Hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun) Nabq Bay *****

Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

Ocena hotelu (80 opinii)

4.5
  • Położenie
    4.5
    • Odległość od plaży / stoku 5.4
    • Plaża / stoki 4.7
    • Cicha i spokojna okolica 5.1
    • Restauracje w okolicy 3.9
    • Atrakcje w okolicy 3.6
    • Komunikacja 4.5
  • Pokoje
    4.8
    • Wielkość 5.0
    • Standard wyposażenia 4.8
    • Czystość 4.9
    • Łazienka 4.3
  • Wyżywienie
    4.3
    • Ilość i dostępność 4.5
    • Smak i jakość potraw 4.3
    • Różnorodność potraw 4.1
    • Obsługa 4.4
  • Hotel
    4.3
    • Basen 5.1
    • Udogodnienia dla dzieci 3.8
    • Animacje i rozrywka 4.2
    • Sport 4.0
    • Obsługa 4.4
    • Czystość 4.4
  • Jakość / cena
    4.5

Rekomendacja

69% poleca ten hotel

Ranking

Proszę czekać

  • 5.8

    Paulina ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Fajny hotel. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Duży minus dla starszych polskich turystów, którzy ciągle na wszystko narzekali. Dla mnie świetnie. Przepiękna przybrzeżna rafa koralowa. Polecam ten hotel każdemu.

    2014-07-07
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 2.8

    Aleksandra ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      1.0

    PRZESTRZEGAM PRZED TYM HOTELEM!! Wszystkie wcześniejsze opinie należy oddzielić grubą kreską i czytać tylko bieżące. To nie jest ten sam standard hotelu co w ubiegłym sezonie - a wiem co piszę, ponieważ byłam w tym hotelu w ubiegłym roku (hotel wtedy miał 4 gwiazdki). All inclusive obecnego 5 gwiazdkowego hotelu to jakaś masakra. Chyba w 2 gwiazdkowych hotelach jest lepiej. W porównaniu z ubiegłym rokiem: nie ma wody do picia w pokojach (było po butelce dziennie na osobę). Są godziny w których w budynku głównym na kilkaset osób w hotelu czynny jest tylko 1 dystrybutor z wodą przy barze w Atrium. Zdarzało się, że w barze na plaży nie chcieli nalewać wody do butelki a nawet wydawać więcej niż 2 plastikowych kubków napoju czy wody (tylko dla 2 osób). Brak w pokojach czajnika, filiżanek, kawy, herbaty itp. (było w ubiegłym roku). Ubiegłoroczny bar przy Atrium w budynku głównym (24 godz. All) przeniesiony i w formie baraku przyklejonego do budynku pełni rolę baru – notoryczne (szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych) braki piwa, alkoholi, napojów. Brak kelnerów w tym barze (w ubiegłym roku obsługiwali gości baru) teraz trzeba stać po napoje w ogromnej kolejce i jeszcze nie wiadomo czy naleją Ci to czego sobie życzysz. Jedzenie beznadziejne (nijak mające się do ubiegłorocznego), wydzielane – czułam się jak natręt, który doprasza się o kawałek ryby czy kurczaka, długie kolejki, wino tylko do obiadu i kolacji i to nie zawsze (w ubiegłym roku było przez cały dzień). Jedynie ciasta do obiadu i kolacji były bardzo dobre. Animacje takie sobie.Dopłaciliśmy za pokój w budynku głównym i jeżeli chodzi o wymianę ręczników i sprzątanie nie mamy większych uwag ale od innych Polaków wiemy, że i z tym było różnie. Bardzo dużo Polaków, wszyscy zaszokowani warunkami i chyba biura podróży też. Podsumowując: okropne jedzenie, skandaliczne All inclusive 5 * hotelu i wiele jeszcze innych uwag, które z pewnością opiszą inni klienci hotelu – absolutnie nie polecam tego hotelu. Pokaż »

    2014-06-04
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (0)
  • 5.7

    aren ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.5
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Super hotel. Był to nasz trzeci pobyt w tym hotelu więc o czymś to świadczy. Pokoje nowe, czyste codziennie sprzątane. Jedzenie różnorodne każdy znajdzie coś dla siebie. Plaża bardzo ładna. Wieczorem można odwiedzić pobliskie centrum handlowe. Uważam , że jest to bardzo dobry hotel , oczywiście dla normalnych ludzi. Polecam. Pokaż »

    2013-10-05
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (4)
  • 3.7

    anna 1 ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      3.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      2.6
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Rezydent sun&fun nie miły ogląda się za młodymi kobietami i to chyba jego cel pobytu. Jest to nasz kolejny pobyt w Egipcie w 5* hotelu w cenie ~3000 i ten zdecydowanie najsłabszy. Restauracja na plaży (lunch) porażka max hotel 3*, restauracja główna - gdyby nie zamieszki i stąd mała ilość turystów to nie wiem jakby ona w ogóle funkcjonowała kich miejscach to Ok . Jak pojawiła się kontrola to na chwilę mogło być lepiej- więc jak się chce to można. Internet w agonii . Pokaż »

    2013-09-08
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)
  • 2.0

    Jacek Mirosław ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.2
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Dobre lata ten hotel ma dawno za sobą. Irytujący był niedobór leżaków przy basenie oraz ich stan techiniczny. W restauracji poza opisywanym przez innych forumowiczy ustawicznym brakiem talerzy i sztućcy, kolejkami po wszystko, wydzielaniu niewielkich porcji potraw bardzo źle wyglądało zorganizowanie przestrzeni wydawania posiłków tak, że aby skompletować obiad należało kilkakrotnie przemierzać kilkudziesięciometrowe odcinki. Mało przyjemne było także picie napojów i drinków o tremperaturze otoczenia. Rezydent nie zareagował na zgłoszone usterki w pokojach. Pokaż »

    2013-08-26
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 2.1

    kamila478 ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Standard hotelu to co najwyżej 3*. Zarówno na terenie hotelu (w tym w stołówce), jak i w pokojach brudno. Łazienka okropna, nie zasługuje na żadne gwiazdki. Jedyne plusy tego hotelu to duże, fajne baseny (są też zjeżdżalnie) i to że hotel położony jest w pierwszej linii brzegowej. Jedzenie słabe, monotonne, wydzielane. Ciągle brakowało naczyń, sztućców. A nawet jak już były to często brudne. Po wszystko były kolejki, obsługa sobie nie radziła. Lepiej niż w głównej stołówce było w restauracjach włoskiej i rybnej, aczkolwiek tu ilość miejsc ograniczona więc żeby się zapisać też trzeba było swoje w kolejce odstać. W drugim tygodniu naszego pobytu bardzo często w barze przy głównym basenie nie było piwa, czy też coli, sprite itp. Ogólnie hotel wypadł dość słabo. Pokaż »

    2013-08-08
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 1.7

    dixi24 ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    UWAGA!!! w tym hotelu obsługa kradnie na potęgę!!! Sami zapalimy jednego z obsługi na kradzieży, a przypadków takich i różnych z tym związanych akcji w trakcie naszego 2 tyg. pobytu naliczyliśmy okolo 10. Wszędzie brud, nic nie przygotowane na czas. To nasz 5 pobyt w Sharm i trafiliśmy do najgorszego hotelu, zero atrakcji, zero animacji, muzyki itp. Odradzam ten hotel dla ludzi aktywnych, rodzin z dziećmi. Hotel wyłącznie dla starszych osób, które przylatują, aby cale 2 tyg leżeć plackiem przy basenach. Ogólna nasza ocena to marne 3* hotel tylko dla klientów mało zamożnych. Nie sugerujcie się, że ma 5 * w Egipcie zazwyczaj dostaje się je za to, że hotel jest przy plaży, a to o standardzie nie świadczy lub za to, że da się łapówkę. wycieczkę kupiliśmy w ITACE - po zapłaceniu biuro zmieniło godziny wylotu na 3:20, wylot jednak był o 5:20 7.08, a wykwaterowanie o 12:00 6.08. Mimo, że dostaliśmy smsa, że zmieniono godziny wylotu to na stronie ITAKI tego nie zrobili przez co biuro celowo wprowadzało przyszłych klientów w błąd podając bardziej atrakcyjne godziny wylotu i przylotu. Pokaż »

    2013-08-08
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 2.0

    Wojtekk ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Hotel nie jest przygotowany na obsługę tylu turystów ,a i po sezonie pseudo wykwalifikowany personel nie poradzi sobie ze standardem europejskim .Ogólnie panujący chaos ,codzienna walka o brudne niedomyte kubki na kawę ,talerze czy ciągłe kolejki po cokolwiek .Na kawę przy śniadaniu poczekasz sobie z 15-25 min. bo brakuje kubków .Mięso jak ze starego wielbłąda ,twarde i niezjadliwe -wydzielane ! trzeba po kilka razy podejść .Kurczak często niedopieczony , ryby przegrilowane często zwęglone. Drinki podawane w plastikach prawie zawsze niedomytych.Personel niby miły ,ale nie reaguje na Twoje uwagi czy prośby.Często udają braki językowe ,"może się odczepisz ". Jedyna obsługa wyróżniająca się na tym tle jest bar przy basenie BBQ .Z plaży po kolacji wyganiają ,licząc na bakszysz.Jako plus daję ładne baseny i zieleń .Klima prawie we wszystkich ledwo wydala ,jest głośna nie dać się usnąć ,chyba ,ze po tabletkach lub dużej ilości alkoholu.Hotel ustawiony pod rosyjskich turystów o troszkę innym standardzie niż nasz.Jak chcesz się poczuć jak na dworcu centralnym w restauracji ,uwielbiasz się denerwować i walczyć o czyste kubki ciągle o coś prosić bo nie działa np. WI-Fi ,miał być w holu głównym ,częsty jego brak a jak jest, to np. wp.pl otwiera po 10 minutach.Animacja słaba prawie niewidoczna .Prowadzi dziewczyna po rosyjsku.W pokoju mnie coś pogryzło ,może to zbieg okoliczności bo raz zapomniałem zostawić napiwku za sprzątanie:).Ogólnie hotel nijaki ,dla osób aktywnych jedynie siatkówka na basenie , dla rodzin z dziećmi też nie jest przystosowany , brak tylu dla nich atrakcji.Dla chcących popływać w morzu ,to losowanie , bo wejście do morza tylko z pomostu a przy byle większym wietrze ratownik wywiesza czerwoną flagę , mnie w sumie udało mi się dwa ostatnie dni popływać . Podobno to i tak sukces ! :) . Przy tej samej cenie z niemieckich biur ,w innych hotelach ,dużo lepszy standard ! bo moim zdaniem opisywać trzeba prawdę a suma sumarum płacimy więcej a otrzymujemy nic. Pokaż »

    2013-07-24
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 5.9

    jolamarek03 ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Ludzie za niewielkie pieniądze chcą mieć złote klamki i lektykę do noszenia z restauracji do basenu,bo 3 min spaceru to zbyt wielki wysiłek.My też czytaliśmy te złe opinie i bylismy zalamani a okazał sie super!Hotel jest wart swojej ceny. Wybierając go wiedzieliśmy że jest zlokalizowany na bardzo dużym terenie, co można sprawdzić na mapie.Jak ktoś nie lubi spacerować,to powinien wybrać inny mniejszy,a nie krytykować,że z budynku do restauracji lub na plażę idzie się 15min,a faktycznie zajmowało to 5 min leniwego spaceru.Leżaki przy plaży i bocznych basenach zajęte były w 30%przy basenie głównym zajęte w 80%. Jedzenie bardzo dobre, nie było problemów z talerzami,stolikami.Bar alkoholowy czynny 24h,gorące dania podawane od 24-2 Podczas posiłków dania mięsne kroił i podawał kucharz więc trzeba było poprosić o więcej kawałków,duzy wybór słodkości mmm pycha.Jedynie podczas śniadania niewielkie kolejki były do kucharza robiącego omlety. W hotelu jest darmowy internet:wifi w holu na balkonie Tak naprawdę obsługa jest wszędzie taka sama ,Ty też masz prawo mieć zły lub lepszy dzień.Traktuj obsługę tak jak Ty chciałabyś być traktowana, uśmiechaj się/ odwzajemniaj usmiechy, odpowiadaj jak będziesz pytania jak się dziś czujesz, skąd jesteś.Obsługa hotelowa to też ludzie tacy jak my z tą róznicą ze w danej chwili to oni tobie w pewien sposób usługują ale to nadal ludzie.Animacje w hotelu ważna rzecz jednak to od Ciebie i twojej rodziny zalezy w jaki sposób spędzisz wolny czas- rezydent jest tak naprawdę tylko od tego aby odebrać cię z hotelu i w razie pytań z którymi sobie sama nie poradzisz pomógł Ci (pomijam sprzedaż wycieczek fakultatywnych) więc na pewno nie zorganizuje Ci czasu na wczasach i nie jest twoją opiekunką. A to czy hotel jest fajny czy nie ocenisz sama bo każdy oczekuje czegoś innego.ale fakt jest taki ze jeśli jedziesz na wakacje odpocząć i dobrze się bawić to gwarantuję Ci ze nic nie jest w stanie tego popsuć.Dziwię się wszystkim złym opiniom!!UDANYCH WCZASÓW!! Pokaż »

    2013-06-28
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 5.9

    darek3121 ocenił hotel Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Millenium Oyoun)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Byliśmy w hotelu od 18.06 do 25.06.2013 .Hotel jest super(był to nasz 4 wyjazd do Egiptu w ciągu 6 lat)w porównaniu z innymi w których byliśmy.Zakwaterowanie w nowym budynku przy basenie w kształcie prostokąta z wodospadem.Mielliśmy pokój na parterze więc basen był pod nosem. Zero problemów z miejscem nad basenem jak i na plazy.Pokoje bardzo ładne, 3 programy po polsku TV Polonia, VIVA, Animal Planet.Do plaży wolnym krokiem 10 minut.Jedzenie dobre , duży wybór ciast, dania mięsne codziennie trzy rodzaje mięs, ryby. Alkohole podawane w jednorazowych kubkach lub szklankach plastikowych lub jeżeli jesteście kontaktowymi ludzmi po jednym dniu obsługa będzie Was kojarzyła i drinki nalewa do szklanych kubków.Przy basenie głównym mini pizza,hamburgery, frytki,na plazy frytki oraz ryba.Animacje podczas naszego pobytu rewelacja . Codziennie coś nowego. Pokaz dwóch Egipcjan z ogniem , kręcenie w różnych konfiguracjach ogni na łancuchach, wybory miss hotelu z mega fajnymi konkursami(nawiasem mówiąc wygrała Karolina z Polski), konkurs dla chłopaków i inne. Polecam pobyt bardzo udany. Pokaż »

    2013-06-25
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny