Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 5.6

    Sebastian ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.5
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hotel składa się z kilku dużych budynków i z pewnością swoją powierzchnią może robić wrażenie. Pokoje czyste i zadbane, większość z widokiem na basen lub morze, jednak warto podkreślić, że sporo pokoi znajduje się od strony bardzo hałaśliwej ulicy, którą każdego dnia przejeżdza mnóstwo samochodów i trudno wówczas wytrzymać hałas szczególnie w nocy. Również widok od strony ulicy nie należy do najlepszych, ponieważ można zobaczyć naprzeciw...więzienie lub szpital... Trzeba powiedzieć wyraźnie, że hotel z pewnością wymaga drobnego liftingu, nawet część pokoi hotelowa jest w trakcie poważnego remontu. W hotelu sami Rosjanie...typowy hotel pod gości zza naszej wschodniej granicy i przyznam szczerze, że Polaków było jak na lekarstwo...zdarzają się Niemcy i Czesi...jednak Rosjanie opanowali hotel całkowicie, co nie jest takie fajne. Idealne położenie hotelu. Ci, którzy chcą dużo zobaczyć w Hurghadzie, będą mieli bardzo dobrą bazę wypadową zarówno do Sakkali jak i Daharu. Do pierwszej dzielinicy śmiało można chodzić spacerkiem - ok. 20 min. Droga dobra, chodniki istnieją więc nie ma potrzeby płacić za dojazd, choć jest taka możliwość (1,5-2,5 funtów egipskich za mini busa). Do Daharu polecam już wybrać się mini busem - koszt ok. 2,5-3 funtów egipskich. Tutaj odległość od hotelu jest większa ok. 2,5-3 km i spacer zająłby dużo więcej czasu niż do Sakkalii. Sama okolica hotelu nie jest zła. Pomijając więzienie, szpital naprzeciw oraz jakieś obiekty wojskowe to ogólnie trudno się do czegoś przyczepić :-), ok 100 m w stronę Daharu znajduje się całkiem spore centrum sklepów, gdzie można nabyć pamiątki. W hotelu jak i przy hotelu znajduje się apteka, dla tych którzy będą mieli potrzebę z niej skorzystać :-)łego słowa nie powiem na jedzenie. Byłem już w kilku hotelach arabskich i ten wypada najlepiej! Duży wybór jedzenia, sporo ciast, może nieco mniej owoców i zróżnicowanych soków, jednak nikt tam z głodu nie umrze :-) Nie spróbowałem nawet chyba połowy dań jakie przygotowywali :-) Film z hotelu http://www.youtube.com/watch?v=E0vLsRkqYbE Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2011-05-22
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 5.4

    25Karola ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Bardzo serdecznie polecam ten hotel wszystkim tym, którzy podczas wakacji chcą przede wszystkim wypocząć. Z uwagi na to, że hotel znajduje się ok 10 min od centrum (taksówką) amatorzy nocnego życia na pewno nie będą zawiedzeni bo w każdej chwili można podjechać do miasta za bardzo niewielką sumę i poznać nocne życie Hurghady, pobawić się w klubach których jest całkiem sporo a jednocześnie spokojnie wypoczywać na terenie hotelu który jest ogromny i zapewnia gościom wszystko co potrzebne- sklepy z pamiątkami, atrakcje wodne, zabiegi w salonach SPA itp, jednym słowem bardzo przyjemnie:) Pokoje są takie jak na zdjęciach, codziennie sprzątane, łazienka też czysta. Hotel jest już dość stary więc można zobaczyć np utrącony kafelek przy wannie czy odpryśniętą farbę ale mnie to nic a nic nie przeszkadza bo sama nie mieszkam w pałacu więc nie wymagam nie wiadomo czego a czysto było i to mi wystarczy:) Jedzenie bardzo w porządku, nie mam mowy o żadnej walce o miejsca na stołówce czy posiłek (jak to niektórzy piszą), plaża czysta, obsługa ok :) Jedyny minus to to, że jest Rosjan od groma i animacje są nawet po rosyjsku co po iluś dniach drażni, także to, że każdego biorą za Rosjan o ile prezentuje ten typ urody czyli Polacy jak najbardziej za nich uchodzą.Minus za nachalnych ludzi ale to już jak wiadomo - co kraj to obyczaj:) Podsumowując, bardzo polecam, rafa koralowa tuż przy brzegu jest przepiękna:D Pokaż »

    2010-09-20
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 3.2

    pecorella86 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      4.2
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      2.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Generalnie nie polecam osobom młodym, tym bardziej z dziećmi. Hotel opanowany przez Rosjan i Arabów. Jedzenie JEDYNIE naprawdę dobre we Włoskiej restauracji. Pokoje ze starym sprzętem, animacje poniżej krytyki, podobnie jak ilość i jakość sprzętu sportowego, dzienne zajęcia jak nauka tańca orientalnego, poranna gimnastyka itp nie odbywają się, a aquaarobik odbywa się przy instruktażu rosyjskiego hotelowego błazna. Inne hotele o tym standardzie i cienie są o wiele wiele lepsze. Pokaż »

    2010-09-17
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 4.9

    Sabina ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel czysty i zadbany. Plaża odpowiednia do wielkości hotelu, nie ma problemu ze znalezieniem miejsca czy śmieciami. Na uwagę zasługuję usytuowanie hotelu przy rafie. Więc nie trzeba daleko wypływać żeby zobaczyć różne rybki i inne bogactwa morza. Hotel jest bardzo dobrym miejscem dla rodzin z dziećmi gdyż dla najmłodszych czeka wiele atrakcji, ale i dorośli nie powinni się nudzić. Jedyny minus związany jest z jedzeniem, w smaku wszystko było takie samo. A restauracja włoska, która w wersji all inclusive miała być w cenie okazała się płatna i nie najtańsza. Pokaż »

    2010-09-08
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 4.8

    Zuzia G. ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel ok. czysty,wygodny i ładnie urządzony. Jedzenie nie w moim typie przez tydzień jadłam spaghetti ale dla kogoś kto lubi owoce morza będzie w sam raz:) Obsługa miła:) Hotel godny polecenia.

    2010-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 4.0

    marbiz ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.2
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      4.3
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      4.0

    To nasz 4 pobyt w Hurghadzie i szok - w tym hotelu nie chcą bakszyszu. Jak się im wciśnie, to wezmą, ale nikt nie wyciąga ręki po pieniądze. Pokoje - starają się dać jak najlepsze, ale czasem trzeba poczekać dzień, jak mają pełne obłożenie. Zmieniają na lepszy bez większych prolemów, chociaż awantury przynoszą wręcz odwrotny skutek. Patrząc od recepcji skrzydło po prawej stronie jest ok. Po lewej tylko pokoje od strony basenu lub plaży, bo po przeciwnej jest budowa lub ulica. Bardzo pomocny jest Manager recepcji Mohamed Ehab. Pozostali czasem nie mają "władzy". Dolki mile widziane nie na wstępie, tylko jako wyraz zadowolenia... Cały hotel w opcji All, więc nie ma opasek na rękach. Powinni zmienić flagi z egipskich na rosyjskie. 90% gości to Ruski i obsługa do nich się dostosowuje. Na początek i zakończenie animacji pieje jakaś Ruska po rusku... Jeśli komuś przeszkadza rosyjski, to niech zapomni o tym hotelu... Na plaży po obydwu stronach na wpół żyjące rafy, na których można zobaczyć ośmiornice i kilkanascie gatunków kolorowych rybek. Po prawej plaża piaszczysta - super dla dzieci. Po lewej przydadzą się buty do wody. Na plaży odpłatnie dostępne: windsurfing, parasailing, pływanie na bananie... Oferty wycieczek, które proponują na plaży porównywalne z propozycjami cenowymi z Oasis Tours. Polecam nurkowanie z Deep Blue Divers (z oferty Oasis), gdzie mają polskich instruktorów. Jedzenie - normalne, jak w Egipcie. Każdy znajdzie coś dla siebie, chociaż bez fajerwerków. Co parę dni frytki i codziennie lody. Na kolację polecam włoską knajpkę z pizzą w prawym skrzydle (w cenie). W razie problemów zdrowotnych w pasażu handlowym na terenie hotelu jest apteka, gdzie Mr.Mina pomoże we wszystkim. Fajne położenie - do centrum Sakkali 10min spacerkiem lub 2dolarki taksówką. Polecam bardziej dla par. Rodziny i starsi znajdą lepsze oferty... Pokaż »

    2010-08-25
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.8

    Piotr Potocki ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.5
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Hotel z zewnątrz bardzo ładny ,ale pokoje niezbyt przytulne bynajmniej w budynku C pomijając obskurne łazienki-przytulniejsze i czystsze były w 3* hotelach.Ja i tak miałem szczęście,bo miałem widok z balkonu na morze a nie jak wielu Polaków na budowę.Śniadania kontynentalne wydawane tylko do 7,00.Ja nie spróbowałem,bo przyjechałem na urlop a nie po to żeby zrywać się o 6,00 rano aby zdążyć na śniadanie.Teraz słowo o obsłudze:Po zameldowaniu boy hotelowy wyprowadził nas do wyjścia z recepcji i pokazał palcem mniej więcej gdzie znajduje się nasz pokój.Na uwagę żeby zaprowadził nas na miejsce,bo nie znamy jeszcze hotelu odpowiedział,że nie ma czasu z nami tam chodzić.Podobnie w ostatni dzień od rana co godzinę pytali się kiedy zwolnimy pokój,pomimo,że za pierwszym razem powiedziałem iż zwolnię pokój do 12,00.Plaża dosyć mała i niekiedy brakuje wolnych leżaków.Ogólnie hotel nie wywarł na mnie dobrego wrażenia i raczej nie wybrałbym się do niego ponownie. Pokaż »

    2010-08-13
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 5.6

    L00kie ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hotel Montillon Horizon Resort Hurghada moge polecic kazdemu kto chce wypoczac zarowno we dwoje jak i cala rodzina. Ja wylecialem z dziewczyna a wrocilem z narzeczona ;) spokojna okolica niedaleko od centrum Hurgady. Mozna tam dojechac taxi (ok. 10$) ja jednak skozystalem z minibusow co wychodzi o wiele taniej bo 1,20zł za dwie osoby. Z hotelu jestesmy bardzo zadowoleni. Obsluga mila i usmiechnieta. Pokoj sprzatany codziennie bardzo dokladnie. Lodowka uzupelniana codziennie w wode, pierwszego dnia fanta cola sprite (all inclusive). Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. W tydzien przytylem 2 kg ;P polecam kuchnie wloska. Plaza piaszczysta i co najlepsze z rafa koralowa i mnostwem kolorowych rybek :D jesli komus nie wystarczy mozna poplynac stateczkeim i ponurkowac na otwartym morzu z przewodnikiem co goraco polecam. koszt okolo 30$ os. Po calym dniu mozna odprezyc sie w Sisha Corner :) kazdego dnia pierwsza sisha free :D. Ogolnie POLECAM!!! Pokaż »

    2010-07-23
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 4.7

    Andrzej Galubiński ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      4.3
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Był to mój 10 pobyt w Hurghadzie, więc mam jako taki pogląd na temat hoteli. Najpierw plusy. Bardzo spokojna okolica. Blisko do centrum. Można iść spacerkiem ok. 20min. lub pojechać za 10 funtów "taxi". Przy wyjściu, gdzie mozna zamówić pojazd jest cennik, więc nie trzeba się targować. Smaczne jedzenie dość urozmaicone. 2 restauracje w tym włoska. Lunch wydawany przy plaży, więc można chodzić w strojach kąpielowych.1 Shisha za darmo, za drugą trzeba już płacić. Do morza można wchodzić bez obaw. Nie ma kamieni. Przy mniejszej plaży po prawej stronie szczątkowa rafa i kilka gatunków ryb oraz pełno jeżowców. Uwaga na stopy! Czajnik, kawa, herbata w pokojach. Sejf w pokoju. Minusy- od czerwca w opcji All nie ma już codziennego uzupełniania lodówki napojami typu Cola, Fanta.Jest to tzw. wkład jednorazowy. Nie dotyczy to na szczęście wody, którą dokładają codziennie. Główni goście to Rosjanie i Arabowie 95%. Nacje hałaśliwe z rozwydrzonymi dziećmi, którym "wszystko się należy w 1 kolejności Pokaż »

    2010-07-03
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 5.5

    Ewa Jaros ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      5.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Była w hotelu Grand Azur Horizon 23-10-09,mieliśmy pakiet ALL IN.Byliśmy zadowoleni,jedzenie było smaczne i do wyboru(szwecki stół),napoje alkoholowe i saoki ,wody - owoce i duży wybór b.dobrych ciast itortów -(najlepszy tort czekoladowy)bezpłatnie.Za 10USD dostaliśmy pokój z widokiem na baseni morze.Pokoje były sprzątane codziennie(zostawiało sięcodziennie1USDbakszysz)Z ręczników ipoduszek zrobiono na pięknego słonia.Obsługa bardzo miła i zawsze usmiechnięta.Pokój był duży znajdował się wnim;czajnik el,cukier,herbata,kawa .Był mini barek -w lodówce była(cola,fanta,sprit,woda niegazowana)dziennie uzupełniana-bezpłatnie.Przy hotelu znajdują się 2 baseny z podgrzewaną wodą i plaża z parasolami.Do centrum Sakkali było 10-20minut spacerkiem .Dobre położenie między starą a nową Hurghadą.Koło hotelu znajduje się paszrz sklepowy.Jedną wadą jest duża liczba Rosjan 80%-90%którzy są b.głóśni i nie potrafią sie odpowiednio zachować. Pokaż »

    2009-12-08
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  •      

« poprzednia 1 28 9 10 11 12 13 14 15 16 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny