Hotel Lajkonik Zawoja ***

Lajkonik

Ocena hotelu (1 opinii)

2.0
  • Położenie
    • Odległość od plaży / stoku 0.0
    • Plaża / stoki 0.0
    • Cicha i spokojna okolica 0.0
    • Restauracje w okolicy 0.0
    • Atrakcje w okolicy 0.0
    • Komunikacja 0.0
  • Pokoje
    3.0
    • Wielkość 0.0
    • Standard wyposażenia 3.0
    • Czystość 0.0
    • Łazienka 3.0
  • Wyżywienie
    2.2
    • Ilość i dostępność 2.0
    • Smak i jakość potraw 3.0
    • Różnorodność potraw 2.0
    • Obsługa 2.0
  • Hotel
    1.6
    • Basen 0.0
    • Udogodnienia dla dzieci 2.0
    • Animacje i rozrywka 1.0
    • Sport 1.0
    • Obsługa 1.0
    • Czystość 3.0
  • Jakość / cena
    1.0

Rekomendacja

100% nie poleca tego hotelu

  • 2.0

    Krzysztof32443 ocenił hotel Lajkonik

    • Położenie
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.6
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      1.0

    na wstępie: pokój był rezerwowany z wanną w łazience, dostaliśmy z prysznicem. Pani nic nie wie. Pokój mieliśmy zapłacony za dwoje dorosłych i dziecko, za dziecko miała być tylko dopłata za wyżywienie. Pani poinformowała o dopłacie za dziecko za dostawkę i wyżywienie bo nic nie wie. Rezerwacji dokonywała osoba która aktualnie jest na urlopie, a Pani nic nie wie. Więc w niedzielę po południu, dzwoniłem (JA!) do Pani na urlopie, aby wszystko wyjaśnić i udało się. Dopytałem o masaże, które mieliśmy w pakiecie – Pani nic nie wie. Po wyjaśnieniu, okazało się że masaże mamy. Zapytałem, jak włączyć ogrzewanie bo było zimno, (w nocy temperatury spadały poniżej 0), Pani nie wie. Zapytałem jak wyłączyć wentylator w łazience – Pani nie wie. Grzać zaczynają od października… Goście mogą marznąć. Na minus: W pokoju spalona jedna żarówka, nikt się tym nie zajął. Śniadania – serwowane w formie bufetu szwedzkiego od 7-10, ale jak ktoś przyszedł później niż 8.30-9.00, to wszystko było już zimne i niektórych rzeczy brakowało, ponieważ zjedli poprzedni goście, a kuchnia raczej nie donosiła, ponieważ widocznie się nie opłacało dla kilku pozostałych gości. Oświetlenie korytarzy – po obu stronach korytarza po jednej lampie, pozostała część korytarza w półmroku, schody nieoświetlone. Widać należy oszczędzać. Możliwość skorzystania z jaccuzi, ale w pomieszczeniu którego nie da się zamknąć, więc jakiś zabłąkany gość hotelu, może Wam niechcący wejść. Cena jaką należy zapłacić za pobyt, jest wysoka. Za pokój dwuosobowy z dostawką i wyżywieniem dwa razy dziennie, wychodzi we wrześniu około 3tys. Zł. W tym samym okresie, Gołębiewski w Wiśle miał cenę dla rodziny z wyżywieniem w kwocie… 3tys. Zł. O poziomie Gołębiewskiego nie trzeba pisać – byłem kilka razy. Sprzątanie – po kilku dniach, upomniałem się o wyniesienie śmieci z pokoju - dziś się nie da, bo nie ma Pani sprzątającej, na następny dzień Pani znowu nie dotarła do pracy, po 3 dniach śmieci zostały wreszcie zabrane, dodano ręczniki. Pokaż »

    2013-01-05
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  •      

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny