Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 4.3

    wiewior ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      3.5
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Byliśmy w tym hotelu na przełomie sierpnia i września i ogólnie hotel zrobił na nas dość dobre wrażenie. Największym plusem jest fajna plaża przy samym hotelu, duży ładny ogród, odległość od centrum (blisko do Sakali a jednocześnie spokojna okolica). Obsługa miła i pomocna, nienachalna. Jeśli chodzi o pokoje, to nasz był w porządku. Serwis all inclusive taki sobie, posiłki znośne chociaż monotonne. Kubeczki do napojów były małe, ale można było wziąć ile się chciało. Wieczorami odbywały się ciekawe animacje, w ciągu dnia również były różne rozrywki przy basenie. W pierwszym tygodniu pobytu było bardzo dużo gości i cięzko było z leżakami na plaży i przy basenie, ale zawsze znaleźliśmy jakieś miejsca nawet przychodząc koło 10. Początkowo drażniły nas kolejki przy posiłkach, na szczęście w drugim tygodniu sytuacja się poprawiła. Jeśli chodzi o gości to przede wszystkim Rosjanie i niestety Polacy - piszę niestety, bo zachowanie naszych rodaków pozostawiało niekiedy wiele do życzenia. Obyło się bez problemów zdrowotnych, robactwa i kradzieży a także innych nieprzyjemności. Chętnie byśmy wrócili do Montillona ;) pozdrawiamy Ashrafa z plaży ;D Pokaż »

    2011-09-10
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 5.7

    czarnys ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Ludzie:) Przymknijcie oko na niektóre opinie;) My byliśmy w tym hotelu pod koniec sierpnia i naprawdę jesteśmy zadowoleni;) Super hotel, obsługa, plaża, baseny;) Jedzenie nie jest tak dobre jak w Polsce ale każdy znalazł coś dla siebie:) Polecam pizze, spaghetti, ciasta, mini pączki, sałatki, pieczywo;) Niektórzy piszą, że za małe kubeczki do piwa i soków. Ale ten kubeczek postawić w tym słońcu na 10 minut to już było piwo ciepłe;) Poza tym nie było problemu żeby na raz wziąć 10 kubków np. z piwem;) Pokoje codziennie sprzątane a z ręczników robili cuda;) Z leżakami nie było tak źle zawsze coś znaleźliśmy. Zawsze się coś działo (aerobik, tańce, piłka, rzutki, wieczorem pokaz tańca, humor, show z ogniem). Obsługa w hotelu super, zawsze uśmiechnięci i zagadywali. My trafiliśmy od razu na fajny przestronny pokój a jak komuś się nie podobał to na drugi dzień nie było problemu żeby zmienić:) Jeśli chodzi o widok na więzienie i szpital to nie był wcale przerażający jakby się mogło wydawać;) Normalny widok na miasto;) My akurat mieliśmy pokój na parterze ale z widokiem na baseny:) Śmiało możecie się tam wybrać;) Pozdrawiamy i życzymy miłego wypoczynku;) Pokaż »

    2011-09-10
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 5.7

    czarnys ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Ludzie;) nie bierzcie tak do siebie poniższych opinii;P byliśmy w tym hotelu tydzień czasu (25.08.2011-01.09.2011) i naprawdę jesteśmy zadowoleni;) super obsługa, animacje, plaża, baseny. Pokój dostaliśmy fajny i przestronny tylko na parterze także widoków nie było;) Pokoje sprzątane codziennie. Z ręczników potrafili zrobić cuda;) Słyszeliśmy opinie już w hotelu że komuś trafił zły pokój ale nie było najmniejszego problemu aby pokój zmienić:) Niektórzy narzekali, że widok na miasto (więzienie, szpital) - wiadomo, że i takie pokoje trafiały ale uwierzcie, że widok wcale nie był jakiś najgorszy;) Co do jedzenia to rzecz gustu. Wiadomo, że Egipska kuchnia nie jest tak smaczna jak Polska ale nikt nie chodził głodny;) Bo każdy znalazł sobie coś co mu odpowiadało. Dań było dużo a kolejki nie takie duże jak na forum piszą;) Czasem trzeba było poczekać 5-10 minut ale chyba nic wielkiego się nie stało jeśli chwilkę poczekaliśmy. Kubki rzeczywiście małe ale wcale to nie jest minus. Jeśli chciało się 10 piw to 10 się dostało;) Z tym nie było problemu;) Dobra pizza, naleśniki, ciasta, mini pączki, pieczywo, spaghetti, sałatki;) Jeśli się wybieracie do tego hotelu to śmiało jechać i wypoczywać a na niektóre opinie nie ma co zwracać uwagi;) Pozdrawiamy Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (10) »

    2011-09-10
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 2.4

    mmk86 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      4.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      1.0

    TRAGEDIA!!! Broń Boże jechać do tego hotelu. Wróciliśmy z mężem 1 września 2011r. i to był najgorszy hotel jaki można sobie wyobrazić. Plaża jest zaraz przy hotelu, ale trzeba było bić się o 7 rano o leżaki, bo było ich zdecydowanie za mało w stosunku do ilości ludzi. Jedzenie stare, śmierdzące, to co nie zeszło na obiady, było potem przez 3 dni na kolacje itp. All inclusive=3 posiłki dziennie+napoje przez cały dzień. Zero przekąsek, zero owoców!!! Arbuzy były dodatkowo płatne. Do obiadu i kolacji ewentualnie jakaś mała ilość jabłek i melonów. Gigantyczne kolejki po jedzenie, pełno pchających się Rosjan, brak czystych naczyń! I wszędzie smród starego jedzenia. Pokój mieliśmy w porządku, choć nie daliśmy pieniędzy na recepcji. Łazienka w miarę, ale mogłoby być lepiej. Chłopak sprzątający bardzo się starał, no ale to zależy na kogo się trafi. Ludzie, którzy byli z nami skarżyli się na karaluchy i pchły w pokoju, na co obsługa stwierdziła, że przywieźli je z Polski. Wycieczki fakultatywne - obsługa Wezyra straszna. Słaba organizacja. Dwudniowa wycieczka do Jerozolimy okazała się 6h zwiedzaniem, a reszta to podróż (samolot 0,5h + autokar). Byliśmy dołączeni do rosyjskiej wycieczki i dopiero w Jerozolimie po kilku godzinach podróży mieliśmy polskiego przewodnika. Wycieczka do Kairu: do wielu miejsc nie można było wejść, pomimo zapewnień w ofercie. Polecamy natomiast wycieczkę na pustynię: jeep+quady+wielbłądy. Najfajniejsza ze wszystkich. Luksor też w porządku. Animacje oczywiście po angielsku i rosyjsku. Ogólnie całość klapa!!!!!! Pokaż »

    2011-09-09
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 1.7

    jaa ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.5
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Witam byliśmy tam z rodziną 18-01.09.2011 MASAKRA hotel zasługuje na dwie gwiazdki ,ciasnota ,bitwa o leżak na górnym basenie 5.30 jest szansa i to jeszcze trzeba mieć nadzieję że będzie otwarty !!ale jak słoneczko się pojawiło od zachodu nad budynkiem to już zamykano baseny i do kolacji nudy, pokoje małe i brud i co chwila karty do drzwi nie działały .Po tygodniowym pobycie dzieci chciały wracać nawet bilard był płatny 5$ jedzenie monotonne , zimne na dodatek bardzo bardzo małe skrupulatnie udzielane porcje jak dla przedszkolaka kolejki były długie za każdym razem i do wszystkiego ,całkiem inaczej traktowano miejscowych i to było dla nas poniżające bardzo często brudne talerze zalegały na stołach ,otaczający widok na około hotelu to budowa i remonty trwające czasami do godz. 22.00 Nie polecam tego hotelu nikomu opalenizna zniknie ale wspomnienia pozostaną. Pokaż »

    2011-09-09
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 1.8

    Maniek850 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Nie polecam, najgorszy HOTEL w Egipcie. Byliśmy w sierpniu ze znajomymi. Kupując wycieczkę nie było jeszcze tylu negatywnych opinii, dopiero wszystko zaczynało lecieć na łeb na szyję w tym sezonie. Gdybyśmy widzieli te opinie co są teraz, nikt z nas nie zdecydowałby się nawet gdyby ktoś nam zapłacił żeby tam jechać. W ubiegłym roku byłem w Sharmie - było cudownie, zakochaliśmy się w Egipcie. Pobyt w Montillonie wszystko to zamazał. Gdybym nie jeździł wcześniej do Sharmu i nie widział jak może być dobrze, na zawsze miałbym wypaczone zdanie o Egipcie. Najgorsze wakacje od lat. Nie jestem jakimś szlachcicem, że muszę jeść same pyszności, dostawać kosze owoców itp. Ale w Montillonie brakowało jedzenia dla ludzi!! Ja chodziłem całe dnie głodny, gdyby nie Mc Donalds schidłbym chyba z 10 kg na tym obozie przetrwania. Stare kurczaki w jakimś białym zdechłym sosie. Śmierdziały jakby kilka dni wczesniej zmarły od słońca i zostały ugotowane bez przypraw. Wątróbka z grilla... wszystko byłoby ok gdyby nie smakowało to jak stara skarpeta. Praktycznie całkowity brak owoców. Na śniadanie czasami był grejfrut, do obiadu pomarańcze i to koniec. Raz trafiła się na kolacje zjadliwa pieczeń, ale gość, który to kroił dawał ludziom dosłownie plastry tego mięsa, żałował dołożyć. Duży mężczyzna, który lubi zjeść, nie powinien tam jechać. W hotelu poza tym brud, sprzątanie pokoju to tylko układanie pościeli i robienie zwierzątek z ręczników. Po przyjeździe dostałem na obu rękach jakichś wysypek dziwnych, ponoć od brudnych oparci w fotelach koło Lobby, więc wyobraźcie sobie jak musi być tam czysto, skoro mnóstwo ludzi przywozi z tamtą jakieś pryszcze. Już 3 tygodnie to lecze i dziadostwo nie schodzi... Obsługa to chamy. Patrzą w oczy, śmieją się i gadają coś po Arabsku. Nie polecam tego hotelu nawet najgorszemu wrogowi. Pierwszy raz wracając z wakacji czułem ulgę, że normalnie zjem obiad i że wracam do domu. Pokaż »

    2011-09-05
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (0)
  • 1.4

    mayla ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      1.3
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel, JEDZENIE, obsługa----> TRAGEDIA!!! Byłam drugi raz w Egipcie i nie spodziewałam się takiego rozczarowania :/ , na zdjęciach hotel oczywiście ładny i czysty, ale w rzeczywistości brudno i śmierdząco. Jedzenie non stop takie same, kelnerzy i sprzątacze nie nadąrzali sprzątać. Po zakończeniu ramadanu basen był cały dzień zamknięty ponieważ nie miał go kto wyczyścić, innego dnia dopiero otworzyli go ok 12 ;/ , a zamykany był przed zmrokiem lecz dla obsługi hotelu zmrok oznaczało schowanie się słońca za hotel (i to nie zawsze bo czasami nawet wsześniej). Obsługa wydająca posiłki i napoje robiła wielkie problemy jak się poprosiło np o 3 kawałki pizzy lub 3 cole. Obiecane przekąski...hmmm nikt się nie spodziewał że bedą to cały czas słodkie bułeczki..... ogólnie za taką cenę hotel tragedia. NIE POLECAM aha...biura też nie polecam ;/ (OASIS) Pokaż »

    2011-09-05
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 5.1

    rusek ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.7
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    witam wrocilismy 10 dni temu moja opinia jest pozytywna ale do wyjazdu trzeba sie przygotowac to bedzie ok inna kultura inne zwyczaje inny smak i jakosc potraw ale za to duza roznorodnosc jedyny minus to kolejki przy posilkach ale jak ktos wybiera hotel gdzie jest okolo 1000 osob to musi sie z tym liczyc co moge doradzic Egipt slynie z bakszyszu czyli napiwkow zeby otrzymac lepszy pokoj trzeba wlozyc w paszport od 5 do 10 dolarow no i trzeba sie targowac na kazdym kroku przed wejsciem do taxi przy wszystkich zakupach itd niektorym to przeszkadza ale coz taka kultura niektorym wszystko przeszkadza ale zapewniam mozna trafic na gorsze hotele w Egipcie zycze wszystkim udanego wypoczynku pozdrawiam Pokaż »

    2011-09-05
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 1.6

    my2011 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.8
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam, Odradzam hotel o standardzie max. 2 gwiazdek, dla ludzi lubiacych placic i miec zagwarantowany pobyt w hotelu typu smrod , brud i ubóstwo to szczerze polecam.Jak nie macie co robic z czasem to polecam kolejki po jedzenie które jest w all incl. wydzielane. napoje wydzielane. Gnojenie ludzi na pozadku dziennym.Próby oszukiwania i kradzierzy to nie nowosc w tym hotelu.Sporo skarg i zlych opinii z niczego sie nie bierze.W hotelu 3 mies. temu zmienil sie wlasciciel.Ciekawostka jest to ze biura podrozy loja nas z pieniedzy za takie warunki, a w tym hotelu ( poniewaz jest remont maja obnizona cene o czym nikt nie wie ) . Radze poogladac inne hotele obok i nawet dolozyc 100 czy 200 zl wiecej ale miec gwarantowany wyppoczynek a nie nerwowke i wczasy odchudzajace ( jedzenie okropne i bez smaku, odgrzewane kilka razy i przetwarzeane , nic sie nie marnuje ) polaczone z wiecznie niezadowolana obsluga. Pokaż »

    2011-09-04
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 4.1

    brox12 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Witam wszystkich !Napisze krótko i na temat!Nie rozumiem ludzi którzy naekają na jedzenie typu za mało czy źle doprawione herbata za gorąca kawa za słaba za 2,3 czy 2,5 różne były ceny hotel bardzo fajny obsługa latała jak mrówki wszędzie byli tam gdzie powinni pokoje bardzo fajne za 10$ miałem 2 pietro widok na morze 32" tv i to w sumie komu potrzebny telewizor na wakacjach:) są tacy co wi fi mieli za słaby i skarge pisali:) ludzie nie narzekać bo wróciliscie do szarej rzeczywistosci jecie co 2 dzien to samo a tam robicie z siebie wielkie panstwo a widac jak polacy zachowywali sie na śniadaniu!WSTYD!!!Dla mnie jedna mała wada był basen który otwierali czasami o 11 ale to wszystko moga sobie dopracowac:) blisko centrum taxi za 1$ :)Rafa 3 m od plaży czego wiecej chciec???niczego wrociłem 28 sier i wyjazd na 2 tygodnie rewelacja!Szkoda że pogoda w Polsce sie zepsuła bo w Egipcie wakacje zepsuli mi ludzie ktorzy z pod namiotów i garów zup chinskich grochowek i żarciem łapami wyjechali jak dzikusy za granice był tego efekt! Pokaż »

    2011-09-04
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (3)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny