Biuro podróży Wezyr Holidays

Biuro Podróży Wezyr Holidays - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 356 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 4.0
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.0

Rekomendacja

53% poleca to biuro

Ranking

  • nr 43 z 60
  • 6.0

    Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Biuro Wezyr spisało się na szóstkę z plusem .Wszystko zgodne z opisem ,transfery punktualne ,pomocni rezydenci ,super autokary z logo firmy.Jestem bardzo zadowolona z obsługi i jakości jaką Wezyr nam zaoferował .Nasze wakacje były bardzo udane ,polecam biuro !!!! Pokaż »

    2016-09-06
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.3

    Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.3
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 1.3

    mops888 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Zdecydowanie ODRADZAM to biuro. Oszuści i kłamcy. Nie szanują swoich klientów. Podczas mojego pobytu na Korfu (wczasy organizowane) nie było opieki rezydenta i biuro w żaden sposób nie poinformowało mnie ani przed wylotem ani podczas pobytu, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Dopiero po mojej interwencji z biurem w Polsce poinformowano mnie o godzinach odlotu. Dodatkowo sprzedano mi ofertę jako hotel 4* a kilka dni później na stronie zmieniono ją na 3* tłumacząc się błędem systemu rezerwacyjnego!!!!! Nie ponoszą odpowiedzialności świadome wprowadzenie w błąd, celem wyłudzenia pieniędzy. Nie potrafią się rzeczowo odnieść do złożonej przeze mnie reklamacji. Odpisują kłamstwa aby nie ponieść finansowej rekompensaty za niedotrzymanie warunków umowy. NIGDY nie skorzystam z usług tego biura i ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.0

    phil ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    “Witam, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego biura podróży.Uznanie jakiejkolwiek reklamacji graniczy z cudem.Załączone opinie innych uczestników wyjazdu,a szczególnie dokumentacja zdjęciowa jest niewystarczająca.Nawet reklamacja złożona na miejscu i potwierdzona przez rezydenta,okazuje się nie być dowodem.Wymiana korespondencji zniechęca do dalszych kroków i dochodzenia racji na drodze sądowej.Niestety na to liczy Wezyr Holidays.Odpuściliśmy...ale nigdy nie skorzystamy z usług tego biura,jaki i odradzamy innym!” Pokaż »

    2016-06-08
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 4.0

    adamk225 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      4.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wezyr oszukuje w opisie. Pobyt w Egipcie był określony na 8 dniowy. Wezyr przyśpieszył wylot o 12 godzin tak,że pobyt skrócił się do niecałych 7 dni. Jest to świadome oszustwo w opisie gdyż, jak stwierdził egipski reydent nigdy nie było wylotów w pierwotnie podanych gozinach Pokaż »

    2016-04-08
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 1.7

    am_go ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Nie polecam wyjazdy z Wezyrem !!! Nie wywiązują się z umowy zmieniając miejsca pobytu. rezydenci niekompetentni , a Ci bardziej kumaci wręcz sami podpowiadają co należy napisać np. w reklamacji. Wyjeżdżając za granicę z innymi organizatorami było ok. , a teraz podczas wyjazdu z Wezyrem już na samym początku napotkaliśmy problemy , a kiedy potrzebowaliśmy rezydenta to ten uciekł. Później przyznają się do błędu i uwzględniają reklamację , a potem już po przyjeździe do Polski z tego się wycofują. Jak będziesz mieć z nimi problem i będziecie próbowali się z nimi skontaktować (Dział Relacji z Klientem) to na bank będą unikać rozmów z Wami , mówić ,że według nich było wszystko dobrze, a to ,że przewieźli nas w nocy do innego hotelu oddalonego o godzinę drogi , ale o 1 gwiazdkę lepszego to powinniśmy się cieszyć. Tępa firma i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, a kogo tylko spotkam będę zdecydowanie odradzał tą firmę. Jestem osobą bardzo tolerancyjną , która za wszelka cenę zawsze stara się załatwiać sprawy polubownie biorąc pod uwagę fakt, aby obie strony były zadowolone, ale ta firma wyprowadziła mnie z równowagi swoją niekompetencją i oszustwem ,że sprawa skończy się w Sądzie Pokaż »

    2015-10-27
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 2.0

    Aga M ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Drugi raz z tym biurem i druga porażka. Nie polecam. Brak profesjonalizmu, marni i leniwi rezydenci. Lepiej wybrać się z innym biurem i mieć udany urlop.

    2015-10-25
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.7

    rajdzik88 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    W drugiej połowie września byliśmy z żoną z tym biurem w Turcji w hotelu Bitez Garden. Wszystko wyglądało dobrze, aż przyszła ulewa i zalało hotel. Ciągle padało około 13 godzin, aż zalało całą miejscowość w tym nasz hotel, nie wspominając o tym że zniszczyło również plażę. W nocy koło 23 gdy woda zaczynała zalewać pokoje próbowaliśmy kontaktować się z rezydentem ale telefon prawdopodobnie miał wyłączony (od innych Polaków dowiedzieliśmy się, że od nich odebrał, wysłuchał ich i wyłączył telefon) z alarmową infolinią Wezyra, gdzie informowano nas o tym że oddzwonią z informacjami co dalej - nie oddzwonili (nie będę wspominał, że nas kłamali na infolinii, że nic o problemie nie wiedzą, mniejsza że sam menager hotelu informował biura o problemie). Ostatecznie skończyło się tym, że noc spędziliśmy w holu na piętrze pomiędzy innymi pokojami, gdzie i tak nas zmoczyło. Nie wspominając o tym, że mieliśmy około 10 minut na spakowanie rzeczy gdy zalewało nam pokój. Wczesnym porankiem gdy inne biura organizowały pomoc dla swoich klientów, z Wezyra nikogo jeszcze na miejscu nie było. Pierwsi rezydenci pojawili się koło 10, transport do innych hoteli rozpoczął się po 13 (pozostałe biura w większości wtedy już wszystkich klientów rozwieźli). Ostatecznie przewieźli nas do hotelu niby z taką samą ilością gwiazdek ale o znacznie gorszym standardzie. Wszędzie panująca wilgoć, bardzo mały wybór posiłków, oraz małe ilości ponieważ jak przychodziło się później na śniadanie czy obiad, wiele rzeczy już nie było. Wnioskowaliśmy zmienić hotel, ale obiecywali że oddzwonią. Po prostu nie polecamy wyjazdów z tym pseudo biurem podróży. Pokaż »

    2015-10-18
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 1.7

    Kaktus37 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Biuro Wezyr oceniam bardzo negatywnie. Nigdy wcześniej (a jeżdżę i latam po świecie naprawdę sporo) nie spotkało mnie coś takiego. Otóż w Turcji zameldowano mnie i męża w innym hotelu niż w tym, za który zapłaciliśmy. Uważam, że jest to niedopuszczalne. Po interwencji rezydentki w połowie naszego pobytu przeniesiono nas do właściwego hotelu (ale nie w głównej części tylko w aneksowej). Nie zmienia to jednak faktu, że 3 dni z 6 dni pobytu przebywaliśmy nie w tym hotelu, który był w umowie. Z Wezyrem będziemy się sądzić, bo odrzucili nasze reklamacje. Nie zostawimy tej sprawy, bo karę za takie postępowanie Biuro musi ponieść i zrobimy wszystko, by tak się stało. Pokaż »

    2015-09-22
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1035 36 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży