Witam. Nie jestem osobą która wystawia negatywne oceny, ale ta sytuacja mnie do tego zmusza. Byliśmy z Wezyrem w Listopadzie w Egipcie.Dostaliśmy dokumenty umowy na których był inny numer przewoźnika niż lecieliśmy. Poprzez tą rozbieżność w dokumentach, ochrona lotniska nie chciała nas wpuścić do środka..Rezydent , który był na lotnisku został o tym poinformowany przez innych podróżnych, lecz na tym się skończyło. Nie wyszedł, nie pomógł. Pomogła nam osoba z innego biura. Po przyjeździe złożyłam skargę do biura. Jednak otrzymałam odpowiedź, że to moja wina bo mogłam sobie odebrać prawidłowe z biura podróży. Owszem mogłam, gdybym wiedziała,że takie są mi potrzebne. To biuro powinno mi zapewnić nowe dokumenty, jeżeli zmienia się przewoźnik. Takie traktowanie klientów ze strony biura i rezydenta jest czymś niedopuszczalnym
i karygodnym. Pokaż »« Ukryj
Biuro Wezyr spisało się na szóstkę z plusem .Wszystko zgodne z opisem ,transfery punktualne ,pomocni rezydenci ,super autokary z logo firmy.Jestem bardzo zadowolona z obsługi i jakości jaką Wezyr nam zaoferował .Nasze wakacje były bardzo udane ,polecam biuro !!!! Pokaż »« Ukryj
ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »« Ukryj
ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »« Ukryj
Zdecydowanie ODRADZAM to biuro. Oszuści i kłamcy. Nie szanują swoich klientów.
Podczas mojego pobytu na Korfu (wczasy organizowane) nie było opieki rezydenta i biuro w żaden sposób nie poinformowało mnie ani przed wylotem ani podczas pobytu, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Dopiero po mojej interwencji z biurem w Polsce poinformowano mnie o godzinach odlotu.
Dodatkowo sprzedano mi ofertę jako hotel 4* a kilka dni później na stronie zmieniono ją na 3* tłumacząc się błędem systemu rezerwacyjnego!!!!! Nie ponoszą odpowiedzialności świadome wprowadzenie w błąd, celem wyłudzenia pieniędzy.
Nie potrafią się rzeczowo odnieść do złożonej przeze mnie reklamacji. Odpisują kłamstwa aby nie ponieść finansowej rekompensaty za niedotrzymanie warunków umowy. NIGDY nie skorzystam z usług tego biura i ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Pokaż »« Ukryj
“Witam, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego biura podróży.Uznanie jakiejkolwiek reklamacji graniczy z cudem.Załączone opinie innych uczestników wyjazdu,a szczególnie dokumentacja zdjęciowa jest niewystarczająca.Nawet reklamacja złożona na miejscu i potwierdzona przez rezydenta,okazuje się nie być dowodem.Wymiana korespondencji zniechęca do dalszych kroków i dochodzenia racji na drodze sądowej.Niestety na to liczy Wezyr Holidays.Odpuściliśmy...ale nigdy nie skorzystamy z usług tego biura,jaki i odradzamy innym!” Pokaż »« Ukryj
Wezyr oszukuje w opisie. Pobyt w Egipcie był określony na 8 dniowy. Wezyr przyśpieszył wylot o 12 godzin tak,że pobyt skrócił się do niecałych 7 dni. Jest to świadome oszustwo w opisie gdyż, jak stwierdził egipski reydent nigdy nie było wylotów w pierwotnie podanych gozinach Pokaż »« Ukryj
Nie polecam wyjazdy z Wezyrem !!! Nie wywiązują się z umowy zmieniając miejsca pobytu. rezydenci niekompetentni , a Ci bardziej kumaci wręcz sami podpowiadają co należy napisać np. w reklamacji. Wyjeżdżając za granicę z innymi organizatorami było ok. , a teraz podczas wyjazdu z Wezyrem już na samym początku napotkaliśmy problemy , a kiedy potrzebowaliśmy rezydenta to ten uciekł. Później przyznają się do błędu i uwzględniają reklamację , a potem już po przyjeździe do Polski z tego się wycofują. Jak będziesz mieć z nimi problem i będziecie próbowali się z nimi skontaktować (Dział Relacji z Klientem) to na bank będą unikać rozmów z Wami , mówić ,że według nich było wszystko dobrze, a to ,że przewieźli nas w nocy do innego hotelu oddalonego o godzinę drogi , ale o 1 gwiazdkę lepszego to powinniśmy się cieszyć. Tępa firma i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, a kogo tylko spotkam będę zdecydowanie odradzał tą firmę. Jestem osobą bardzo tolerancyjną , która za wszelka cenę zawsze stara się załatwiać sprawy polubownie biorąc pod uwagę fakt, aby obie strony były zadowolone, ale ta firma wyprowadziła mnie z równowagi swoją niekompetencją i oszustwem ,że sprawa skończy się w Sądzie Pokaż »« Ukryj
Biuro Podróży istnieje na polskim rynku turystycznym od 1999 roku. W ciągu 8 lat działalności zostało obsłużonych 200 000 turystów. Do roku 2007 oferta firmy skupiała się głównie na indywidualnych oraz grupowych wyjazdach wypoczynkowych do Turcji, natomiast obecnie została poszerzona o Egipt. Ogromnym atutem Wezyr Holidays jest doskonała znajomość rynku tureckiego oraz tradycji i zwyczajów panujących w tym kraju. Wysoki poziom świadczonych usług został nagrodzony przez Międzynarodową Organizację Certyfikatów BVQI certyfikatem ISO 9001.
Biuro jest również laureatem wielu nagród przyznanych min. przez towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna, przez port lotniczy GTL w Katowicach-Pyrzowicach oraz przez LOT Charters. Pragnąć zagwarantować swoim klientom komfort i profesjonalizm podczas podróży, Wezyr Holidays jako jeden z niewielu touroperatorów w Polsce, samodzielnie czarteruje loty tureckiej linii Free Bird Airlines.