Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.4

    malinka77 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.5
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam. Spedzalam tydzien w tym hotelu w pierwszej polowie listopada. W Egipcie bylam juz drugi raz (poprzednio w Sharm El Sheikh) i na pewno ostatni.Hotel niemile mnie rozczarowal; czytalam przed wyjazdem opinie negatywne i nie moglam uwierzyc, ze moze tam byc tak zle. Dzis sie z nimi zgadzam. Po dotarciu do hotelu dalam pieniadze w paszporcie, a mimo to dostalismy pokoj bez balkonu, tylko z oknem wychodzacym na taras na I pietrze z barem i malym "amfiteatrem" dla animacji. Pokoj po naszej interwencji zostal zmieniony na taki z widokiem na plac budowy. To daloby sie przezyc, bo glownie spedzalismy czas na plazy lub przy basenie. Jesli chodzi o wyzywienie, to dramat. Przez caly tydzien podawane byly praktycznie te same potrawy. Jakosc dan pozostawia wiele do zyczenia (ziemniaki niedogotowane podawane w jakiejs mazi; ryba panierowana, smazona lub gotowana zimna; kawa lura; herbata smierdzaca podawana w brudnych filizankach; porcje nakladane przez obsluge male, z wyjatkiem tych podawanych dla Arabow). Nie sposob sie bylo doprosic o posprzatanie stolika. W tym okresie odradzam wszystkim wyjazd, poniewaz do hotelu zjechalo sie z okazji swiat bardzo duzo rodzin arabskich ( czytaj: halas, syf w restauracji, balagan i wrzask). Po godz. 16 pracownicy hotelu kazali opuszczac basen. Basen ze zjezdzalniami w ciagu dnia byl zamykany i nie mozna bylo z niego korzystac. Hotel ogolnie brudny. Trawniki w ogrodzie podlewane w poludnie chyba woda z szamba (strasznie smierdzialo przy basenie). Podsumowujac: nie polecam nikomu tego hotelu i w przyszlosci bede wierzyc w negatywne opinie Pokaż »

    2011-11-14
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (1)
  • 4.6

    alex89 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.6
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Ogólnie hotel ok. Tyle, że jeśli nie dało się w paszport tych 10 dolarów to już tak ok nie było. My daliśmy i dostaliśmy na prawdę super pokój, nowa łazienka, telewizor plazma, widok na morze... Ci co nie dali dostali pokoje w odległej części hotelu, ze stara łazienką i syfem w pokoju. Nie da się ukryć, że hotel jest w trakcie ciągłych remontów, ale to zależy od części (w naszej była cisza i spokój) Obsługa miła, pomocna bez zarzutu. Jedzenie jak to w krajach arabskich, bez smaku, ale to nie wina hotelu bo rozmawiając z ludźmi z innych hoteli (nawet tych bardziej "wypasionych" to było podobnie). Nie rozumiem tych zarzutów, że jedzenie monotonne. Owszem codziennie był np. ryż, ziemniaki, warzywa takie podstawowe rzeczy ale do tego każdego dania albo jakiś kurczak, ryba, indyk, różne desery i owoce (melony,mango głównie). Basen czysty, tylko woda czasem zimna była. Plaza taka sobie. Za to morze i piękna rafa - cudowne! Pokaż »

    2011-10-14
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (3)
  • 5.5

    karolcia2225 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    hotel jak na taka niska cene jest super. jednak za dodatkowe 10euro na drugi dzien pobytu mogliśmy sobie wybrac pokoj jaki ma sie podobał i to trzy razy ogladalismy rózne pokoje i wszedzie podobny standard. ja okresliłam tylko na poczatku ze nie chce w bud. remont. miec pokoju. lazienki no nie sa za piekne ale zawsze czysto i napewno lepiej niz pod jakims tanim domkiem nad jeziorem. Jedzienie kurczak i ryz, jagniecina i watróbki super. dwie restauracje wiec kazdy cos dla siebie znajdzie. baseny super i do centrum taxi za 6 LE sie dojedzie. nie korzystajcie z taxi takiego araba z przyciemnianymi szybami, bo on oszukuje i mysli ze wozi sie chyba jaks limuzyna. skasował nas 4$ a byla mowa o 1$. animacje troche denne ale mozna posiedziec i poznac ciekawe osoby. baseny czyste, rafa koralowa piekna. duzo rybek i czysta plaza. lezaki zawsze sie znalazły nawet o godz. 11-12 byly wolne. ja bylam na wakacjech od 23.09 i bardzo mi sie podobalo. hotel duzy i czysty. nie ma zadnych robali. no w czesci remontowanej z porzadkiem troche gorzej, ale jak sie tam nie chodzilo to w ogole człowiek tego nie zauwazal. my mielismy pokoj 1240 i bylo super. wszystko działało jak należy. sejf jest za darmo ale nam nie działal bo guzik chyba byl zuzyty. mielismy dokumenty w walizce na kłodke i nic nie zgineło przez 14 dni. codzienie wymieniana posciel i reczniki. o zmiane pokoju najlepiej sie pytac na drugi dzien, bez swiadków z malym napiwkiem a moze wybierac do woli. ogólnie bałam sie tych negatywnych opinii ale sa chyba troche przesadzone. ja jezdze pod domki na jeziora i na biwaki weekendowe i napewno to nie ten sam standard wycieczki hehe. takze dla niewygórowanych wymagan i wielce panów z Polski co sie maja za nie wiadomo kogo to polecam :) a i nawet sa organizowane przez animatorów dyskoteki do miasta za 10 $. rezydent niemiły nic nie próbował załatwic tylko liczyl chyba na kase. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (6) »

    2011-10-13
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 2.2

    Eenn ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Hotel blisko plaży, blisko miasta. Daliśmy łapówkę na recepcji żeby nie mieć widoku na więzienie albo ulicę, naszym zdaniem wszystko było zręcznie ukartowane przez rezydenta i obslugę hotelu. W sezonie(VIII) mniej leżaków niż gości, chociaż hotel nie był pełen- trzeba wstawać o 5-7 żeby zarezerwować(np. ręcznikiem) leżaki na basenie(ok 40 miejsc wokół) i plaży(leżaki stare większość zniszczona). Jedzenie słabe, ciągle to samo, obiad na plaży podawany na dużych plastikowych talerzach(niestety większość była niedomyta z tłuszczu), a po wszystko trzeba było stać w kolejce!! Po przyjeździe Rosjan darmowa szisza była już płatna. Wszystko można było znieść nawet klątwę faraona(nie ma się co dziwić zważywszy na czystość talerzy) ale niestety wbrew zapewnieniom w hotelu nie można było kupić importowanego alkoholu, za 10 dol. obsługa chciała nam sprzedać rosyjską wódkę, na szczęście goście hotelowi mieli alkohol ze sklepu bezcłowego(można do niego wejść chyba do 48h po przyjeździe). Uwaga na sklepy pod hotelem dla osób które są po raz pierwszy w Egipcie- nawet jeśli wam się wydaje tanio i tak jest drogo, nawet na lotnisku będzie taniej:) Wycieczki fakultatywne drożej z biura i nie zawsze fajniej. My na safari pojechaliśmy z biura- ok 60 osób w grupie, wioska beduińska zrobiona pod turystów kłady 30 min nie 2x45min jak miało być. Snurkowanie z Egipcjanami z plaży i było rewelacyjnie(oczywiście dużo zależało od ludzi z którymi się jest). W okolicach brak nocnego życia- może w okolicznych hotelach, lub na dyskotekach organizowanych do Hurghady przez animatorów, u nas cisza nocna po 12. Podsumowując hotel 4,5 gwiazdki z daleka ok ale z bliska wypada słabiutko. Pokoje wykończone niedbale ściany pochlapane farbą, w łazience odpadające płytki, prześcieradła z dziurami!! Ręczniki na plaży często poplamione chociaż wierzę głęboko że codziennie prane i dezynfekowane:) Myślę że tydzień pobytu wart jest max 1300zł i to dla osób nie wymagających wiele najlepiej poza sezonem. Pokaż »

    2011-10-12
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.7

    Domell ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Sz.P zdecydowanie nie polecam nikomu nawet najgorszemu wrogowi.Wszystko co piszą ludzie jako negatywne o np;( jedzeniu feeeeeee brudzie,mytych kubeczkach plastikowych,wydzielanym jedzeniu bez smaku monotonnym oraz niemiłej obsłudze,leżakach w za małej ilości i w dodatku w opłakanym stanie.) JEST JAK NAJBARDZIEJ PRAWDĄ.Nie jestem wymagającym klientem,ale to był najgorszy tydzień wakacji ze wszystkich jakie przeżyliśmy.Po za tym na wszelkie reklamacje jakie składaliśmy w biurze podróży po powrocie,otrzymaliśmy odp.że właściciel hotelu nie zgadza się z zarzutami wszystko było ok.Następnym razem dowiem się wszystkiego na temat hotelu i biura podróży,aby nie popełnić drugi raz tego samego błędu.P.S na własnej skórze przekonałem się,że warto korzystać z takich portali jak Oceniacz.pl. Pokaż »

    2011-09-21
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • 4.8

    Ayro ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      4.2
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Witam w Tym hotelu byliśmy w 5 osób od 02.09 na 2tyg. moja ogólna ocena jest pozytywna. Czytając te negatywne opinie zastanawiam się gdzie ci ludzie byli bo moje odczucia są całkiem inne. Co do jedzenia było zjadliwe każdy mógł coś znaleźć dla siebie i na pewno nikt nie chodził głodny, obsługa była miła i zawsze uśmiechnięta. Moim wielkim zaskoczeniem było wielkość pokoju przerósł moje oczekiwania był wielki przestronna łazienka i wielki taras ja miałem z widokiem na ulice i na obiekt wojskowy a nie tak jak co niektórzy piszą że to jest wiezienie rezydent wyprowadził nas z błędu. Pokoje były codziennie sprzątane ręczniki wymieniane osoby sprzątające zaskakiwały nas swoimi arcydziełami z ręczników. Co do animacji nie mam zażaleń każdy mógł coś wybrać dla siebie był aerobik w basenie, uczyli salsy itp. Wieczorami animatorzy organizowali wyjazdy na dyskoteki w mieści za niewielkie pieniądze zabierali busami z pod hotelu i po dyskotece odwozili pod sam hotel pełen profesjonalizm z ich strony zawsze mieliśmy stoliki w dyskotekach pełną opiekę z ich strony przez całą dyskotekę nikt niczego nie musiał się obawiać osobiści byliśmy z nimi na 5 dyskotekach. Wielki plus dla ich pracy. Co do basenu i plaży nigdy nie mieliśmy problemu z zajęciem było wystarczająco miejsca dla każdego. Co do opinii że na stołówkach są kolejki to lekka przesada jak otwierali stołówki to przez jakieś 40min były kolejki ale potem było zero kolejek wystarczyło chwile poczekać od otwarcia i zero problemu. A jedzenie i tak było cały czas donoszone do końca posiłków. My jechaliśmy z biura Wezyr jesteśmy miło zaskoczeni pracą rezydenta zawsze pojawiał się w wyznaczonych terminach i był do dyspozycji polecam ze swojej strony to biuro. Pokaż »

    2011-09-18
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (4)
  • 2.2

    Katarzyna ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    PORAŻKA. Najważniejsze mankamenty: bez łapówki nie ma co liczyć na dobry pokój - tylko np tak jak my brudno, widok z balkonu na ulice i rusztowanie, w łazience zero papieru, suszarki, zaslony prysznicowej, rozpadajaca się wanna; żeby zając lezak na plazy najlepiej wstac o 7 bo pozniej juz tylko basen, pchły piaskowe pozostawiające rany i uczulenie na skórze, kuchnia a miare różnorodna aczkolwiek higiena obsługi i stołówki pozostawia wieeeele do życzenia!! ; komary! ; niemiła obsługa w barach, remonty budynkow z nieodpowiednim zabezpieczeniem więc mozna bylo sie na coś nadziać albo potknąć o kable ; i przede wszystkim za "bezpłatne rozrywki" typu zjeżdzalnie otwarte tylko kilka godzin z przerwami, kort tenisowy bezplatny tylko od 12-15, bilard i stoł do ping-ponga bezplatny w ciagu dnia czyli wtedy kiedy wszyscy sa na plazy :/ Trzeba uwazać na ubezpieczenie i wczesniej o wszystko wypytac rezydenta bo nasza kolezanka zostala pogryziona przez pchly piaskowe i musiala zostac zabrana na zabieg w klinice i zaplacic za to 300 euro z wlasnej kasy ktora oddadza jej dopiero po powrocie do PL taże na cale 2 tyg pobuty zostala bez kasy :/ Ogólnie NIE POLECAMY TEGO HOTELU NIE ZASŁUGUJE NA TYLE GWIAZDEK!!!!!!!!!! Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (4) »

    2011-09-18
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 4.8

    siema_nioch ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      4.6
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Byłam w tym hotelu od 2-9.09 z chłopakiem i 4 znajomych. Jadąc tam byliśmy pełni obaw, bo krótko przed naszym wyjazdem na różnych portalch zaczęły dochodzić negatywne opinie i to w dużych ilościach. Na szczęście nie pokryły się z rzeczywistością. Dostalismy duży apartament złożony z 3 pokoi (w tym jeden z aneksem kuchennym) i 2 łazienek. Każdy pokój miał swój balkon z widokiem na basen i troche morza. Nie musielismy dawac zadnych dolarow, bo od razu nam sie spodobał. W pokojach na zmiane zostawialismy dolara i codziennie mieliśmy stworzone z ręczników inne zwierzątka. Ręczniki wymieniane na bierząco. Animatorzy pełni energii od rana. Jedyne zastrzeżenia mam do jedzenia. Sniadania smaczne, ale obiady i kolacje raczej słabe. Ich wódka smakowała jak benzyna, wiec wieczorami piliśmy naszą, zakupioną w sklepie bezcłowym :) Piwo mają ok. Kubeczki jednorazowe traktowane jednorazowo, a nie tak jak wczesniej pisali wielorazowo. Rosjan faktycznie dużo, ale nam absolutnie to nie przeszkadzało. Basen czysty, zdarzyły się dwa dni kiedy woda była mętna, ale wtedy kąpałam się w morzu. Leżaki przy basenie zajmowalismy ok 8-9 i wtedy wiekszosc byla wolna, wiec nie bylo z tym problemów. Na plaży leżaki były zajmowane szybciej, ale właściwie z nich nie korzystaliśmy. Rafka przy plaży niewielka, ale i tak mieliśmy dużo frajdy ze snurkowania. Do centrum dojeżdżaliśmy za 2 dolary, choć zdażyło się i za dolara :) Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Najlepiej nie nastawiać się na luksusy, a wtedy na pewno nie będzie rozczarowania :) Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (6) »

    2011-09-14
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (3)
  • 5.3

    Maskotka1987 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Witam w Montilionie byłam od 28.08 do 04-09. Na samym poczatku byłam bardzo zniesmaczona poniewaz dostalismy pokoj- apartament ze wspolna lazienka i aneksem kuchennym razem z rodzicami standard tego pokoju byl tragiczny oczywiscie zaraz stwierdzilismy ze kategorycznie chcemy dwa osobne pokoje ktore beda wygladly zdecydowanie lepiej pracownik hotelu zapewnil nas ze na dzien nastepny mamy zglosic sie do recepcji o zmiane pokoju i napweno cos sie znajdzie dlugo sie nie zastanawiajac z samego rana udalismy sie do rezydentki Exim i ona zajela sie zmiana pokoju dostalismy dwa osobne pokoje bardzo ladne czyste wszytsko ok . Obsługa hotelu bardzo mila i zyczliwa absolutnie nie sa natarczywi jak to bywa w innych hotelach. Jedzenie dobre faktycznie pewne posilki sie powtarzaly ale bylo ich tak duzo ze kazdego dnia mozna bylo zjesc cos innego i smacznego jedynie male zastrzezenia co do kawy/herbaty czasami pracownikowi zdazalo sie pomylic i wlal kawe do termosu po herbacie lub odwrotnie i smak byl okropny ale taka sytuacje mialam moze 2 razy. Jezeli chodzi o kolejki to i owszem byly ale czego sie tu spodziewc po tak duzym obiekcie w okresie kiedy bylismy hotel mial 100% zakwaterowania wiec nic w tym dziwnego. Rosjan naprawde wiekszosc i czasami bylo to denerwujace. Plaza rewelacyjna baseny rowniez . Serdecznie polecam Safarii a takze wycieczke statkiem na wyspe Orange bosko naprawde, laguna przepiekna a rafy zapieraja dech w piersiach. Ogolnie hotel polecam!!! Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (9) »

    2011-09-14
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 3.2

    lidka730 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      3.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Witam.Wróciłam 09 września.Hotel Montilion na pierwszy rzut oka spodobał mi się,jednak nie trwało to długo.Otrzymałam z chłopakiem oraz z czteroma turystami z Polski pokój w remontowanej części hotelu z rusztowaniami wystającymi na polowę korytarza.Pokoje były niedokończone,dzrzwi od łazienki krzywo zamontowane,uchwyty od natrysku niepodokręcane,barierka na balkonie ruchoma,odpadające kafelki,brak czujnika dymu (tylko wystające kable),nie działał telefon no i hałasujące przeciągi.Poszliśmy wszyscy w sześciu zgłosić te wszystkie usterki i prosić o zmianę pokoju. Okazało się że wolnych pokoi nie ma ale mamy przyjść na następny dzień o 13;00godz.i otrzymamy pokoje z widokiem na morze.Spędziliśmy przy recepcji z dwie godziny na kłótniach.Dwójka z nas nie wytrzymała i dala 10$ łapówki i mogli sami wybrac pokój.Reszta z nas stwierdziła ,że skoro jest to hotel pięcio gwiazdkowy to nie damy ani grosza łapówki tylko poczekamy do jutra.Tak też zrobiliśmy.Poszliśmy więc i okazało się że mają dla nas czworo apartament czteroosobowy.Nie zgodziliśmy się ponieważ nie jesteśmy rodziną . Kazali nam przyjśc po obiedzie.Dostaliśmy karty do pokoju w innej części hotelu.Pokój spodobał sie nam lecz okazało się ze w tym samym czasie do pokoju weszła para japończyków wraz z obsługą hotelową a znajomi weszli do pokoju w którym spali turyści a nas wyproszono.Wściekłam się.Poszliśmy z powrotem do recepcji.Kazano nam usiąść i poczekać.Powiedziałam że nie usiądę i nie będę czekać tylko chcę pokój bo wiem że macie jak się da łapówkę.Wykłóciłam sie i w końcu dano nam odpowiedni pokój z widokiem na basen. Masakra.Odechciało sie nam już pobytu w tym hotelu.Na dodatek mieliśmy dyżury na zajmowanie leżaków na plaży o 6;00 rano.Jedzenie było monotonne.Brak owoców a napoje podawane w małych kubeczkach.No i ogromne kolejki.Ok.18;00 zamykano basen i plaże.Nie można było sobie poleżeć ze spokojem.A potem nudy.Moje odczucie jest takie że rosjan traktowano lepiej.Nie polecam tego hotelu.Matactwo i hamstwo Pokaż »

    2011-09-12
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny