Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 3.0

    megi90 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      2.0

    To był najgorszy hotel w jakim byłam, przepełniony- zbyt mało obsługi w stosunku do liczby gości, jedzenie okropne, jedząc na śniadanie i obiad to samo przez 14 dni ma się dość. Poza tym hotel nie serwował nic specjalnego co bym polubiła, makarony i inne rzeczy często były przesolone, ziemniaki nie do zjedzenia, tylko pizza ok, ale ile można. Jedzenie może być monotonne, ale powinno być dobre, a tego niestety nie mogę powiedzieć... Poza tym bardzo mnie oburzyło, że ludzie wstają o 5 rano i rezerwują leżaki ręcznikami... Najgorsze było to, że część z nich w ogóle nie przychodziła. W okresie w którym byłam przyleciało bardzo dużo Polaków ze względu na brzydką pogodę w Polsce i wszyscy narzekali na ten hotel- szczególnie na jedzenie. Poza tym w restauracjach były kolejki, obsługa wolno nakrywała do stołu... Jednak plusem jest duża plaża, rafy koralowe, aquapark o raz bogaty program animacji. W ciągu dnia aqua aerobik, taniec brzucha, gimnastyka water polo, dart, siatkówka. Brakowało tylko dyskoteki na plaży, a starszym ludziom dancingu. Wieczorami po animacjach można było posłuchać muzyka na fortepianie. Pokaż »

    2011-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 3.0

    nicol turek ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Ciężko mi zacząć...wolałabym napisać o samych plusach tego miejsca,ale niestety...jedynym plusem tego miejsca to SUPER POGODA!!! Ogólne wrażenie to MASAKRA!Hotel zbyt mały na ilość klientów ktorych gościł,wszędzie kolejki,kelnerzy nie nadążali sprzątać ze stołów i nakrywać dla następnych gości,obsługa nie nadążała donosić jedzenia,talerzy,kubków itd.Doszło do tego,ze kazano nam czekać za drzwiami stołówki,aż zwolni się miejsce,PORAŻKA!!!Najgorsze wspomnienie pozostało po kelnerach obsługujących w barze przy plaży i basenie oraz na pietrze gdzie odbywały się animacje...ONI PO PROSTU PRZECHODZILI SAMYCH SIEBIE...robili nam łaskę nalewając napoje,a już nie wspomnę o drinkach i piwie...chyba zapominali że gośćmi w tym hotelu to jesteśmy my,a oni są tylko pracownikami!!!Człowiek płaci ciężko zarobione pieniądze w opcji inclusive i musi się prosić żeby ktoś mu nalał do kubka napoju ,piwa lub drinka...A MAŁO TEGO...DO MYTEGO KUBKA,który z nazwy jest tam tylko jednorazowy!My uwielbiamy spędzać wakacje w Egipcie,ale na pewno nie w Hurghadzie i nie w tym hotelu,NIESTETY!Czytałam w opiniach ze kogoś pogryzły pluskwy...i to musiała być prawda,gdyż naszego znajomego tez coś strasznie pogryzło,aż dostał stanu ropnego!Żeby nie pisać samych przykrych opini,to na pewno dużą atrakcją na terenie hotelu jest aqua park,blisko plaza i morze i to co jest godne polecenia będąc w Hurghadzie to koniecznie skorzystać z wycieczki REJS Z 3-MA ZEJŚCIAMI NA RAFY I ODPOCZYNEK NA PRZECUDOWNEJ WYSPIE Z PIASKIEM JAK MĄKA I WODZIE O PRZEPIĘKNYM TURKUSOWYM KOLORZE...i ten rejs,pogoda i fajni ludzie których poznaliśmy zrekompensował nam 14-to dniowy pobyt w tym nie fajnym miejscu... Pokaż »

    2011-08-13
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 5.6

    Maja Dmowska ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Wczoraj wróciłam z urlopu i jestem bardzo zadowolona. Każdy oczywiście ma inną wrażliwość i wymagania. Jeśli chodzi o pokoje to są czyste codziennie sprzątane, obsługa z ręczników robi cuda np.łabędzie i krokodyle. W łaźience tylko troche razi wanna bo jest plastiokowa i nie zbyt doczyszczona. Poza tym klimatyzacja ok, żadnych robaków. Widok z tarasu miałam kiepski ale ja raczej nigdy nie przebywam na balkonie tylko żeby rozwiescić mokre rzeczy także mi to nie przeszkadzało. Zgodze się z innymi opiniami ponieważ wszytsko jest dostosowane do turystów z Rosji nawet napisy dań na posiłkach oraz do Arabów najgorsze są arabskie dzieci czują sie jak panowei całego świata ciągle wpychaja sie w kolejki. Hotel duży baseny czyste i spore można spokojnie popływać. Bardzo podobało mi sie że przy plaży jest bar także było blisko po napoje i posiłki. Leżaki na plaży można było zając przez pracowników dając im 1 $ poza tym wszystko można było załatwić za 1 do 10 $. Plaza czysta, rafa przy samym brzegu. Polecam wycieczke Paradise czyli rejs statkiem z nurkowaniem z rurką i rejs na wyspe Giffin cos wspaniałego!!! Kair polecam tylko ze względu na piramidy i Sfinksa poza tym nic ciekawego sam brud i ubóstwo. Posiłki były monotonne ale mi to nie przeszkadzało ja ogólnie mało jem także to nie był dla mnie problem. Do centrum blisko. Obsługa miła i nie nagabuja tak jak inni w centrum :) Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu i poleciła bym go każdemu. Pokaż »

    2011-08-05
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (8)
  • 4.9

    anna88 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Hotel dosyć duży, ale nie odczuwa się tłoku. Posiada kategorię 4*, co według mnie jest adekwatne do tego co oferuje. Pokoje duże, czyste, regularnie sprzątane. Posiadają własny sejf i suszarkę do włosów. Łazienka niestety z wanną, czysta choć wymagałaby odświeżenia. Ręczniki i pościel codziennie zmieniane. Plaża duża, czysta, choć o godzinie 10 trudno choćby o dwa leżaki- trzeba cierpliwości a się znajdą, chyba, że ktoś poluje na nie od 6 rano to nie ma problemu. Zejście do wody żwirkowo-kamieniste, więc polecam obuwie ochronne choćby ze względu na jeżowce. Dosyć szybko woda robi się głęboka a następnie bardzo głęboka. Z maską i fajką można podziwiać podwodny świat, podobny do tego, który oferują na wycieczkach na rafę. Obsługa to najlepsza zaleta tego hotelu, przy pełnym obłożeniu trudno dopatrzyć się jakichkolwiek mankamentów. Dbają o czystość hotelu (nawet przesadnie) jak i o dobry jego wizerunek. Dla mnie największym minusem przy dwutygodniowym pobycie było jedzenie. Co do ilości i dostępności nie można narzekać, bo nigdy niczego nie brakowało, za to różnorodność i jałowy smak to spory problem, szczególnie dla najmłodszych (chodzi głównie o obiady i posiłki na ciepło). Ponadto jeśli ktoś jest łasuchem to z pewnością zadowoli go duża ilość ciast podawanych do wszystkich posiłków oraz spory wybór owoców- daktyle, pomarańcze, melon...i tak na zmianę. Reasumując hotel czysty, wygodny z rewelacyjną obsługą i troszkę nudnym jedzeniem. Na dwa tygodnie w sam raz o ile planujecie jakieś wycieczki fakultatywne, bo na samej plaży czy basenie można się wynudzić pomimo ciekawych animacji. Cenne informacje: lekarz hotelowy bardzo drogi, radzę korzystać w miarę możliwości z tego od ubezpieczenia (wizyta 50$, kroplówka 200$, wyjmowanie jeżowca 70$). Ponadto w hotelu nie ma bankomatu ani kantoru. Przejazd do Sakali 1-2$, Dahar 2-3$. Na mieście pilnujcie pieniędzy, ponieważ zarażają się kradzieże, szczególnie gdy zapada zmrok korzystajcie tylko z taksówek. Pokaż »

    2011-08-03
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 3.1

    Kasia ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      3.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Byłam w Montillonie drugi raz, 3 tyg (8-29.07) i w tym roku oceniam go na 3*.Moja ocena spadła głównie za jedzenie i sposób podawania napoi - kubli 125 ml. Pokoje - dostałam pokój z widokiem na morze ponieważ o taki poprosiłam i dałam za to 20$ (zawsze to taniej niż wykupienie takiej opcji już w Polsce), natomiast prawdą jest, że Polacy byli kwaterowani w pokojach wychodzących na ruchliwą ulicę z widokiem na więzienie. Niestety widziałam wiele osób pogryzionych przez pchły czy wszy ubraniowe - nie mnie to interpretować - po zgłoszeniu leczenie odbywa się na koszt hotelu :) Proponuję wszystkie uwagi zgłaszać do managerów, a nie do rezydentów - załatwienie sprawy trwa po prostu krócej i działa :) Śniadania są podawane tylko w "stołówce" Sea Gull - dramat, obiady wyłącznie w barze na plaży, natomiast kolacje można zjeść w „stołówce” lub "restauracji" włoskiej - tą polecam (jest lepiej) - pierwszego wieczoru wybrałam sobie kelnera i codziennie dawałam mu 5 LE = nie stałam w kolejce po napoje ani jedzenie, po prostu je przynosił, zawsze miałam gdzie usiąść nie czekając na stolik. Ta sama zasada też działa na plaży - 5 LE dziennie i tyle leżaków ile poprosiłam tyle było, w wybranym przeze mnie miejscu więc „ruski” wyścig o 6 rano mnie nie dotyczył. Ktoś powie, ze to wszystko się „należy” bo mamy All, ale jeśli chcemy mieć święty spokój uważam, że to niewielka cena za bardziej udane wakacje – zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że obsługa po rewolucji zarabia po 100$/msc, a rok temu zarabiali po 300$.Plaża - jak na ta okolicę OK, blisko rafa, polecam podpłynąć do wieży, tam jest OK. Dobry dojazd do Sakkali i Daharu – taxi 2$, bus 1 LE. Do Mariny na piechotkę 15 min. Polecam wycieczkę na Giftun kupić na plaży – dla Polaków 25$ i statek odpływa z plaży. Reasumując, hotel polecam osobom mniej wymagającym lub tym, którzy byli już w Hurghadzie i proszę nie porównywać z 5* bo się nie da ;) Pokaż »

    2011-08-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.9

    lluucckkyy ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Lekka porażka - polecic nie mogę! Jedzenie i napoje to najslabsze ogniwo - napoje w malutkich plastikowych kubkach - szybko nalewane wiec polowa to piana, czesto slyszane one person one glass zniecheca strasznie - a przy 45 C przydaloby sie pic cos wiecej! Jedze ni e- wiecznie suchy ryż i ziemniaki, miesa prawie wcale. Na sniadanie suche bułki i suche plastry naprawde niesmacznego sera. Jedynie platki czekoladowe ratowaly nam zycie. Obiad w restauracji na zewnatrz w srodku dnia - 45C , wszyscy wkurzeni bo kolejki na 30 osób - porazka. Przez caly dzien - na zewnatrz - tylko jeden punkt wydawania napojow - kolejki wieczne i odleglosc zniecheca skutecznie. Plusami na pewno sa baseny - dosyc ladne, fajne zjezdzalnie - choc czynne tylko 4-5 h dziennie - ciagle sa remontowane/wykanczane. Lezaki nad basenem pozajmowane juz o 6 rano - kolejna porazka organizacyjna - w innym hotelu w zeszlym roku byl poprostu zakarz rezerwowania - sie przychodzilo i korzystalo... Plaza ladna, pare metrow od plazy rafy, rybki itp - lezakow dużo - na plazy dla kazdego jest miejsce. Pokoje tragiczne - ladne widoki maja araby i rosjanie, polacy widza glowna droge, inne budynki lub wejscie glowne i podjazd - zdecydowanie nie polecam. JESLI CHCESZ SIE OSTRO ODCHUDZAC I NIC NIE JESC _ ZAPRASZAMY! JEDYNIE SMIALO MOGE POCHWALIC BIURO WEZYR HOLIDAYS - bija na glowe neckermana i rainbow tours z ktorymi tez podrozowalismy - troje poznanych rezydentow swietnie mowiło po polsku, ciagle byli usmiechnieci i pomocni - wezyr jest OK! Pokaż »

    2011-07-30
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 1.9

    Math ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.4
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.6
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Przebywałem w hotelu w lipcu roku 2011. Był to tygodniowy wyjazd pobytowy. Pierwsze co chciał bym podkreślić w mojej opinii to STANDARD HOTELU TO NIE SĄ 4 GWIAZDKI A 2. Wiem, że ma on wiele dobrych opinii z poprzednich lat, lecz wierzcie mi mi drodzy, to już przeszłość. Postaram się opisać większość aspektów pobytu. Wyżywienie: Standard All Inclusiwe dotyczy wszystkich gości hotelu. Jakość wyżywienia jest bardzo niska. Brak urozmaiceń, codziennie te same dania, a nie jest ich wiele. Brak mięsa - jedynym mięsem jest zmielona wędlina nieznanego pochodzenia (tylko jeden rodzaj w dwóch kolorach), kurczak (w postaci połamanych kawałków korpusu, BRAK PIERSI ORAZ UDEK), wołowina (w postaci szczątkowej w sosie warzywnym). Ponadto jedzenie jest podawane kilka razy. Przykładowo po śniadaniu niezjedzone jedzenie podawane było do obiadu. W hotelu doszło do wielu zatruć, osobiście też chorowałem przez co straciłem dwa dni wyjazdu. Jedzenie ugotowanych produktów również nie pomogło. Restauracja włoska - podawane tam potrawy to pizza, lasagna, pasta, lody i warzywa. Niestety dania są nieprzyprawione. Pizza to głównie placek z odrobiną dodatków. Tak więc jedzenie jest nieszczególne i na pewno niegodne standardu 4 gwiazdek. Napoje to największa porażka. Wszytskie napoje podawane są w plastikowych kubeczkach o POJEMNOŚCI 125 ml. (ćwierć szklanki), zaś bramani napełniają je DO POŁOWY. Obowiązuje samoobsługa, kelner nigdy Ci nic nie przyniesie. Ostatnią rzeczą w zakresie wyżywienia to KOLEJKI. Hotel jest duży i obowiązuje samoobsługa na posiłkach dzięki czemu do stołu szwedzkiego tworzy się kolejka na około 10-15 min stania (najgorzej jest w restauracji włoskiej tam po pizze można czekać nawet 30 min). Pokój duży, łazienka niewysprzątana, z sufitu zwisały jakie kable. W nocy zaczęła ciec klima, dopiero po dwóch godzinach i dwóch wizytach w recepcji pojawiła się obsługa. Ciekawostki: -jednych z polaków okradziono w pokoju (nawet sejf) -jedną z polek pogryzły pchły w łużku MASAKRA Pokaż »

    2011-07-30
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 5.0

    Marta ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Generalnie jesteśmy zadowoleni momo że mielismy mało dogodny pokój z widokiem na ścianę drugiego hotelu i wanna była zapchana, ale nie popsuło nam to humoru ;) Jedzenie smakowite. Ręczniki i pościel zmieniane codzienie + rózne figurki z pościeli, ręczników. Codziennie były dyskoteki w hotelu. Rezydent wporządku. Organizacje wycieczek ok ale Kair - oczekiwaliśmy więcej. Ogólnie ok Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2011-07-29
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (3)
  • 3.2

    shali ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      4.4
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 0.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      3.0

    W hotelu spedzilam 3 tyg (01-22 .07).Moim zdaniem nie zasługuje na 4,5 gwiazdki.Byl to moj kolejny pobyt w Hurghadzie wiec mam skale porownawcza. z podobnie sklasyfikowanymi obiektami. Hotel nie jest przystosowany do tak dużej liczby gości jaka stara sie obsłużyć. W restauracjach tlumy i brak wolnych stolików.Posiłki bardzo mierne,monotonne.Nie jestem zwolenniczka spędzania dnia na stolowce ale gdy nie ma szansy po raz kolejny zjedzenia normalnie kolacji to juz lekka przesada.Stoliki nie sprzatane na bieżaco co potegowalo zniechecenie do spozywania posilkow.Powtarzalnosc posilkow to jedno ale parowki na sniadanie , parowki z grilla na obiad i pizza z tymi samymi parowkami na kolacje to juz za wiele nawet jak dla mnie.Nigdy nie rozumialam narzekających na jedzenie w hotelach a tu niespodzianka. Plaża fajna z dobrym dostepem do morza jednak zdobycie lezaka ok godz 12 graniczace z cudem.lezaki i materace baaardzo mocno zuzyte jedynie przy basenie nowe i sprawne..Przez 2 dni mialam problem ze zdobyciem recznika plazowego(problemy z pralnią) Hotel z przewaga wyjatkowo meczocych Sasiadow ze Wschodu:) W pokojach wiele zuzytch sprzetów.Coś nie działa , coś sie rozsypuje ale mozna przezyc:) Reasumujac moim zdaniem Montillon zasluguje na 3,5 *.Gdyby byl to moj pierwszy pobyt w Egipcie istnieje duze prawdopodobienstwo , że nigdy bym tam nie wrocila. Pokaż »

    2011-07-29
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 2.9

    jolbie40 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      2.0

    W hotelu przebywałam z rodziną od 1-15 lipca 2011. Niestety w pierwszym tygodniu duży basen był nieczynny(wbrew zapewnieniom biura ze czyszczenie potrwa do 1 lipca) co skutkowało brakiem leżaków przy basenie z aquaparkiem. Po tygodniu basen ruszył sytuacja się odwróciła i trzeba było w nocy zejść zająć leżak bo inaczej można było pomarzyć o wolnym miejscu.Ogólnie łazienki jeden wielki grzyb i przy przeciągu "otwarty sufit." W pierwszym tygodniu zostaliśmy z mężem pogryzieni przez pluskwy mieszkające w materacach. Interwencja u rezydenta nic nie dała. Dopiero reklamacja pisemna złożona na jego ręce ruszyła szefostwo hotelu. Niestety my do końca pobytu musieliśmy unikać słońca, chodzić w długim rękawie i większość dnia siedzieć w pokoju. Jedynie obsługa barów i restauracji była miła. Chociaż wiemy że kubki jednorazowe były myte i używane kolejny raz. . Animacje i wszystko inne robione pod Rosjan, których w tym hotelu było mnóstwo. Tak samo jak Arabów którym wszystko wolno łącznie z obsługą poza kolejnością.Jesteśmy zawiedzeni a był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie. Masakra. Wcześniejsze opinie to chyba jakaś historia i stek bzdur. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (7) »

    2011-07-25
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (3)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny