Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 1.7

    Beata22 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.5
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.5
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Hotel totalna porażka , brud, smród i totalny bałagan wokół hotelu. Nie polecam tego hotelu.

    2011-09-04
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 3.3

    atomson ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Przyjechaliśmy o 2 nad ranem, prosiłem o pokój z widokiem na morze niestety tak się nie stało (no może jak się bardzo wychyliłeś z balkonu to było widać morze) - fotki 1 pokoju wrzuce, był duży ale bardzo oddalony czy to od plazy/basenu/restauracji wiec nie bardzo mi to pasowało, klima niby chodziła ale bardzo słabo czuło się chłodzenie ! Wiec udałem się odrazu jeszcze do nich i powiedziałem ze chce zmienic pokoj na co odpowiedziano mi ze jutro o 13 przyjde to dostane (a pracowało tam z 3-5 kolesi wiec miałem co do tego wątpliwości czy tak bedzie) ! Ale na drugi dzień wpadłem pogadałem z innym gościem w kartoniku z kartą do pokoju było 10 dolarów, dostałem kluczyk miałem sprawdzić czy mi pokój odpowiada i wrócić ;] był OK, widok na basen morze ogólnie ladniejszy niz wczesniej i blisko wszedzie, nawet schodkami mozna bylo zejsc :) pokój był mniejszy, lazienka wieksza, klima chodziła elegancko (tym bardziej ze 24h ponieważ trzymałem tam zamiast karty pokoju kartonik wielkosci jej), 1 dnia dałem Panu sprzątającemu 1 funta brytyjskiego był zadowolony i dostarczał mi codziennie 2 wody 1,5 L :] codziennie też starałem się dawać potem 1 dolara albo 5-6 funtów egipskich... co do jedzenia to niektórzy strasznie się objadali po 16 talerzy na stole wiec widocznie było co jeść, ale mi nie bardzo pasowało to co tam było tym bardziej ze przez 7 dni cały czas to samo (mało rzeczy ciepłych, przewaznie juz takie chłodne), co do jedzenia obiadu na polu mi to odpowiadało ale fakt czasem muchy dokuczały ! czytalem wczesniej o włoskiej restauracji niestety NIBY przez 5-6 dni miała byc zamknieta bo remont, i robili ta pizze kolo plazy natomiast kolejki do niej były bardzo duze a akurat było to porcjowane ;] czasami tez Pan przy barze chcial polać jedynie 2 kubeczki piwa (a były one bardzo małe z 150-200 ml?) wiec mowilem ze chce 4 i kropka! Dużo osób miało 'zemste faraona' wiec tez nie warto było się obiadać. Leżaki rezerwowane przez ludzi o 5 rano ! Morze, plaza, wycieczki ekstra ! Pokaż »

    2011-09-03
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 2.1

    et87 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.8
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.7
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    jednym słowem masakra!!!! ludzie nie jedźcie tam!!!! szkoda kasy. nie pierwszy raz byłam w kraju arabskim ale coś takiego co tam zobaczyłam to był szok. Ogromne kolejki po jedzenie, ludzie wyrywali sobie talerze z rąk i kłócili sie o kawałek pizzy, kelnerzy w barach to chamy, ogólnie ludzie pracujący tam nie byli zbyt mili, a o pokojach szkoda gadać po 3 godzinach kłótni i obejściu pół hotelu dostaliśmy w miarę przyzwoity! naprawdę szczerze nie polecam! a coc do wezyra to też jest kilka zastrzeżeń..... Pokaż »

    2011-09-03
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.0

    szeksula ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.8
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Wróciliśmy 2dni temu i nigdy więcej tam. Hotel moloch,chyba w tym roku nie byli przygotowani na te ilości turystów.Pokój za dodatkowe $ ok, ale reszta porażka. Jedzenie:Kurczak miał 3 życia : gotowany, drugi dzień w sosie, a na trzeci czego nie zjedzono do sosu z pieprzem. Wątróbka, ryba i makaron kilkakrotnie odgrzewany .Z restauracji włoskiej został spód od pizzy, który możnabyło wyżebrać po odstaniu 70 osobowej kolejki. Format 5 na 5cm.1 porcja.Brak sztućców i talerzy po pól godzinie od początku serwowania.A te z drugiej tury niedomyte. Kawa popłuczyny, pseudodrinki z obniżoną wodą z Nilu zawartością procentów( woda w dystrybutorze z butli wielokrotnego użytku ;-)2000 ludzi bijących się o jedzenie, Tekst barmana z usmiechem obsługujacego klienta( po arabsku) : Niech żreją i sp..** do zachodu słońca niedługo.Basen: wstać o 5 rano i rezerwować ręcznikiem leżak, a i tak potem były awantury. Raz O 13 jeszcze nie był otwarty, panom z odkurzaczem do piachu się z czyszczeniem nie spieszyło, gluty, plastikowe kubki a dopiero gdy dziecko coś"zrobło" zamknęli do czyszczenia.Plaża,:ok. Leżaki w wiekszości połamane, ale większa szansa na zdobycie ok 6 rano;-) Z jednej strony morze kąpiacym zajmowały łodzie( ta ze szklanym dnem najlepsza: okno z futryną 2na2m w podłodze hehe)z drugiej, windsurfer mógł rozjechać, ale statek też- facet uciekał spod dziobu a ratownik nawet nie gwizdnął.Wycieczki: za pół ceny lokalnym biurze, tak po złości rezydentowi, którego powinni wysłać do pasania wielbłądów. Przyszliśmy do niego z pytaniem, on w połowie odpowiedzi wstał i poszedł innemu turyście pokazać wejście do restauracji,która nota bene włoska była zamknieta. Strajk kelnerów też był- obsługiwali animatorzy. Szkoda gadać. Brud, przekręty i szczerze odradzam. Jeżdzimy 3 razy w roku do różnych krajów i hoteli, wymagania są normalne, ale to było przegięcie. Jest to też opinia ludzi, którzy byli 3-4razy w Egipcie. PORAŻKA. Z ręka na sercu odradzam.Wydajcie tę kasę gdzie indziej. Pokaż »

    2011-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 3.0

    Mastatom ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      3.0
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Po pierwsze to te opinie z notami powyżej 5.0 z tego lata są na 99 % pisane przez biura podróży, rezydentów lub po prostu na zamówienie. Nie mam żadnego interesu w tym aby komuś zniechęcać ten hotel lub go chwalić. Piszę opinię swoją i ok 9-10 osób znajomych. Hotel duży z fajnym basenem, blisko morze i w ogóle. TO koniec plusów. Teraz ciemna strona Montillonu. Przede wszystkim JEDZENIE ISTNA KULINARNA MASAKRA! Ci co piszą że dobre smaczne i zróżnicowane to chyba jedzą nieobrane ziemniaki z koryta ze świniami. Przez tydzień cięty maczetą przez ślepego kucharza kurczak. Bez przypraw, smaku i polany jakimś białym sosem (nie wiem co to było, ale dziwnie śmierdziało wielbłądem). Niby jest włoska restauracja, ale ciągle to samo i albo o smaku surowego ciasta, albo spaghetti śmierdzące kozą. Była na to rada, jeść ze spinaczem na nosie, ale nie po to się płaci te 2 tysiące żeby nie móc nic zjeść. Gulasze, wątrobki i inne rzeczy pierwszego dnia jeszcze da się zjeść. Potem na sam widok odruch wymiotny. A co do jedzenia nie wybrzydzam i jadałem w różnych hotelach w różnych krajach. Znajomi tak samo zdegustowani. Najlepszy tekst usłyszałem od turysty z Australii. Na pytanie jak spędza wakacje i w ogóle jak tam odparł "the food is a real shit!". Ci opłaceni pisarze ze notami <5.00 niech sprawdzą co to znaczy. Noi czemu sugeruje, że to sa fake'owe komentarze? A temu że chwalą rezydenta, który okazał się niezła pindą. Nie dość , że sprzedaje 2 razy droższe wycieczki niż można nabyć to jeszcze zachowuje sie jak dzikus ubrany tylko w cywilizowany strój. Po tym jak dowiedział się ze znajomi wykupili wycieczkę nie od niego, zablokował im możliwość wejscia do autobusu! Darł się na nich i musieli gonić taksówką autobus! Jeśli to czytasz pseudorezydencie to goń się palancie! Co do czystości to ja i dwójka kolegów dostała obfitej wysypki na rekach. Także leczenie tych "liszajów" w Polsce to dodatkowe koszty. Fajni byli niektórzy kelnerzy i sprzedający rózne wycieczki. Mili ludzie Pokaż »

    2011-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 5.7

    honka84 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    w tym hotelu spędziliśmy tydzień było super :) blisko do plaży, duże baseny w tym jeden ze zjeżdżalniami wodnymi, jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane (nigdy go nie brakowało), fajna obsługa i bardzo pomocna jedyny hotel gdzie nie chcą brać "bakszyszu", pokoje duże z klimatyzacją ps polecam wycieczkę fakultatywną na nurkowanie głębinowe i do Luxoru. Polecam ten hotel dla każdego:) Pokaż »

    2011-08-30
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 4.5

    MonikaF6 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      4.2
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Witam... Ja właśnie wróciłam z tego hotelu i wbrew nieprzychylnym o nim opiniom POLECAM ten hotel. Oczywiście było parę mankamentów na które zwróciliśmy uwagę ale to w prawie każdym hotelu w tych krajach się to zdarza.... Największe problemy to mieli Polacy...Zawsze coś było dla nich nie takie jak chcieli... (ok. 60% Polaków było) JEDZENIE: Jedzenia było bardzo dużo jak ktoś chciał sobie urozmaicić to sobie urozmaicał a jak ktoś naładował na talerz wszystkiego to na drugi dzień jadł to samo.... POKÓJ: za dodatkowe 10$ w paszporcie można mieć fajny.... BASEN I ZJEŻDŻALNIE SUPER POMIMO TEGO, ŻE NA ZJEŻDŻALNIACH BYŁA FAKTYCZNIE PRZERWA W POŁUDNIE ALE TO TYLKO Z TEGO POWODU ŻE RATOWNIK MIAŁ PRZERWĘ NA LUNCH... W TYM CZASIE MOŻNA BYŁO SKORZYSTAĆ Z BASENU ALBO IŚĆ NA PLAŻĘ.... ANIMACJE: Trochę słabe.... CZYSTOŚĆ: No tutaj to można by dużo pisać... Oni poprostu nie umieją sprzątać i tyle.... No na pewno nie jest tak jak w domu ale można powiedzieć że jest przyzwoicie.... Ręczniki w pokojach czyste, pościel codziennie zmieniana.... OGÓLNIE NIE JEST ŹLE !!!! MY WRÓCILIŚMY ZADOWOLENI... Pokaż »

    2011-08-30
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 1.8

    marti17marti ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      1.8
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam wszystkich. chciałabym kilka słów napisać o tym hotelu. na samym początku robił świetne wrażenie. Lecz gdy weszłam do pokoju, zmieniłam zdanie. w pokoju panował nieprzyjemny zapach w łazienkach była wilgoć i brud. Za pokój zapłaciliśmy dodatkowo 15$ po to by mieć ładny. tak nasi znajomi mówili. pokój pomimo, że był codziennie sprzątano to efektów nie było widać poza pościelonym łóżkiem . z ręczników nikt nam nie robił żadnych ładnych rzeczy ( tak jak to innym robili). Jedzie po 3 dniach się zbrzydło. na okrągło to samo i jedzenie zimne. kolejki były dość długie. napoje były mieszane z wodą;/ w ciągu jednego dnia basen był czyszczony i zamknięty ponieważ w ten dzień miał przyjechać sanepid. na ogół hotel wyglądał ładnie, ale nikomu z czystym sercem bym go nie poleciła. zawiodłam się i to bardzo mimo , że troszkę pieniędzy za niego zapłaciłam bo na tydzień 1950 zł za osobę. Rozmawiałam z pewną parą która za dwa tyg w sunny days el palacio zapłaciła 2250 zł i mieli po prostu świetne warunki. widziałam na własne oczy i mogę potwierdzić. tak samo byłam u znajomych w iberotel aquamarine (droższy hotel) ale wrażenia świetne. na prawdę odradzam wyjazdu do tego hotelu no chyba że chcecie poczuć niemiły zapach dochodzący z kuchni i ludzi , którzy chodzą tam w kaloszach (w kuchni)! lub ciągle wstawać po 5 rano, żeby zaraezrować sobie miejsce na leżaku. beznajdzieja gdyby ktoś zadbał o ten hotel to wtedy by było ok. ale niestety prawda jest taka że za te pieniadze nie warto tam jechać. plus tylko, że woda w morzu była cieplutka , pełna rybek kolorowych no i zawsze było ciepło. a jesli chodzi o biuro oasis to sie spisalo. gdy bylismy chorzy wszytsko zostalo zalatwione no i opiekun byl spoko:) Pokaż »

    2011-08-29
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.1

    syl1 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.2
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Jednym słowem MASAKRA Byłem z dziećmi i żona, gdybym wiedział ze będzie taki SYF - zostałbym w domu ( nawet w deszczu ) Jedzenie - "wielokrotnego uzytku" tzn. co nie zostało zjedzone na sniadanie - zjesz na obiad ( np. parowki , ktore prawie same wyskakiwały z bemaru , pomidory - najpierw jako dekoracja, pozniej w kawalkach do salatek, kolejno do pizzy, nastepnego dnia ladowały w jajecznicy, jak juz nie mialy szczescia konczyly w zupie a'la pomidorowa ) Napoje - najwieksza niespodzianka - podawane w "jednorazowych" plastikowych ( zazwyczaj mytych kolejny raz przed ponownym uzyciem ) - kubkach po 125 ml, kelnerzy jak mieli zły humor to max. 2 kubki na osobe; jak byl dobry humor 4 kubki - za to pelne do połowy. Pokoje - rewelacyjny widok na wiezienie lub plac budowy - dopiero po reklamacji jest szansa na inny pokoj , ale trzeba mocno naciskac. Basen - woda brudna, otwieraja i zamykaja ponoco od wschodu do zachodu slonca - tak naprawde od 10-17 , do tego zjezdzalnie zamykaja jeszcze na ok. 2 godziny w czasie dnia ( czyli zjezdzalnia jest czynna tak naprawde az 5 godzin dziennie ) DLA DZIECI - w ofercie jest info ze sa udogodnienia dla dzieci - na łózeczko czekalem 3 dni ( po tym czasie odpuscilem bo bylismy tylko na tydzien - na szczęscie ); krzesełko w restauracji - smiech - strach posadzic dziecko bo mogłoby skonczyc sie nieszczesciem. Ogolnie Hotel zasługuje gora na 2 ** i to naciągane Nie piszę tego złośliwie, ale aby przestrzec wszystkich przed tym pseudo Hotelem Decyzja należy do Was Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (2) »

    2011-08-29
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 5.6

    K ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Ja z rodziną niedawno wrócilismy z tego hotelu. Powiem jedno ; było SUPER, obsługa bardzo miła. Rezydent nic dodać nic ująć. Widoki przepiękne. Wachaliśmy się czy jechać do tego hotelu,ponieważ opinie ludzi są nie zaciekwe. Ale nie sugerujcie się tym!! Jedzenie było dobre. Czepiacie się ludzie,że cały czas to samo. Dlatego macie all inclusive i macie ponad 40 róznych dań żeby kazdego dnia wybierac sobie co innego. Nie chodzi o to,żeby wszystkiego naładować sobie na talerz już pierwszego dnia!! Mi się bardzo podobało ,POLECAM :) Pokaż »

    2011-08-29
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny