Biuro podróży Wezyr Holidays

Biuro Podróży Wezyr Holidays - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 351 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 4.0
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.0

Rekomendacja

53% poleca to biuro

Ranking

  • nr 41 z 60
  • 4.0

    adamk225 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      4.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wezyr oszukuje w opisie. Pobyt w Egipcie był określony na 8 dniowy. Wezyr przyśpieszył wylot o 12 godzin tak,że pobyt skrócił się do niecałych 7 dni. Jest to świadome oszustwo w opisie gdyż, jak stwierdził egipski reydent nigdy nie było wylotów w pierwotnie podanych gozinach Pokaż »

    2016-04-08
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.7

    am_go ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Nie polecam wyjazdy z Wezyrem !!! Nie wywiązują się z umowy zmieniając miejsca pobytu. rezydenci niekompetentni , a Ci bardziej kumaci wręcz sami podpowiadają co należy napisać np. w reklamacji. Wyjeżdżając za granicę z innymi organizatorami było ok. , a teraz podczas wyjazdu z Wezyrem już na samym początku napotkaliśmy problemy , a kiedy potrzebowaliśmy rezydenta to ten uciekł. Później przyznają się do błędu i uwzględniają reklamację , a potem już po przyjeździe do Polski z tego się wycofują. Jak będziesz mieć z nimi problem i będziecie próbowali się z nimi skontaktować (Dział Relacji z Klientem) to na bank będą unikać rozmów z Wami , mówić ,że według nich było wszystko dobrze, a to ,że przewieźli nas w nocy do innego hotelu oddalonego o godzinę drogi , ale o 1 gwiazdkę lepszego to powinniśmy się cieszyć. Tępa firma i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, a kogo tylko spotkam będę zdecydowanie odradzał tą firmę. Jestem osobą bardzo tolerancyjną , która za wszelka cenę zawsze stara się załatwiać sprawy polubownie biorąc pod uwagę fakt, aby obie strony były zadowolone, ale ta firma wyprowadziła mnie z równowagi swoją niekompetencją i oszustwem ,że sprawa skończy się w Sądzie Pokaż »

    2015-10-27
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 2.0

    Aga M ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Drugi raz z tym biurem i druga porażka. Nie polecam. Brak profesjonalizmu, marni i leniwi rezydenci. Lepiej wybrać się z innym biurem i mieć udany urlop.

    2015-10-25
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.7

    rajdzik88 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.7
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    W drugiej połowie września byliśmy z żoną z tym biurem w Turcji w hotelu Bitez Garden. Wszystko wyglądało dobrze, aż przyszła ulewa i zalało hotel. Ciągle padało około 13 godzin, aż zalało całą miejscowość w tym nasz hotel, nie wspominając o tym że zniszczyło również plażę. W nocy koło 23 gdy woda zaczynała zalewać pokoje próbowaliśmy kontaktować się z rezydentem ale telefon prawdopodobnie miał wyłączony (od innych Polaków dowiedzieliśmy się, że od nich odebrał, wysłuchał ich i wyłączył telefon) z alarmową infolinią Wezyra, gdzie informowano nas o tym że oddzwonią z informacjami co dalej - nie oddzwonili (nie będę wspominał, że nas kłamali na infolinii, że nic o problemie nie wiedzą, mniejsza że sam menager hotelu informował biura o problemie). Ostatecznie skończyło się tym, że noc spędziliśmy w holu na piętrze pomiędzy innymi pokojami, gdzie i tak nas zmoczyło. Nie wspominając o tym, że mieliśmy około 10 minut na spakowanie rzeczy gdy zalewało nam pokój. Wczesnym porankiem gdy inne biura organizowały pomoc dla swoich klientów, z Wezyra nikogo jeszcze na miejscu nie było. Pierwsi rezydenci pojawili się koło 10, transport do innych hoteli rozpoczął się po 13 (pozostałe biura w większości wtedy już wszystkich klientów rozwieźli). Ostatecznie przewieźli nas do hotelu niby z taką samą ilością gwiazdek ale o znacznie gorszym standardzie. Wszędzie panująca wilgoć, bardzo mały wybór posiłków, oraz małe ilości ponieważ jak przychodziło się później na śniadanie czy obiad, wiele rzeczy już nie było. Wnioskowaliśmy zmienić hotel, ale obiecywali że oddzwonią. Po prostu nie polecamy wyjazdów z tym pseudo biurem podróży. Pokaż »

    2015-10-18
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 1.7

    Kaktus37 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Biuro Wezyr oceniam bardzo negatywnie. Nigdy wcześniej (a jeżdżę i latam po świecie naprawdę sporo) nie spotkało mnie coś takiego. Otóż w Turcji zameldowano mnie i męża w innym hotelu niż w tym, za który zapłaciliśmy. Uważam, że jest to niedopuszczalne. Po interwencji rezydentki w połowie naszego pobytu przeniesiono nas do właściwego hotelu (ale nie w głównej części tylko w aneksowej). Nie zmienia to jednak faktu, że 3 dni z 6 dni pobytu przebywaliśmy nie w tym hotelu, który był w umowie. Z Wezyrem będziemy się sądzić, bo odrzucili nasze reklamacje. Nie zostawimy tej sprawy, bo karę za takie postępowanie Biuro musi ponieść i zrobimy wszystko, by tak się stało. Pokaż »

    2015-09-22
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 2.3

    Waldek48 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.3
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Zainteresowanie klientem ograniczone do minimum. Kontakt z rezydentem po pierwszym spotkaniu już tylko telefoniczny (koszt w Turcji ok. 6 zł za min.). Jeśli nic się nie przydarzy, wszystko niby ok, ale jeśli wystąpi jakaś awaria w pokoju, problem z obsługą hotelu, zdarzenie losowe, lepiej na to biuro nie liczyć; zero pomocy: kliencie radź sobie sam! Pokaż »

    2015-08-27
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 1.3

    thaeddi ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Moje doświadczenie wskazuje, że pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to właściwie „rzecznicy” hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów. Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać – o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego. Pokaż »

    2015-08-26
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 6.0

    turysta_4 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Trzeci wyjazd z Wezyrem, trzeci raz zadowolony. Polecam.

    2015-07-26
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 6.0

    Marta ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Polecam biuro - pełen profesjonalizm. Opieka rezydentów i pilotów na najwyższym poziomie. Oferta w stu procentach zgodna z opisem.

    2015-07-26
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 3.7

    SOA ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      3.7
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    Nie polecam tego biura, ponieważ osoba odbierająca nas z hotelu na lotnisko nie zainteresowała się faktem , że hotel nie przygotował dla nas suchego prowiantu, mimo iż był wcześniej zamówiony. Zgodnie z umową powinniśmy polecieć do Gdańska, zmieniono nam lot, polecieliśmy jednak do Poznania, a z Poznania taksówką pojechaliśmy do Gdańska, w taki sposób wydłużył się czas podróży, nie zapewniono nam suchego prowiantu i wody. Osoba, która czekała na nas na lotnisku w Poznaniu była obojętna, niezainteresowana naszym losem. Skrócono nam również czas pobytu w Sharm. W hotelu byłyśmy o 23:00, a opuszczałyśmy hotel o 6:00 rano. Nigdy więcej z tym biurem nie pojedziemy. Miejscowy rezydent świetnie mówił po polsku i załatwił nam wszystko, o co prosiłyśmy. Pokaż »

    2015-07-25
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1035 36 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży