Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 4.5

    Marcin ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      4.2
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      5.0

    27.09 wróciłem z Hurghady. Zakwaterowanie miałem właśnie w tym hotelu. Negatywne opinie jakie tutaj można przeczytać są bardzo mocno przesadzone! Przed wyjazdem naczytałem się sporo tych wypocin i przez to moje nastawienie do wyjazdu było sceptyczne. Na miejscu wszystko się zmieniło! Jak na warunki tego kraju, hotel plasuje się naprawdę na wysokim poziomie. Obsługa sympatyczna, starała się jak tylko mogła aby było czysto (oni tam pracują nawet 15h na dobę i to za marne grosze!! Ratuje ich bakszysz). Ludzie przy takiej ilości osób zakwaterowanych ciężko jest utrzymać wszystko na błysk!!! Pokój codziennie sprzątany, klima działała bez zarzutów, sejf bezpłatny, lodówka chłodziła idealnie. Przed hotelem, na basenie oraz na plaży również czysto. Sama plaża nie za wielka, ale dobrze wyposażona, leżaki i ręczniki bezpłatne. Z opinii kilku turystów, z którymi miałem okazje porozmawiać twierdzili że Montillon ma jedną z lepszych plaż w Hurghadzie. Jedzenie nawet OK - każdy znajdzie coś dla siebie, ja głodny nie chodziłem. Tym bardziej, że można zjeść w restauracji głównej, przy plaży oraz włoskiej restauracji. Schabowego czy bigosu na pewno nie znajdziecie!! Także drodzy turyście z Polski nie żałujcie tych 10$ i włóżcie do paszportu przy kwaterowaniu, a pokój będzie taki jaki trzeba. :) 1$ napiwku podarowany sprzątającemu czy barmanowi/kelnerowi umili Wam pobyt w hotelu. Jedzenia i picia Wam nie żałują - ale nie marnujcie tego za dużo, bo oni aż ze łzami w oczach zbierają talerze pełne zmarnowanego jedzenia!! Do centrum kawałek jest, ale taxi na każdym kroku za 2$ dojedziecie nie zależnie od ilości osób. Ok. 400m od hotelu największy i najnowszy w Hurghadzie Meczet - warty zwiedzenia. Wycieczki warto wykupić u sprzedawców na plaży, nie u rezydentów czy w biurach podróży. Negocjacje cen wskazane! ;) Polecam wycieczkę statkiem na wyspę Paradise - miód!! POLECAM Hotel osobą, które są świadome tego, że lecą do Afryki i nie liczą na warunki 5* hotelu z Hiszpanii czy Grecji !!! Pokaż »

    2012-09-28
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (13)
  • 2.7

    kakusia07 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.2
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      3.0

    30 sierpnia wróciłam z hotelu Montillon. Na szczęście byliśmy tam tylko tydzień, bo dłuższy czas przepłacilibyśmy nerwicą. Na dzień dobry pokój z niedziałająca klimą,lodówką i brudnymi prześcieradłami! Zupełnie nieprzygotowany do przyjęcia gości. Oczywiście i grzybach w łazience nie wspominam bo były w każdym pokoju. 3 krotna zmiana pokoju (za 10 $ w paszporcie:)) Ostatni pokój w porządku, Pan sprzątający również pojawiał się codziennie i było ok. Stołówka! istny cyrk, wieczne kolejki,walka o wolny stolik (o czystym można tylko pomarzyć) brak sztućców, brak talerzy a jak juz były to brudne, rodziny arabskie bez jakiejkolwiek kultury, myślące,że im wszystko wolno, zachowują się podczas jedzenia jak świnie (nie chcę nikogo obrażać, ale inaczej nazwać się tego nie da). Basem był w porządku, animatorzy także, plus bardzo blisko plaży. Niektórzy ludzie w obsługi strasznie chamscy. Zupełnie nie polecam tego hotelu, dzięki takiemu urlopowi byłam w Egipcie pierwszy i ostatni raz. Pokaż »

    2012-09-10
    Opinia pomocna?
    Tak (15) / Nie (2)
  • 5.2

    kasienka1199 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Byłam w tym hotelu na początku sierpnia, I zastanawia mnie jedna rzecz, kto kupuje te wyjazdy do tego hotelu ?, bo chyba nie ten kto czyta wszystkie te złe opinie na temat tego hotelu, bo o dziwo wszystkie las minute są wysprzedane :)) Ale później przyjedzie taki jeden z drugą i wymaże najgorsze opnie na temat tego hotelu, a ja byłam zadowolona, z 2-tygodnowego tam pobytu. Bo ja nie chodziłam po łazience, pokoju i balkonie i nie zglądałam po kątach czy są pajęczyny i piasek z nad morza, czy też kurz :) Ja korzystałam z pokoju tylko aby się wykąpać (a nie poleżeć w wannie :) Chłopaki z obsługi robili co mogli, uwijali się aby nam wczasowiczom zrobić tak abyśmy nie narzekali, ale, że Nasz Naród jest upierdliwy, tak się nie stało, bo znajdzie się paru takich co i tak będą niezadowoleni. Polecam ten hotel osobom młodym i nie z manierowanym, cieszącym się z tego co mają za tak niską kasę :) Pozdrowionka dla Tych co spędzili z nami czas od 9-23.08 :))))) Pokaż »

    2012-09-08
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (19)
  • 2.0

    ewail ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Nie polecamy tego hotelu. Bylismy w nim w ubiegłym roku i to, jak się zmienił przechodzi ludzkie wyobrażenie. Masa rodzin arabskich obsługiwanych poza kolejnoscia, którym wszystko wolno. Szczególnie chlapać się w basenie w ubraniu, bić brawo dzieciom sikającym wprost do wody czy klepać po plecach smarkającego do wody Tatusia. Wszelkie odchody pływały sobie po wodzie jak statki po morzu. Kolejki do stołowki ogromne, wpuszczanie po kilka osób, a potem odstanie po talerz, jedzenie, a najlepsza walka o znalezienie pustego czystego stolika. Za sztućcami trzeba było ganiać kelnera po stołówce. Napoje serwowane w plastikowych kubkach, faktycznie wydzielane w barze na plaży. Jedzenie też umiarkowane. Najlepszym atutem naszego pobytu był pokój w odnowionej częsci hotelu, ale 20 $ przy meldunku musiało zrobić swoje. I rewelacyjny kontakt z Panami z Aqua Centrum na plaży. Mili, sympatyczni, oferujący wycieczki z klasą i o wiele tańsze niż u rezydenta. Szczególny ukłon w stronę Adama. Poza tym plaża piękna, ale materace na leżakach mogliby już wymienić. Wiele można by było jeszcze pisać negatywnych rzeczy o tym hotelu, ale najgorzej będziemy wspominać urlopujących Arabów. Goscie zza wschodniej granicy, nawet ci chodzący od samego rana zygzakiem i to nie od nadmiaru słońca, to przy nich anioły. Hałas, krzyki, kłotnie, wszędobylkie wpychanie się, popychanie, brak jakiejkolwiek kultury. Ich basen, ich plaża, ich jedzenie, ich wypoczynek. Należy zwrócić szczególną uwagę przy wymeldowywaniu się z hotelu, bowiem bylismy wyciągani z autobusu, jakobysmy nie oddali kart od pokoju i ręczników. Po ogromnej awanturze wszystko się znalazło na recepcji i co nam z tego ich "przepraszam". Co do ręczników - pilnujcie ich na leżakach. Potrafią w magiczny sposób zniknąć, a za zagubioną kartę płaci się około 20$. Dobra rada dla wyjeżdżających - omijajcie ten hotel. W pobliżu jest masa innych za taką cenę, ale na większym poziomie. Pokaż »

    2012-09-04
    Opinia pomocna?
    Tak (19) / Nie (2)
  • 5.3

    Ewa ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Pewnie ktoś się zdziwi,że dałam taka wysoką ocenę. Ale mówiąc szczerze najsłabszym punktem tego hotelu byli ludzie którzy tam przyjechali. Nie ważne czy był to Polak, Rusek czy Arab. Ludzie w taki sam sposób narzekali na wszystko-co głównie należy do wad Polaków. Gdyby każda osoba potrafiła w restauracji,lobby,na basenie,na plaży zostawić czystość i porządek to nikt nie miałby pretensji do obsługi że nie sprząta .Ale obsługa starała się zrobić porządek w miarę swoich możliwości na co inne osoby nie pozwalały( bo wyrzucić kubek do kosza to był strasznie trudny wyczyn ). Biorąc pod uwagę ,że ludzie narzekali na to iż jest bardzo gorąco i wieje wiatr ale też jest gorący (słyszałam mnóstwo takich komentarzy) to nie dziwić się że hotel ma taką opinię na stronach internetowych-trzeba było jechać do Norwegi. Mało tego ( przytaczam rozmowy które usłyszałam nad basenem) , że ludzie biorą kredyt a lądują w takim tragicznym hotelu, bo jedzenie nie europejskie, bo za dużo osób w hotelu ( skoro było tam 600 pokoi nie należało się spodziewać 30 osób w kurorcie), bo alkohol nie dobry, bo to bo tamto. Ludzie jadąc kolejny raz na wakacje zastanówcie się czego tak naprawdę oczekujecie kiedy to np. jedziecie do Egiptu za 2500 zł na 2 tyg - all inclusive , wiadomym faktem jest to że nie wylądujecie w Hotelu Gołębiewski w Sopocie gdzie codziennie na obiad będzie rosół i schabowy z mizerią a od rana do wieczora w barze będzie lała się Finlandia. Pozdrawiam wszystkich NORMALNYCH ludzi którzy byli razem z nami i nie mówili że zemsta Faraona bierze się z brudu jaki panuje w restauracji:) Codzienne animacje naprawdę fajne , jeżeli ktoś się spodziewa że każdego dnia zobaczy spektakl na miarę MOULIN ROUGE to niech jedzie do Francji. Hurghada która za dnia wydaje się miastem przez które przejechało wojsko w nocy zmienia się o 360 stopni. Byłam tam razem z przyjaciółką i na 100% polecam wyjazd tam . Pokaż »

    2012-09-02
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (21)
  • 1.4

    JOANNA PŁOSKONKA ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Wg mnie hotel powinien zostać zamknięty i wyremontowany( jakby człowiek miał zgłaszać wszystkie usterki na poczatku zakaterowania to musiałby chyba spędzić w recepcjii całe wakacje,żenada).Stołówkę powinien zamknąć sanepid(oczywiście w Egipcie chyba nie ma takiego typu nadzoru),bo i po co lepiej wszystko zwalać na tzw,, zemstę faraona"w razie czego to i lekarz zarobi.... Posiłki ciągle takie same ,owoce to tylko melony i małe ćwiartki pomarańczy.Obsługa fatalna -najważniejszy pan ,który rozdaje sztućce.Dobra rada -nie pośpiszjcie pana bo obrazi się i pójdzie w drugą strone...Na stołówce totalny bałagan,kolejki przed wejściem ,pogoń za filiżanaką ,talerzykiem .Klejące się stoliki przykryte jednorazowymi papierowymi podkładkami .Bardzo dużo Arabów ,którzy nabierają wszystko co się da na talerze ,robiąć taki syf ,że trudno to opisać ,do tego pełno siedzących dzieci na stolikach -tuż obok twojego talerzyka .Nie wiem kto nadzoruje ten hotel ,bo odniosłam wrażenie ,że panuje tam totalna samowola .?Woda z dystrybutora to kranówa ,butelka tak brudna ,że szok.Cała obsługa to lenie czekający ciągle na napiwki.Na wyróżnienie zasługują tylko panowie ,którzy zajmują się ogrodem ,bo tylko tam widać ciężką i solidną pracę ludzi.LUDZIE OMIJAJCIE TEN HOTEL Z DALEKA ,A BIUROM PODRÓŻY KTÓRE NAS TAM WYSYŁAJĄ DZIĘKUJEMY ZA TOTALNIE NIEUDANE WAKACJE .SZKODA TYLKO WYDANYCH PIENIĘDZY,NERWÓW I PRZEDE WSZYSTKIM ZDROWIA. Pokaż »

    2012-08-31
    Opinia pomocna?
    Tak (18) / Nie (4)
  • 1.4

    marcinbytom ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam.Na początku myślałem ,że jestem w programie "Mamy Cię" albo "Ukryta Kamera"Nie mogę uwierzyć ,że coś takiego może jeszcze istnieć na rynku usług turystycznych.Hotel Montilion to totalne dno!!! Wróciłem wczoraj i dziękuję Bogu ,że przeżyłem.Wszechobecny brud chociaż to zbyt delikatne określenie,pokoje zmienialiśmy 3 razy i poddaliśmy się.Codzienne walka o miejsce w jadłodajni bo od nazwy restauracja dzieli ją przepaść,walka o sztućce,czasem udało wywalczyć się tylko widelec.Jedzenie okropne,poprostu mieszanka pozostałości z poprzednich dni.Obsługa hotelu a w szczególności restauracji karygodna,chamscy, nieuprzejmi i strasznie leniwi.Mojej rodzinie udało uniknąć się zatrucia pokarmowego ale może tylko dlatego,że jedliśmy niewiele bo niewiele nadawało się do spożycia a może to załuga "Antinalu"który zarzywaliśmy przed każdym posiłkiem.Krótko hotel straszny brud smród ,obsługa masakra!!! Tak na marginesie Egipcjanie bardzo dobrze znają to słowo "masakra" pewnie ciągle było w użyciu.Sytuację ratuje jedynie bliskość plaży i morza.Także ludzie nie wierzcie w opinie typu było fajnie czego oczekujecie za te pieniądze bo to napisali ludzie którzy tam nie przebywali ani jednego dnia.Ja tam musiałem przeżyć 2 tygodnie.Ludzie w czasie wakacji oddają się marzeniom typu chciałbym piękny dom,samochód itp. a ja marzyłem żeby skrócili mi pobyt w tym hotelu i żebym mógł wracać do domu.Byłem już w wielu hotelach lepszych i gorszych ale ten wywarł na mnie największe wrażanie i pierwszy raz postanowiłem ,że po powrocie napewno napiszę o nim opinię.Ludzie bójcie się i nigdy nawet nie zbliżajcie się do tego pseudo hotelu. Pozdrawiam Marcin. Ps.Napewno będę składał reklamację do biura które sprzedało mi to nieszczęście. Pokaż »

    2012-08-31
    Opinia pomocna?
    Tak (23) / Nie (3)
  • 1.5

    andrzej ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Powiem krótko i bardzo obiektywnie to były wakacje all inclusive bakterii - moim zdaniem to nie zemsta faraona tylko syf na stołówce aż boję się pomyśleć co było w kuchni, najbardziej żal mi mojego 9 letniego syna - myślałem że się wykończy. Schudliśmy wszyscy po parę kilo może to i dobrze, ale nie w ten sposób. Pokoje - żal mówić. Szczerze radzę omijajcie ten hotel szerokim łukiem. Pokaż »

    2012-08-30
    Opinia pomocna?
    Tak (14) / Nie (3)
  • 1.4

    golax ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.4
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Poprawiło się tylko tyle że zaczęli podawać napoje w szklankach (skończyły się plastiki) ,reszta negatywnych opinii jest całkowicie prawdziwa.Zagrzybione łazienki z karaluchami i mrówkami, brudna woda w basenie głównym ,zardzewiałe ,połamane leżaki ze spleśniałymi materacami na plaży. Kolejki do stołówki bez względu na porę,trzy te same dania przez cały pobyt, wiecznie brakujące napoje,nie działająca klima w jadalni. Najgorszy z hoteli w których byliśmy w Egipcie. Brak możliwości wymiany hotelu przez Sun Fun !!!!!! Ostrzegam wszystkich przed wyjazdem do tego hotelu . Pokaż »

    2012-08-27
    Opinia pomocna?
    Tak (15) / Nie (2)
  • 2.0

    bogatynia ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Nie polecam tego hotelu, wróciłam 3 dni temu z Montyllonu i bardzo się cieszę. Hotel brudny,obsługa nie lepsza. wieczorny smród doprowadzał nas do szału. Montyllon jest hotelem, nastawionym na ilość turystów, a nie na jakość oferowanych usług. Z łazienki strach korzystać, grzyb i karaluchy, klimatyzacja ledwo działa. Pokój sprzątany po łebkach, bądź w ogóle. Animacje wieczorne do bani - nastawione na Rosjan trwały tylko do 24. Stołówka to tragedia, przyklejałam się do posadzki, bo tak się kleiła z brudu. Na kolacji pod stołem można było znaleźć pozostałości po śniadaniu.Jedzenie monotonne bez smaku. W dniu przylotu okazało się, że hotel stracił gwiazdkę, wykupiliśmy wakacje w hotelu 4gwiazdkowym, a spędziliśmy je w 3gwiazdowym, ze standardami hotelu chyba 1 gwiazdkowego. Rezydentka MARIA z Oasis bardzo niemiła i opryskliwa dla turystów, zgarnęła pieniądze za wycieczki i tyle ją widzieliśmy, jak się dzwoniło do niej z jakimś problemem krzyczała lub rozłączała się-absurd. Odradzam... PJ Pokaż »

    2012-08-26
    Opinia pomocna?
    Tak (14) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny