Biuro podróży Wezyr Holidays

Biuro Podróży Wezyr Holidays - Logo

Ocena biura podróży (na podstawie 358 opinii)

3.8
  • Ogólne wrażenie
    3.8
    • Zgodność oferty z opisem 4.0
    • Opieka rezydentów 3.4
    • Stosunek jakości do ceny 4.0

Rekomendacja

53% poleca to biuro

Ranking

  • nr 43 z 60
  • 4.7

    artur ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      4.7
      • Zgodność oferty z opisem 4.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    w porównaniu z opieką rezydentów z Neckermann niebo a ziemia. w wezyr pracują profesjonaliści

    2016-10-20
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 6.0

    turystasgsg ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Wszystko dopięte na ostatni guzik. Cały wypoczynek przebiegł bez problemów, wszystko odbyło się planowo. Jesteśmy bardzo zadowoleni.Polecamy w 100%.

    2016-09-26
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 6.0

    Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      6.0
      • Zgodność oferty z opisem 6.0
      • Opieka rezydentów 6.0
      • Stosunek jakości do ceny 6.0

    Biuro Wezyr spisało się na szóstkę z plusem .Wszystko zgodne z opisem ,transfery punktualne ,pomocni rezydenci ,super autokary z logo firmy.Jestem bardzo zadowolona z obsługi i jakości jaką Wezyr nam zaoferował .Nasze wakacje były bardzo udane ,polecam biuro !!!! Pokaż »

    2016-09-06
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      • Zgodność oferty z opisem 0.0
      • Opieka rezydentów 0.0
      • Stosunek jakości do ceny 0.0

    ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.3

    Ania ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.3
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 3.0

    ja nie będę pisać o hotelu, bo był rewelacyjny tylko o tym, jak wezyr traktuje skandalicznie swoich klientów. Pojechałam do Turcji z córką, dałam voucher rezydentowi Patrykowi podczas spotkania informacyjnego na powrót, ponieważ taka jest nowa polityka wezyra. Nie wiem co z nim zrobił, bo najbardziej był zainteresowany handlem walutą i wycieczkami. Fakt jest taki, że zapomniano o nas przy powrocie. W hotelu nie było żadnej informacji o transferze i powrocie do kraju. Koczowałyśmy w hotelu z córką prawie dobę. Wezyr o nas zapomniał. Dzięki zaangażowaniu personelu hotelu dotarliśmy do informacji pół doby po planowanym moim wylocie, że lecę o 2:50. Biuro zacierało ślady swojego niedopatrzenia i kłamali, że ten lot został odwołany. Wracałam z BP ITAKA. Po powrocie zapytałam na lotnisku o mój mój planowy powrót z Antalya do Katowic. Przedstawiłam sytuację, że poinformowano mnie, że tego lotu nie ma. Okazało się, że samolot planowo wystartował z Anatalya i planowo wylądował w Katowicach. Wezyr sobie zapomniał, że zostawił matkę z dzieckiem w hotelu. Jeśli możecie wybierajcie inne biura. Z wezyrem jesteście pozostawieni sami sobie. Tylko dobra wola personelu hotelu, że dostałyśmy jedzenie i pomoc. Cała obsługa hotelu, od recepcjonistów przez panią guest visitor i managera byli zażenowani tym co nam zrobił rezydent i biuro wezyr. Nie muszę dodawać, że znajomość języka angielskiego i tureckiego jest obligatoryjna. Starsze pokolenie sobie nie poradzi z walką o powrót do kraju w takiej sytuacji Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 1.3

    mops888 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.3
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Zdecydowanie ODRADZAM to biuro. Oszuści i kłamcy. Nie szanują swoich klientów. Podczas mojego pobytu na Korfu (wczasy organizowane) nie było opieki rezydenta i biuro w żaden sposób nie poinformowało mnie ani przed wylotem ani podczas pobytu, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Dopiero po mojej interwencji z biurem w Polsce poinformowano mnie o godzinach odlotu. Dodatkowo sprzedano mi ofertę jako hotel 4* a kilka dni później na stronie zmieniono ją na 3* tłumacząc się błędem systemu rezerwacyjnego!!!!! Nie ponoszą odpowiedzialności świadome wprowadzenie w błąd, celem wyłudzenia pieniędzy. Nie potrafią się rzeczowo odnieść do złożonej przeze mnie reklamacji. Odpisują kłamstwa aby nie ponieść finansowej rekompensaty za niedotrzymanie warunków umowy. NIGDY nie skorzystam z usług tego biura i ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Pokaż »

    2016-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.0

    phil ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.0
      • Zgodność oferty z opisem 1.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    “Witam, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego biura podróży.Uznanie jakiejkolwiek reklamacji graniczy z cudem.Załączone opinie innych uczestników wyjazdu,a szczególnie dokumentacja zdjęciowa jest niewystarczająca.Nawet reklamacja złożona na miejscu i potwierdzona przez rezydenta,okazuje się nie być dowodem.Wymiana korespondencji zniechęca do dalszych kroków i dochodzenia racji na drodze sądowej.Niestety na to liczy Wezyr Holidays.Odpuściliśmy...ale nigdy nie skorzystamy z usług tego biura,jaki i odradzamy innym!” Pokaż »

    2016-06-08
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 4.0

    adamk225 ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      4.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 5.0
      • Stosunek jakości do ceny 4.0

    Wezyr oszukuje w opisie. Pobyt w Egipcie był określony na 8 dniowy. Wezyr przyśpieszył wylot o 12 godzin tak,że pobyt skrócił się do niecałych 7 dni. Jest to świadome oszustwo w opisie gdyż, jak stwierdził egipski reydent nigdy nie było wylotów w pierwotnie podanych gozinach Pokaż »

    2016-04-08
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 1.7

    am_go ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      1.7
      • Zgodność oferty z opisem 2.0
      • Opieka rezydentów 1.0
      • Stosunek jakości do ceny 2.0

    Nie polecam wyjazdy z Wezyrem !!! Nie wywiązują się z umowy zmieniając miejsca pobytu. rezydenci niekompetentni , a Ci bardziej kumaci wręcz sami podpowiadają co należy napisać np. w reklamacji. Wyjeżdżając za granicę z innymi organizatorami było ok. , a teraz podczas wyjazdu z Wezyrem już na samym początku napotkaliśmy problemy , a kiedy potrzebowaliśmy rezydenta to ten uciekł. Później przyznają się do błędu i uwzględniają reklamację , a potem już po przyjeździe do Polski z tego się wycofują. Jak będziesz mieć z nimi problem i będziecie próbowali się z nimi skontaktować (Dział Relacji z Klientem) to na bank będą unikać rozmów z Wami , mówić ,że według nich było wszystko dobrze, a to ,że przewieźli nas w nocy do innego hotelu oddalonego o godzinę drogi , ale o 1 gwiazdkę lepszego to powinniśmy się cieszyć. Tępa firma i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, a kogo tylko spotkam będę zdecydowanie odradzał tą firmę. Jestem osobą bardzo tolerancyjną , która za wszelka cenę zawsze stara się załatwiać sprawy polubownie biorąc pod uwagę fakt, aby obie strony były zadowolone, ale ta firma wyprowadziła mnie z równowagi swoją niekompetencją i oszustwem ,że sprawa skończy się w Sądzie Pokaż »

    2015-10-27
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 2.0

    Aga M ocenił biuro podróży Wezyr Holidays

    • Ogólne wrażenie
      2.0
      • Zgodność oferty z opisem 3.0
      • Opieka rezydentów 2.0
      • Stosunek jakości do ceny 1.0

    Drugi raz z tym biurem i druga porażka. Nie polecam. Brak profesjonalizmu, marni i leniwi rezydenci. Lepiej wybrać się z innym biurem i mieć udany urlop.

    2015-10-25
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1035 36 następna »

Wyszukaj

Hotele

Biura podróży