż »

    2013-04-09
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (7)
  • 1.0

    martulla ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Chciałam przestrzeć osoby zastanawiające się nad wyjazdem z tym biurem. Zawsze wydawało mi się zę TUI jest jednym z lepszym biur podróży. Teraz wiem jak bardzo się myliłam.Nigdy natomiast nie miałam okazji wyjechać z nimi na wakacje.W zeszłym roku w grudniu zarezerwowałam online wakacje na Krecie na maj 2013. W zeszły wtorek otrzymuję e meila ze w związku z anulacją wylotów z Katowic od 12-19.05 na Kretę Tui zmienia nam wylot Warszawa Heraklion- przylot Heraklion Katowice. I informacja że do 5 ciu dni mamy dać odpowiedz czy przyjmujemy warunki czy chcemy odstąpić od umowy.Oczywiście brak odpisania na meila oznacza przyjęcie warunków. Dzwonie do Tui pytam dlaczego mamy na własny koszt dostać się do Warszawy i czy nie ma zwrotu kosztów bądź zorganizowania busika, który zawiozł by klientów do Warszawy? Przecież podejrzewam że nie tylko ja sama zarezerwowałam tą ofertę.A nawet gdybym chciała to ma możliwości wykorzystania własnego transportu bo przylot jest do Katowic. Pani z podniesionym głosem (jakby chciała mnie szybko spławić) odpowiada mi że nie ma opcji że biuro w jakikolwiek sposób zrekompensuje się za zmianę lotniska. I powtarzała w kołko jedno hasło"MOGĄ PAŃSTWO ODSTĄPIĆ OD UMOWY".Nie zaproponowali nic innego w zamian żadnej oferty. Kompletnie mieli gdzieś czy weźmiemy te wakacje czy nie. Nie chcieliśmy rezygnować ale podnieśli nam ciśnienie tak bardzo tą sytuacją i panią z call center że stwierdziliśmy że nie wiadmomo co jeszcze wymyślą. Może za miesiąc całkiem anulują wyjazd, tak jak wczesniej tu pisano. Dla porównania inne renomowane biuro podróży (polskie :)) w podobnej sytuacji koleżance zwróciło koszty za paliwo i mało tego nawet parking na lotnisku im opłacono (wylot i przylot z Warszawy). Jedynym plusem był szybki przelew po wysłaniu mojej anulacji. Byliśmy już naprawdę z wieloma biurami podróży na wakacjach nawet dużo tymi mniej renomowanymi i zawsze było wszytsko w porządku. Nigdy żadnych niespodzianek, a tu wielkie TUI i taka sytuacja.Nie polecam Pokaż »

    2013-04-03
    Opinia pomocna?
    Tak (17) / Nie (3)
  • 1.3

    Katarzyna1970 ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Biuro TUI traktuje turystów jak bydło do upchania w koszmarnych hotelach. Konsultanci biura kłamią na temat oferty i wypierają sie tych kłamstw. Rezydentka na złożone reklamacje odpowiada pokazując katalog z podkreślonym zdaniem w opisie pokoju, pokoje w hotelu za 14 tysięcy mają zapleśniałe łazienki, odrapane ściany, dopłata do widoku na morze 1000 zł a morza z balkonu nie widać. Biuro w odpowiedzi na 20 stronicową reklamacje przygotowaną przez prawnika wraz z dokumentacją fotograficzną odpowiedziało pięcioma zdaniami wiedząc że nikt nie wyda kolejnej kasy by dochodzić swego przed sądem. Podróżuję po świecie od 20 lat i nigdy więcej z TUI Polska! Unikajcie tego biura podróży! Pokaż »

    2013-03-26
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (2)
  • 5.3

    blackstr8 ocenił biuro podróży Tui Poland

    • Ogólne wrażenie
      5.3
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 4.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Podzielam zdanie innych,do czasu wybrania wycieczki kontakt z biurem dzien w dzien,po wybraniu wycieczki i oplacie na zadane pytania zwiazane z pierwszy wyjazdem za granice ( w moim przypadku) zero odpowiedzi do dzis,chociaz juz wrocilem..ale poza tym rezydenci w za granica i na lotnisku w polsce bardzo pomocni,dowiecie sie wszystkiego i wszedzie traficie juz od lotniska..no ale za biura w polsce i podejscie do klijenta wielki minus. Pokaż »

    2013-03-07
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (6)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1018 19 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży