Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 5.0

    sylvia24 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.6
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Wczoraj wróciliśmy z Hurghady z hotelu Montillon. Generalnie jesteśmy zadowoleni. Było kilka rzeczy do których można się przyczepić, ale nie wpływały one negatywnie na nasz pobyt. Jedzenie smaczne, choć codziennie raczej to samo. Obsługa bardzo miła, wszyscy uśmiechnięci, chętnie rozmawiali, pokój codziennie sprzątany, za 1$ ręcznikowe łabędzie lub serduszkasmile Jedynie na recepcji ciężko było coś załatwić. trzeba było chodzić z 5 razy, aż w końcu udało się coś zdziałać. Byliśmy w 4 osoby + dziecko, Za 10 $ dostaliśmy bardzo duży suite: 2 pokoje z kuchnią i łazienką, jedne z lepszych, ponieważ miałam okazje widzieć inne i bywały niezaciekawe z widokiem na budowę itp. My mieliśmy widok na basen, z tym że pokój na parterze. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci to mini klub był akurat chyba remontowany i niby w tym czasie animacje były na plazy, jednak nigdy ich nie zauważyliśmy. Jedynie codziennie o 20:30 mini disco dla dzieci, niestety animatorka w dużej mierze mówi po rosyjsku, po polsku nic. Zaraz potem animacje dla dorosłych, było np.acrobatic show, kabarety, lub konkursy dla turystów z hotelu. W hotelu dużo Polaków i Rosjan, którzy faktycznie tworzyli kolejki po jedzenie ale dało się przeżyćsmile Jak się jest miłym i usmiechnietym to obsługa nigdy nie robiła problemów, żeby za jednym razem dac komuś więcej napojów czy też lodów. Jeśli chodzi o wycieczki to u rezydenta kupilismy Discovery Safari (bardzo fajna całodniowa wycieczka, z tym że dla dziecka bardzo męcząca; ponad 1h jazdy na quadach, jeepy, spidery i wielbłady, na koniec grill i pokazy taneczne- nie polecam kupowania płyt z wycieczki, ponieważ za film zapłaciliśmy 30$ i niestety po obejrzeniu go po powrocie naprawdę żal pieniędzy), a na plaży kupiliśmy rejs łodzią na snorkelling i oglądanie raf koralowych z okien pod pokładem. Chciałabym jeszcze dodać, że mi nikt nie płaci za dodawanie dobrej opinii jak to niektórzy twierdzą. Jeśli ktoś jedzie się najeść i siedzieć w pokoju to niech jedzie do hotelu 5 gwiazdkowego i wcale nie musi z niego wychodzić, wtedy może nie będzie marudził. Ja pojechałam za rozsądną cenę, nie po to żeby jeść, więc nie narzekam i mam wrażenie, że byłam chyba w innym miejscu niż Ci co oceniają hotel na 1. a rezydent w każdym biurze inny. U nas EXIM spisał się świetnie! Polecam! Pokaż »

    2011-08-28
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (3)
  • 1.3

    manuela ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.2
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Katastrofa. Hotel brudny, ogromne kolejki po jedzenie. Wydzielane porcje, np. 2 polowki parowki lub dwa male kotleciki czy 2 kawalki pizzy o wym. 3x4. czasami trzeba wziac do jedzenia to co zostalo. Czesto zimne jedzenie.Kolejki po naczynia. naczynia brudne, wyszczerbione. Brudne obrusy. Drinki podawane rownie po 2 szt. Napoje serwowane w kubkach plastikowych jednorazowych z nazwy. Kubki sa plukane i przeznaczone do ponownego uzytku (sama widzialam zaparowane wyplukane kubki w restauracji). Stare, brudne meble w lobby, restauracji. Lezaki polamane, materace brudne, porozrywane, leczniki plazowe poszarpane, sprane. Zjezdzalnie czynne tylko 4 godziny dziennie. Brudy w okolicach wind i na terenie hotelu. Sterty gruzu i pylu. W pokojach posciel i reczniki wymieniane tylko na prosbe, a i tak nie wiadomo czy otrzymalo sie czyste. Plaza na koncu ze sterta gruzu i plyt betonowych. Kilka dni przed wyjazdem dostaliśmy wysypki. Może to być skutkiem pogryzienia pzrez pchły lub inne owady. Hotel ponizej jakichkolwiek norm. Zamknieta restauracja wloska. Brak kantoru i bankomatu na terenie hotelu. Mniej niz 3*. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (5) »

    2011-08-28
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.5

    angelkalodz ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      3.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      4.0
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Zdecydowanie nie polecam tego hotelu, przez dwa tygodnie się męczyłam. Nie było co jeść, codziennie to samo, i te ogromne kolejki. Przez nie az rezygonowalam z jedzenia, bo to jakis absurd. Basen czyszczony byl w dzień, tak wiec codziennie przez jakies 2 godziny był zamkniety. Plaza zdecydowanie za mała na taka ilosc ludzi. Ciagła bitwa o leżaki, kradzieże ręczników. Pokój mieliśmy ładny, ale doplaciliśmy 10$. Trzeba wieczorami wiązać leżaki by mieć na czym się położyć. Do plusów zaliczam tylko pogode, i basen ze zjeżdzalniami:) To była szkoła przetrwania. Pokaż »

    2011-08-27
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 2.1

    monika kamińska ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.8
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Ten " hotel " to masakra!!!! jedzenie wciąz takie same, bez smaku i nie wiadomo z którego dnia. pokoje jak sie trafi, klima nie działa. pracownicy zastrajkowali i przez 1 dzień nie było all ( jedzenie pomidory i ogórki ) !!!!! napoje podawane w kubkach wielokrotnego uzytku!!!! pod oknem zorganizowany caritas i miejscowa ludność biła sie tam o jedzenie. hotel na przeciwko więzienia, widok żaden UWAGA!!! część hotelu w remoncie i do pokoju przedzieraliśmy się przez stertę ścinków kartonowo-gipsowych. ogólnie nie polecam,proponuję SUNNY DAYS EL PALACIO. Pokaż »

    2011-08-27
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 2.4

    bird696 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Własnie swiezo wróciłem z tego "hotelu" ogólnie powiem wam KATASTROFA basen zielony...dna nie zobaczysz... jak wpadł sanepid to nagle wloska restauracja została zamknieta... i jest w remoncie podobnie jak basen przez kilka dni po ich wizycie 40-minutowe kolejki po jedzienie... braki w kubkach talerzach, pieczywie itd kubki jednorazowe oznacza wielorazowe... pokoje jak trafisz....? ja 2 noce spedziłem w obskurnym zarobaczonym pokoju bo chotel był przepelniony...wiele by pisać ogólnie 2 gwiazdki nie warte żadnych pieniedzy. Plusy hotelu to animatorzy plaza i pogoda. Pokaż »

    2011-08-23
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 5.7

    Joanna Hess ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Mnie się osobiście bardzo podobało. Świetne baseny, aqua park dla dzieci, ładna plaża, tuż przy hotelu, przemiła obsługa, smaczne jedzenie. Mozna sie tam czuć bezpiecznie i świetnie się bawić:)

    2011-08-23
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 3.3

    nomico ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Dwa dni temu wróciłam z tego hotelu.Generalnie ja wspominam go całkiem nieźle.Ale od początku.Jeśli chodzi o pokoje to za 20$mieliśmy pokój z widokiem na morze. Sam standard pokoju ok.W moim nie było robaków, nic nie śmierdziało i wszystko działało.Jedynie z wanny ciekła woda - prawdopodobnie jakaś rura przeciekała.Do plaży blisko.Rafa bardzo fajna i blisko.Co do leżaków, to widziały one już masę turystów i mogłyby być.Ich ilość też nie była wystarczająca dla wszystkich, były osoby które musiały leżeć na samych ręcznikach na piasku.Aby zdobyć łóżko bez problemu trzeba było je zająć do godz. 8, później większość tych sprawnych była zajęta Co ciekawe nie były one zajmowane przez turystów, tylko przez ludzi z hotelu, którzy później za pieniądze oddawali je potrzebującym turystom.Co do animacji i rozrywki.Dwa razy dziennie siatkówka. Ponadto bule i różnego rodzaju gimnastyka,rzutki.Baseny czynne przez parę godzin dziennie, dobrze nie pamiętam ale chyba od 10 do 13 i od 15 do 17.Jeśli chodzi o zabawy to od 20.30 tańce dla dzieci a później dla dorosłych, nic ciekawego.Później koło plaży na stołówce odbywały się dancingi.Teraz przechodzę do najgorszego co było w tym hotelu–jedzenie.Na śniadanie nic ciekawego ale był to i tak najlepszy posiłek w ciągu dnia.Obiad i kolacja–TRAGEDIA!!!Codziennie na obiad kurczak (ani on upieczony ani ugotowany do tego w kawałkach jakby go ktoś na oślep tasakiem rąbał),ryż, makaron z jakimś pseudo sosem pomidorowym i warzywa również w jakimś sosie.codziennie pizza-dawali po dwa kawałki wielkości 5x5cm.Na kolację wcale nie było lepiej, to samo co na obiad plus czasami jeszcze coś (nawet ciężko powiedzieć co to było).Do tego kolejki bardzo długie. Często nie było gdzie usiąść a jak już było gdzieś wolne to nie było sprzątnięte po poprzednich ludziach.Nie polecam wycieczki statkiem z szybami pod wodą organizowanej przez osobę mającą stanowisko w hotelu.Nic nie było prawie widać bo były brudne szyby, do tego ryby ładniejsze pływają przy hotelu. Pokaż »

    2011-08-22
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 1.8

    Adamo106 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Byłem z dziewczyną w tym "hotelu". Z zalet tego miejsca to dostęp do morza z rafą,starający się animatorzy i pogoda. To byłoby na tyle. Co do negatywów to zapraszam do studiowania poniższego opisu. Jedzenie monotonne, jedno i to samo, jałowe, smaku brak lub przesolone. Kolejki na 10 a czasami nawet i 20minut żeby otrzymać w all inclusive wydzieloną porcję. Zanim się dostanie jedzenie jest ono już chłodne, a czasami zimne. Kolejki do wszystkiego, a czasami nawet żeby się dostać na stołówkę. Obsługa nie nadąża sprzątać, często się je na brudnych, nieposprzątanych stołach. Miny kelnerów i barmanów zabijały- jakby nam za kare lali, a jak brałem dla mnie i dziewczyny to mi porcje wyliczali. Dodatkowo poszukiwania czystych sztućców, talerzy, szklanek na kawę i miseczek. Posiłki na plastikowych talerzach a napoje w kubkach "wielokrotnego" użytku. To jakieś nieporozumienie i mało śmieszny żart za takie pieniądze. 4gwiazdki to chyba dostał za nową część. Byliśmy rok temu w hotelach 3 i 4 gwiazdkowych i w porównaniu z tym to należało im się z 6 gwiazdek. Basen czyszczony raz w tygodniu,za dnia i nieczynny w tym czasie, żur a nie woda. Leżaków na basenie i na plaży za mało, a nieporozumieniem jest płacić za coś co jest w ofercie za którą się zapłaciło. Owoce odpłatnie - arbuz, czasami melon. Wi-Fi czasami dostępne w głównym holu. w pokoju nie do złapania. Brudny ręcznik zaznaczyłem i jak dostałem go 3dzień z rzędu jako czysty w postaci wzorku na łóżku wyraziłem swoje zdanie sprzątaczowi (3 dnia nawet rzuciłem go na ziemie żeby był wymieniony). Ubrania wyciągnięte z szafy śmierdziały stęchlizną. Na balkonie nas coś gryzło, ale w pokoju na szczęście już nie. Aqapark i basen przy nim czynny tylko 4h w ciągu dnia. Przy plaży jakaś rura się znajduje i coś z niej śmierdzącego wypływa. Obsługa na recepcji niemiła i olewająca. Ostatni raz tam byłem, a jak komuś go polecę to mnie zabijcie. Pokaż »

    2011-08-21
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 1.1

    MARCIN GRABARCZYK ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.3
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Nie mogę sobie wyobrazić że w takim czymś co nosi miano "hotelu" kwateruje się ludzi. Pokoje - brudne zapchlone z widokiem na wieczna budowę. Obsługa - niczym statki bez żagli czekające na prąd - najlepiej w postaci gotówki. Otoczenie - gdyby nie baseny dla dzieci i kawałek dostępu do morza zostałoby jedynie więzienie - jest tuz za ulicą. Jedzenie - dlaczego nie wziąłem z Polski chińskich zupek i pulpetów - oczywiście z własna zastawą - kubeczki do napojów zawsze jednorazowe zawsze umyte przed kolejnym nalaniem napoju. Do tego wszystkiego posądzono nas i nie tylko nas bo w sumie 3 rodziny o zbicie szyby w oknie balkonowym, która nawet nie wiemy czy nie była zbita od samego początku. Zresztą jak można żądać od turystów w takich przypadkach jeszcze pieniędzy - nie wpuścili mojej żony do pokoju gdzie kobieta miała gorączkę dopóki nie zapłacę im za zbitą rzekomo szybę. W ostatni dzień okradziono nas na plaży - wiemy że zrobił to jeden jak się wtedy okazało zaprzyjaźniony sprzedawca przygód z plaży o imieniu MUSTAFA - przestrzegam. Po zgłoszeniu tego faktu kierownikowi hotelu powiedziano nam że to nasz problem a pieniądze trzyma się w hotelu w sejfie. Osobiście hotelowy boy od mopa pokazał mi jak się otwiera sejf w pokoju kiedy np. zapomnimy hasła - Boże gdzie ja zabrałem rodzinę. NIGDY TAM NIE WRÓCĘ. A POZA TYM WSZĘDZIE ROSJANIE I ARABOWIE. To nie był nasz pierwszy raz w Egipcie i wcześniej też byli Rosjanie ale takiego gnoju jak żyje nigdy nie zapomnę - no większy był chyba tylko w Kairze.Bardzo się cieszę że są osoby które w swoich wymaganiach zamieszczają kryteria: 1. Żeby było tanio 2. Żebym miał trochę cienia - głównie w nocy ale nieważne gdzie i w jakich warunkach będę mieszkał. 3. Nieważne jakie będzie jedzenie bo i tak zabiorę ze sobą chińskie potrawy z Polski. Chciałbym takich "turystów" serdecznie pozdrowić i prosić za razem o nie wypowiadanie się na temat atrakcyjności hotelu, który hotel ma jedynie w nazwie. Jest jeszcze jedna ewentualność - wycieczki przestały się sprzedawać i trzeba podnieść ogólną ocenę atrakcji - no to wtedy wiemy od kogo pochodzą takie ambitne pozytywy. Pokaż »

    2011-08-19
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 3.1

    justie ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel dla mniej wymagających klientów. Pokoje- w zależności kto gdzie trafił. W wyremontowanej części dużo ładniejsze, ale widok z okna głównie na jakąś budowę.Nasz był zniszczony, łazienka okropna - mała wanna, obdrapane płytki. Kolejki po jedzenie w godzinach szczytu, jedzenia wystarczało dla wszystkich, aczkolwiek było wydzielane (np. pizza przy plaży), pyszne ciasta. Korzystaliśmy głównie z basenu przy morzu i z plaży, basen w ogrodzie ogólnie brudny, fajne rafy koralowe jak na pierwszy raz snoorkowania. Niestety leżaki przy plaży rezerwowane w bardzo rannych godzinach. Obsługa ogólnie się stara, ale przy takim obłożeniu urlopowiczów jest jej za mało (np. makaron w barze przy plaży robi jedna osoba, pizzę również). Z robakami oraz kradzieżami w pokojach się nie spotkaliśmy. Bardzo dużo osób narzekało na wszystko, my raczej nie, zresztą poznaliśmy super ludzi z Polski, z którymi spędziliśmy naprawdę miłe wakacje. Lecieliśmy z Wezyra - na lotnisku super obsługa, rezydent również pomocny. Pokaż »

    2011-08-18
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny