Hotel Pyramisa Blue Lagoon Hurghada *****

Pyramisa Blue Lagoon

Ocena hotelu (70 opinii)

4.3
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 3.0
    • Plaża / stoki 3.5
    • Cicha i spokojna okolica 4.2
    • Restauracje w okolicy 3.3
    • Atrakcje w okolicy 3.7
    • Komunikacja 4.5
  • Pokoje
    4.7
    • Wielkość 4.9
    • Standard wyposażenia 4.5
    • Czystość 4.9
    • Łazienka 4.6
  • Wyżywienie
    4.1
    • Ilość i dostępność 4.0
    • Smak i jakość potraw 4.3
    • Różnorodność potraw 3.8
    • Obsługa 4.6
  • Hotel
    4.4
    • Basen 4.7
    • Udogodnienia dla dzieci 3.9
    • Animacje i rozrywka 4.4
    • Sport 4.5
    • Obsługa 4.4
    • Czystość 4.5
  • Jakość / cena
    4.4

Rekomendacja

69% poleca ten hotel

Ranking

Proszę czekać

  • 5.6

    Magdalena ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Spędziłam w tym hotelu 7 dni. Hotel godny polecenia. W pokojach czysto, codziennie było sprzątane. Baseny w miarę duże, starczało miejsca dla wszystkich na leżakach. Jedzenia bardzo dużo i różnorodnego. Nie ma szans aby chodzić głodnym. Obsługa miła. Nie rozumie dlaczego ludzie narzekają. Za takie pieniądze mają full opcje ale narzekają. pewnie brakuje im jeszcze tylko talerzy ze złota haha. Ci co narzekają niech za takie pieniądze znajdą taki hotel w Europie (Hiszpania, Portugalia itd). Gdyby ktos miał jakiekolwiek pytania prosze pisac na emaila magdagallegro@wp.pl Pokaż »

    2013-08-18
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 4.0

    venka ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Najpierw zacznę od słabych punktów hotelu, a jednym z nich jest bez wątpienia jedzenie. Mało urozmaicone, codziennie to samo, jak dla mnie nie dobre. Bardzo mało owoców. Poza tym chwilami ciężko było się dopchać do jedzenia. Następna sprawa to plaża, dojechać na nią można busem hotelowym, jednak wrażenia nie robi. Pokoje sprzątane zazwyczaj wtedy kiedy zgłaszało się to do recepcji. Poza tym pracownicy mili, nie robili problemów.Okolica trochę jak plac budowy, ale jest blisko "promenada", więc jest gdzie wyjść. Pokoje duże, raczej czyste, nie mam zastrzeżeń. Baseny czyste, ciężko znaleźć miejsce przy basenie,ale podczas mojego pobytu jeden był czyszczony. Polecam hotel dla mało wymagających. pomimo tych paru minusów było warto, fajna atmosfera, niezbyt dużo ludzi. Pokaż »

    2013-08-06
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 6.0

    sylwia16 ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hotel wyglądem robi bardzo dobre wrażenie. O plaży nie mam co opowiadac, bo nie byliśmy na najbliższej plaży. Szczerze mówie, że baseny zaspokajały moje potrzeby. Przy basenach bar. W barze dużo stolików, przy samym barze też można usiąśc. Personel fantastyczny, najbardziej polubiłam barmana YASIRA, bardzo miły starszy człowiek. Można o wszystkim pogadac. Raz zostałam ochrzczona na jego córkę, bardzo zabawny :) W barze dostępne są nietylko napoje, ale także pizza, sandwiche czy lody w okrślonych godzinach. Jedzenie bardzo smaczne, jednak nie polecam ryb, bo bolał mnir od nich brzuch. W czasie kolacji można zjesc cos prosto z grilla. Na sniadanie kucharz robił jjajecznice lub nalesniki na swiezo( tzn. na bieząco przy gosciu) tak samo na obiedzie było robione spaghetti. Pozostałe dania bardzo smaczzne i zróznicowane. Hotal oferuje wiele wycieczek, za naprawde niska cene( np. wycieczka"cztery wyspy" kosztowała 19 $ od osoby) Wszelkiego rodzaju animacje odbywały sie w ciagu dnia i wieczorem. W dzien w basenie piłka wodna lub aqua areobic. Wieczorem za każdym razem cos innego jakies miss lub mister hotelu, kareoke. W ciągu dnia jest puszczana dobra muzyka. Można nauczyc sie także "regionalnych" taańców jak np. Opa opa :) Organizowane są równiez zajecia z tanca brzucha. Jeszcze tak na koniec powiem, ze nie ma wcale co sie bac aarabow, jak niektorzy sadza, ludzie mili wcale nie zaczepiaja, moze tylko na miescie kupcy zapraszaja do swoich sklepow dosc uciazliwie, jednak personel był kulturalny. Spotkałam tak wielu Polaków byli wszyscy bardzi mili, pomagalismy sobie nawzajem.Podkreslam to, bo niektorym sie wydaje, ze za granica Polak Polakowi nie pomoże. OGÓLNIE MÓJ POBYT W HOTELU PYRAMISA BLUE LAGOON UWAŻAM ZA ZAJEBIŚCIE UDANY. Pokaż »

    2012-08-05
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 1.3

    ala ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      1.7
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.5
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    W Egipcie byłam 8 raz i to jest najgorszy hotel a jestem nie wymagającą osobą. Baseny brudne nie oczyszczane, wyżywienie co dziennie to samo i beznadziejne / brak pieczywa, masła, talerzy kubków itp./Dla dzieci praktycznie nie ma nic ani naleśników ani frytek. Stosy skarg do menegerów hotelu. Brak kubków i sztućców. Plastikowe kubki jednorazowe obsługa myła i wycierała brudną szmatą/gremialnie gnietliśmy kubki aby temu zapobiec/. Ciągły brak prądu powodował brak klimy i wody. Ja byłam na parterze więc trochę kapało ale na wyższych piętrach cały dzień nie mieli. Niektórzy ostentacyjnie myli się w basenie/ w innych hotelach prąd był/.Na koniec basenowy próbował ukraść mężowi telefon, otwierając torbę na leżaku, został przez nas złapany, podobno go zwolnili ale czy to prawda? Hotel miał bardzo mało gości aż byłam tym zaniepokojona a mimo to nie mogli podołać z obsługą.Część osób walczyła o przeniesienie do innych hoteli i niektórym się udało.Wylot miałam o 19.00 a opaski zdjęli o 12.00 i nie było dostępu nawet do wody. Nigdy nam nie zdejmowali opasek. Na lotnisku widziałam że z innych hoteli mieli opaski /pierwszy raz się z tym spotkałam, owszem pokój trzeba opuścić ale zawsze był dostęp do napojów i jedzenia aż do wyjazdu.Zdecydowanie omijajcie ten hotel, on tylko tak ładnie wygląda na zdjęciach. Podobno kiedyś był ok ale teraz jest tragedia a ma 5 *. Pokaż »

    2012-08-05
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (3)
  • 2.4

    Ewa Weychan ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 0.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      2.3
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Lata świetności tego hotelu minęły.Na zewnątrz wygląda dosyć ładnie , ale nic poza tym.Obsługa jest miła jak dostaje pieniądze . Napoje i alkohol w plastikowych kubkach , chyba że dasz kelnerowi kasę i poprosisz to przyniesie w szklanym naczyniu.Kubki plastikowe są myte i używane wielokrotnie.Wielokrotnie w ciągu dnia jest brak prądu, ale i w nocy też jest wyłączany więc klima też nie działa co przy tamtejszych temperaturach jest bardzo męczące.Ale to jest nic z nagminnym brakiem wody .W pierwszym tygodniu mojego pobytu brakowało jej czasami , ale w drugim tygodniu wody nie było przez większość dnia.Wracając z plaży czy z basenu nie było możliwości się umycia.Zapłaciłam za pobyt w hotelu pięciogwiazdkowym a myć musiałam się wodą mineralną z butelki.Większość wczasowiczów nalewała wodę do pustych butelek po wodzie mineralnej żeby wieczorem było się w czym umyć.Naczynia na stołówce brudne i niedomyte a podczas śniadania brakowało cały czas filiżanek , więc był problem ze zrobieniem kawy lub herbaty.Inne napoje podczas śniadania nie przysługiwały .Kto był pierwszy ten na śniadanie miał co pić reszta jadła bez picia.Przez dwa tygodnie meni się nie zmieniało , codziennie było to samo bez żadnego szału.Wyboru nie było, na śniadanie albo omlet ,albo jajka na twardo .Ser żółty starczał dla niektórych a wędliny nie było ani razu.Na obiad i na kolację z mięsa codziennie kurczak i gulasz wołowy , a z grilla na zmianę wątróbka wołowa jak podeszwa albo mielone kotleciki.Z owoców melon i arbuz jak ktoś się załapał,Ale najbardziej było żal naszych Polaków, którzy o dwunastej w południe musieli opuścić swoje pokoje a wylot mieli dopiero około północy więc cały dzień siedzieli w holu hotelowym bez jedzenia i picia a obsługa hotelowa ich pilnowała aby nic nie wzięli .Dopóki dostawali napiwki to byli naszymi przyjaciółmi bo tak się deklarowali.Kiedy pobyt się zakończył a nasi turyści byli zmuszeni pozostać przez cały dzień w hotelu nie ze swojej winy stali się intruzami.Żenada. Pokaż »

    2012-08-05
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 5.3

    Monika W ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.2
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.2
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hotel jest super! Jest wielki. My byliśmy pod koniec czerwca i było mało ludzi:) w hotelu są 3 baseny a rodzice z dzieciakami siedzą raczej przy głównym więc pozostałe 2 są prawie puste, ciche, spokojne. Pokoje są przestronne z klimatyzacją i sprzątane codziennie.Obsługa bardzo miła, ale nie rozumiejąca za dużo po angielsku. Nigdy nie zgadzajcie się, żeby egipcjanin z hotelu zaprowadził was do "taniego sklepu wujka" bo tylko zedrą z was kasę. Najtaniej jest w "kleopatra bazar", ceny są z góry ustalone i nikt nie przeszkadza w oglądaniu pamiątek. Taxi z miasta do hotelu kosztuje 5 egipskich funtów więc trzeba ustalić cenę zanim się wsiądzie. Animacje bardzo fajne i ciekawe:) Wycieczki fakultatywne śmiało można kupować od egipcjanina, który się kręci przy hotelu bo są bezpieczne i tańsze niż z polskich biur podróży. Bardzo polecam hotel!!! Pokaż »

    2012-07-25
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 5.3

    renata_olsztyn ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.4
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Właśnie wróciliśmy z Pyramisy. Hotel bardzo nam się podobał:) Było kameralnie, mało ludzi, czysto, bardzo miła obsługa. Hotel idealny na wypoczynek, jeśli ktoś chce życia nocnego, knajp i dyskotek, to ten hotel nie jest dla nich. W restauracji nie bardzo dużo potraw, ale zawsze ryba, kurczak, wołowina i makaron. Do tego bardzo dużo warzyw, owoce i słodycze. Jedzenie smaczne, dobrze przyprawione. Wróciliśmy wypoczęci, zadowoleni. Animatorzy są przemili, ekipa pomocna. Nam brakowało zjeżdżalni dla dzieci przy basenie. Polecam serdecznie. Co ważne turyści to towarzystwo mieszane, nie tylko Rosjanie!!! Było sporo Anglików, kilkoro Polaków, Japończycy, Egipcjanie, Niemcy, Włosi, Czesi i Rosjanie. Prosiliśmy o pokoje połączone drzwiami, bo lecieliśmy z dziećmi i mój angielski + 20$ do paszportu poskutkowały 2 pokojowym ślicznym apartamentem:) Pokaż »

    2012-05-15
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 4.3

    little_angel_ ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    We wrześniu 2011 spędziliśmy tydzień w tym hotelu. I od razu muszę przyznać, że hotel jak na 5 gwiazdek raczej słaby. Najbardziej podobały mi się duże, czyste baseny i ogóny wygląd hotelu z zewnątrz. Do plaży jest bardzo daleko w dodatku w okół niej są same place budowy. Lepiej pjechać busem. Wieczorem nie ma co się wybierać na pląże - byliśmy i wokół zero świateł, troche strasznie było. Od razu przeszły nam chęci na nocne kompiele w morzu. Pod hotelem zaczyna się bazarek z licznymi sklepikami, dlatego też jeśli ktoś się nastawia na zakupy to nawet nie trzebajechać do Sakali. Jednak już pokoje słabe. W pokoju i włazience codziennie wieczorem mieliśmy bardzo dużo wielkich czerwonych mrówek. Zabijaliśmy je masowo ale były wszędzie, łaziły po ścianach. Na szczęście większość była w łazience, ale i tak mnie troche pogryzły. Jedzenie raczej monotonne i niezbyt smaczne. Na stołówce były wiecznie duże kolejki i nawet ai razu frytek nie było. Tydzień dało rade jeść to jedzenie ale 2 tygodnie bym chyba nie dała rady. W hotelu bardzo dużo ruskich i arabów, ale było też sporo polaków, w większości młodych. Myśmy jechali we 2 licząc, że kogoś poznamy i się nie zawiedliśmy :). Obsługa w hotelu ok, troche faworyzowali arabów, obsługiwali ich częśto bez kolejki. Alkoholu nie żałowali, szczególnie jeśli dało się im chociaż raz jakiś napiwek. Uważajcie na soki na stołówce - dodają do nich lodu. Warto skorzystać z ofert Sun&Fun na wycieczki. Myśmy byli na nurkowaniu z butlą i byliśmy bardzo zadowoleni. Ogólnie pobyt miło wspominamy, mimo, że hotel nie był najlepszy. Ale jeśli nie potrzebujecie luksusów, a chcecie jedynie wypocząć na słonczku to polecam. Myśmy wybrali ten hotel ze względu na atrakcyjną cene, dlatego też nie narzekamy za bardzo :). Pokaż »

    2011-09-21
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 4.5

    bruna ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      5.0

    wszystko w miare ok.jedzienie moze byc choc malo przyprawione. baseny super!duzo sportu. jestesmy zadowoleni z pobytu

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2011-09-12
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 4.0

    Stanislaw Aniol ocenił hotel Pyramisa Blue Lagoon

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      3.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Obiektywnie: POLECAM. Typowy egipski HOTEL *****. Cały kompleks wizualnie robi pozytywne wrażenie. Na terenie hotelu czysto. Pokoje (w części hotelowej) w miarę dobrze urządzone, w łazienkach czysto (wanna+suszarka+dozowniki z żelem). W pokoju telewizor z jednym polskim programem: TVP Kultura. Klimatyzacja ręczna, bardzo dobrze chłodząca, gdyż jak się podkręciło na 5*C to pokazywały się gile. Pokoje codziennie sprzątane. Jak zostawisz kasę na łóżku (ok.1$) to możesz zastać na telewizorze "pampra z ręczników i papieru toaletowego". Sejf znajduje się w recepcji (za darmo), drobne sumy, aparaty lub telefony można śmiało zostawić w pokoju - sprawdziłem, nic nie zginęło! Gdy zgubiłem na terenie hotelu okulary przeciwsłoneczne, następnego dnia mogłem je odebrać w recepcji (pracownik obsługi znalazł je i oddał). Baseny duże i przestronne. Picie napojów w barze przy basenach w plastikowych lub papierowych kubeczkach (ok.150ml), w lobby w szklankach. Na wyraźne żądanie (prośbę) u barmana, cyt: "koktajl with alkohol" - barman (za darmo!) zrobi wam super kolorowego drinka np. z whisky, mlekiem i cukrem trzcinowym. A teraz kilka MANKAMENTÓW: -jadłodajnia: czasami brakowało niektórych potraw - ale to typowa wina arabów (tzn.gości hotelowych), gdyż ci pakują na talerze wszystko co jest pod ręką a później się tym bawią przy stole, zostawiając ponad 60% tego czego wzięli, problem był również z filiżankami i szklankami, -dostawka łóżka: metalowy stelaż rodem z lat 50-tych, gdzie "resztki sprężyn" wbijają się w plecy (polecam masochistom!), -bary: typowy egipski sposób mycia naczyń: czyli tylko płukane w wodzie. Przez pewien czas podawano "do obrotu wtórnego" umyte jednorazowe kubki papierowe (SUPER RECYCLING!), radzę zatem zgniatać po konsumpcji. -podobno doszło do gwałtu na jakiejś turystce (chyba rosjance, gdyż była telewizja z Rosji), przez pracownika technicznego hotelu, tego samego który mnie odwiedził w pokoju pod pozorem naprawy umywalki. Chyba nie byłem w jego typie... ;-) Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (5) »

    2011-09-08
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny