Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.0

    Agnieszkaas ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Zacznijmy od poczatku . Wyjazd z rodzina lipiec 2012 z bidra wezyr:( juz poczawszy od lotniska pogon do autokaru . Pobyt 7- dniowy skrocony o caly ostatni dzien ( w zasadzie szesciodniowy).Hotel generalnie nie za czysty pokoje nie jedno juz widzialy, lazienka ( staly brak wody w godzinach dopoludniowych lub zimna). W nocy bardzo glosna klimatyzacja. Stolowka wybor duzy ale... Jedno i to samo, spoceni kucharze (doslownie). Kolejki na kuchnie roznie bywalo.Basen ok ( pod warunkiem ze jest czynny bo na te szesc dni dwa razy byl nieczynny). Animacje w jezyku rosyjskim-ok.Lody na plazy ( nie widzialam nigdy), drinki najgorszy rodzaj bimbru rozcienczony nie wiem czy maja 5 %.rozrywka-nie dajcie sie naciac na nurkowanie z butla!!!!! Stroje do nurkowania dla dzieci za duze o piec rozmiarow, do okularow nalewa siie woda. Generalnie sprzet z epoki kamienia lupanego. Na wycieczce na Paradajs najdrozsze lody jakie w zyciu widzielismy(. Niestety machaja nimi dziecia przed oczami ciezko nie kupic dziecku).O tyle jest to zalosne ze te szesc dni kosztowalo nas 7.500 tys zl. Generalnie to nasza wina bo nie patrzylismy na opinie a szczerze doradzam je poogladac!!! Nie polecam. Rodzina z dzieckiem. Pokaż »

    2014-06-13
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (3)
  • 5.7

    doma ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Zastanawiam się, czego oczekują ludzie od hotelu biorąc pod uwagę cenę, jaką się za niego płaci. Ja byłam przez tydzień w czerwcu 2012 w Hurghadzie i hotel spełnił wszystkie oczekiwania, a nawet wręcz i więcej:) Obsługa przemiła, jedzenie może nie każdemu podniebieniu idealnie podejdzie,ale to sprawa indywidualna, ja głodna nie chodziłam. Fajny, basen, blisko plaży, ciągle do dyspozycji przekąski, alkohol, świetni animatorzy. Czego Wy oczekujecie płacąc 1000 ileś złotych za wycieczkę?:) Pokaż »

    2013-07-10
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (2)
  • 3.2

    Andrzej ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      2.8
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      3.0

    NIE POLECAM, hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, wszędzie jest blisko, za przysłowiowe "grosze" mozna dojechać do centrum Hurgady lub do Sakkali. Animacje na wysokim poziomie, ale to i bliskość plaży to jedyne pozytywy.

    2013-03-26
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 4.3

    Pooolina ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      4.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Hotel ogólnie ok. Blisko do centrum zarówno pieszo jak i taksówką za 1$. Najgorsze podczas pobytu - jedzenie. Byłam w Egipcie po raz 11 i wiem, że jedzenie do najlepszych nie należy,a le w tym hotelu po prostu nie dało się nic zjeść. Ratunkiem była pizza na plaży podawana 12-15, ale niestety z wydzielonymi dwoma małymi kawałeczkami. Najlepsze w hotelu - animacje. Każdy znajdzie coś dla siebie :) Uwaga: na wyjścia do klubów zwrócić należy uwagę czy w danym klubie jest np. Ladies night, wówczas dziewczyny mają wejście i napoje za darmo a w hotelu wyciągają po 10$. No, ale tak jest przeważnie w każdym hotelu. I na pewno to nie są 4*, ewentualnie max 3. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (6) »

    2013-03-24
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.3

    JOANNA PŁOSKONKA ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Uwaga!!!! Otrzymałam informację po złożeniu reklamacjii,że hotel ten jest 3*(ja nie dałabym mu nawet 2*)nie wiem tylko po co biura zawyżają ocenę -po to chyba ,żeby te badziewie sprzedać.NIE DAJCIE SIE NACIĄGNĄĆ TAK JAK MY. Hotel ten można krótko opisać: wszechobecny bród,niezliczona ilość awarii i giganyczne kolejki do posiłków(przynajmniej w sezonie).Wakacje tam spędzone to była istna walka o przetrwanie.Nie mogę zrozumieć naprawdę tych pozytywnych opinii ,chyba ,że ludzie ci przyjmują zasade ja się umęczyłem to i ty się umęcz.Prawdziwe polskie myślenie.I niech ludzie nie piszą ,że za takie pieniądze to nie można spodziewac się luksusów.TEN HOTEL NIE WART JEST ŻADNYCH PIENIĘDZY.Ja nie pojechałabym tam znowu nawet za darmo .Bo czystość w hotelu a przede wszystkim na stołówce to absolutnie minimum jakie hotele powinny spełniać. Jak widać niektórym syf nie przeszkadza.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokaż »

    2012-11-08
    Opinia pomocna?
    Tak (10) / Nie (1)
  • 5.9

    Mariola Krzymińska ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    polecam ten hotel w zupełności.Byłam tam 2 tygodnie i nie żałuję pieniążków,jakie wydałam.Obsługa super,mimo wysokiej temperatury jaka tam panowała,wszystko na czas.czysto i miło.a kto chce luksusów,niech szuka dalej....z pewnością tam wrócę,bardzo dobry hotel. Pokaż »

    2012-10-23
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (17)
  • 1.7

    Tomas Sztedke ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Zapraszam na priv Martynę z Umartym Marcinem niebieska "Y" z Rudy Śląskiej i koniecznie Jej wesołą kolezankę:-)Rezydent reagował na zgłoszone niedogodności,ale sam windy nie naprawi,internetu nie podłączy,nie zmieni daty wylotu,nie posprząta.Później aż bał się do tego hotelu przyjeżdżać bo grupka reklamacyjna zawsze czekała w holu.Niestety obsługa Hotelu przy recepcji nie reagowała na zgłoszone usterki.To,że biuro organizator wycofało ten hotel z oferty też coś mówi o jego jakości.W innych hotelach np. na makadi bay nie miał zadnych problemów,dosłownie drobnostki.To,że hotel niby 5 gwiazdkowy jest na 176 miejscu z 182 oferowanych w Egipcie też mówi samo za siebie... Więcej dodawać nie Trzeba... Pokaż »

    2012-10-21
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (0)
  • 1.8

    Tomas Sztedke ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Prawda bez naciągania! Hotelu n.można polecić znajomym.Owszem można tam pojechać,ale tylko dla lubiących mocne wrażenia.Nie zależy im zbytnio na czystości,grzybie,obsłudze,która n.reaguje na prośby o naprawy,wydanie ręczników,które winny być na stanie a po sprzątaniu ich n.ma,znikły mimo słonych napiwków,tzw.bakszyszu.Jako baza wypadowa,lub miejsce libacji alkoholowej jest ok.bo po alkoholu wszystko zaczyna być piękne do czasu,kiedy na kacu n.trzeba będzie wstać po siódmej godzinie umyć się na 4piętrze bo... wody brak do południa:-) i zejść piechota po wąziutkich,metalowych,kręconych schodach na dół z 5pietra bo windy nagminnie n.działały,albo by zjechać otwierały się na pietrze 4 razy a czasem n.pojechały,lub na kacu w nocy usłyszeć ten agregat prądu,który nawet z zatyczkami przekraczał wszelkie dozwolone limity dzwięku.Basen OK.Polecam Ratownicy ślinili się do każdej dziewczyny aby nóż wyrwać się z Egiptu,jednej mówili,że tamta jest głupia,a później drugiej mówili to samo na poprzednią z która rozmawiali.Plaża b.blisko,można coś zobaczyć z ABC nurkując i niedaleko od plaży,ale szału n.ma.Początkowo myśleliśmy,że w całym Egip.tak jest,ale gdy poszliśmy do innych hoteli i zapytaliśmy o koszt to nas zamurowało! Zapłacili mniej a standard 80% wyższy!!! Fakt,że do prawilnego centrum można na piechotkę dojść,ale taksówkarze hotelowi są tak mili i tani,że n.warto tracić czasu na piesze wycieczki.2 dolary za taksi do miasta nawet 4 osoby,więc wychodzi po 1,5zł od osoby! śmiech.Za taxi oprócz hotelowych cene zawsze z góry ustalajcie bo Was oszukaja.Koniecznie wycieczki skorzystajcie Kair i Luxor są drogie,ale warto po 65 dolarów od osoby,ale jedziecie 600km!do Kairu,więc taka cena,ale być w Egipcie i nic nie zobaczyć? Jedzenie nie da się umrzeć z głodu,ale wielka kupa...Zapisujcie się zawsze do włoskiej pomimo tego,że podobno można tylko raz,ale to nie jest prawda.Zauważyłem,ze lepsze opinie są od wypoczywających po sezonie.Gdy Ja byłem tragedia.Biuro wycofało ten hote Pokaż »

    2012-10-21
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (0)
  • 5.7

    marzagdy ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.5
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Polecam ten Hotel plaża ok mieliśmy pod samym oknem.Apartament z 3 ma pokojami 2 łazienkami ala kuchnia super.Za 10 USA masz wypas obsługa super jedzenie rewelacja disco też ale krótko mogło być dłużej.

    2012-10-07
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (11)
  • 5.1

    Sirenka ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Zupełnie nie wiem skąd wzięło się tyle negatywnych opinii o tym hotelu. Rzeczywiście nie wiadomo jakich luksusów tam nie ma ale jak ktoś chce luksus to niech wybierze hotel 5*. Mi osobiście pobyt w tym hotelu bardzo się podobał (wróciłam 27.09.2012). Hotel był zadbany, czysty, może nie najnowszy ale jest sukcesywnie odnawiany. Za nędznego dolara na łóżku pokój był wysprzątany na błysk i zawsze była miła niespodzianka w postaci jakiegoś cuda z ręczników i wody butelkowanej. Obsługa hotelowa zapierdzielała tak że ja byłam pełna podziwu, tym bardziej że przez cały pobyt widziało się te same twarze. Byli zawsze mili, uśmiechnięci, zagadywali :) Co do kolejek w stołówce to nie ma możliwości żeby ich nie było przy tak dużej ilości gości ale jedzenie wystarczyło dla każdego, a to najważniejsze. A wystarczyło przyjść jakieś pół godziny po otwarciu restauracji i kolejki nie było. Pobyt w tym hotelu wspominam bardzo dobrze i moim zdaniem jest godny polecenia. Jesteśmy niestety takim narodem że zawsze musimy na coś ponarzekać, a ja po tym urlopie przekonałam się że nie ma co się sugerować opiniami przeczytanymi w internecie tylko trzeba samemu pojechać i się przekonać. Moim zdaniem negatywne opinie były zupełnie nie trafione, ale to moje zdanie. Poza tym wszystko zależy czego się oczekuje :) Pozdr. Pokaż »

    2012-10-02
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (14)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny