Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.7

    Sylwia ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Hotel na średnim poziomie. Animacje codziennie te same. Ogólnie mi się podobało bo to w sumie w dużej mierze zależy od towarzystwa. Ogólnie lepiej wybrać inny hotel.

    2012-08-26
    Opinia pomocna?
    Tak (11) / Nie (1)
  • 4.3

    Kuba17 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Witam, dwa dni temu wróciliśmy z tego hotelu. Jeżeli ktoś uważa że za 2300 zł za dwa tygodnie będzie miał ten sam hotel co za 5000 zł to jest w błędzie. Nie rozumiem ludzi którzy jadą na wypoczynek i dopatrują się tylko i wyłącznie wad. Dla nas osobiście pobyt był w 100 procentach udany. Trzeba sobie zadać pytanie, czy jedziemy na wakacje po to aby doczepiać się do każdej niedoskonałości w hotelu czy po to aby wypocząć i dobrze się bawić. Obserwując różne narodowości przewijające się przez hotel stwierdzam iż, Polacy są największym bydłem z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Wpuszczeni na kolację czy obiad zachowują się niczym krowy głodzone przez tydzień i wpuszczone na pastwisko. Także hotel gorąco polecam, obsługa doskonała, jedzenie orientalne i przede wszystkim klimat - cudowny. Pozdrawiam Pokaż »

    2012-08-26
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (17)
  • 1.7

    Piotr Pe ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Pobyt 14 dniowy z rodziną, grzyb w łazienkach (zmienialiśmy pokój i dalej grzyb), zatykający się kibel, sprzątanie po łebkach, stołówka to jadłodajnia rodem z PRL, monotonne - to samo jedzenie, nieświeże sałatki, zero owoców (tylko melon i niedojrzałe pomarańcze), jedzenie dla dzieci przez 30 min i czasami nieświeże - po 30 min. jedzonka już nie było, animacja polska to fikcja - tylko dla Rosjan, wszystko jednakowe i codzienne takie same - "muzyka" przy basenie, "jedzenie", pseudonapoje owocowe – woda z proszkiem o owocowym „smaku”, woda w dystrybutorach chyba była źródlana – ale bardziej przypominała kranówę, hotel oszczędza na wszystkim, WIFI bardzo słabiutkie i w zasadzie do niczego, animacje dla polskich dzieci prowadzi Rosjanka, hotel może 2 gwiazdkowy ogółem, nie ma kantoru w hotelu jak opisuje Sun & Fun, generalnie Egipt niestety jest bardzooooooo bardzo brudny - tubylcy to oględnie brudasy, oszukują turystów jak mogą i chcą za wszystko bakszysz – 1 $ ZDECYDOWANIE NIE POLECAM Pokaż »

    2012-08-25
    Opinia pomocna?
    Tak (12) / Nie (1)
  • 5.8

    Jola00 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Byłam w tym hotelu i polecam, hotel fajny duży , animacje bardzo ciekawe dzienne oraz wieczorne, wieczorem dyskoteka do 24 :) Jedzenie w miare ,pizza w restauracji włoskiej :) Obłsuga super, kelnerzy i barmani bardzo mili nawet jeden barman dał mi wejść za bar i nalać pani piwo :) Ogólnie hotel może być nie jest najgorszy :) Polecam dla osób które wypoczywają cały dzień na plaży i basenie. Do centrum można jechać taksówką blisko do centrum. Pokaż »

    2012-08-24
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (14)
  • 1.0

    mike1970 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.2
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam serdecznie ... Przebywałem w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia z rodziną i znajomymi .Pobyt 14 dniowy ... To co przeżyliśmy od samego początku jest nie do opisania... Pierwsza noc na korytarzu ,bo pokoje nie nadawały się do zamieszkania (ręczników brak,śmieci na podłodze,pościel pomięta,jakby moment przed naszym wejściem skończyła się jakaś orgia... ) Jako dostawkę przyniesiono zardzewiały leżak plażowy z wilgotnym materacem. Obsługa chamska,nieuprzejma i arogancka ... Stan hotelu - pokoje brudne,grzyb w łazience, klima goniła resztkami sił,notoryczne braki w dostawie prądu , windy niedziałające... Stołówka- kolejka żeby wejść na stołówkę ( ok 10 min.) potem ta sama kolejka po sztućce,talerze,jedzenie,napoje.... Jedzenie okropne ,monotonne, stoliki brudne, napoje rozcieńczane kranówą... Basen- oferowane atrakcje w postaci zjeżdżalni przez kilka dni były nieczynne,potem tylko 2-2,5 godz. dziennie...Brak animacji dla dzieci,lody oferowane jako rozpuszczona papka ( salmonella !! ) Obsługa na wszystko i zawsze miała czas, napoje i przekąski wydzielane według własnego widzimisię ... Dla swoich rodaków pełne talerze i kubki ,dla turystów z Europy wręcz odwrotnie... Non stop kłótnie, przepychanki ,pyskówki . 14 dni urlopu to ....14 dni męczarni ,walki o przetrwanie... Rezydenci nastawieni na sprzedaż wycieczek ,a nie na pomoc turystom .... Omijajcie ten hotel szerokim łukiem jak nie chcecie mieć przykrych wspomnień... I tak na koniec ... Pani o nicku Karolina 660 albo pomyliła hotele i nie w tym miejscu dodała opis w którym miała,albo ma jakiś żywotny interes żeby pisać coś takiego,co jest oczywistą bzdurą ,patrząc na opinie innych osób przebywających w tym hotelu w opisywanym okresie... Pozdrawiam Michał :-)) Pokaż »

    2012-08-24
    Opinia pomocna?
    Tak (11) / Nie (3)
  • 5.9

    Karolina660 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      6.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Witam:) Polecam hotel w 100% . Hotel duży :) Obsługa bardzo miła, przyjazna, zawsze uśmiechnięta , można nawet dogadać się w języku polskim :) Animacje dzienne oraz wieczorne , fajne :) Wieczorem zawsze dyskoteka w barze przy plaży. Jedzenie dobre, bardzo dużo różnych potraw każdy znajdzie coś dla siebie :) Hotel polecam w 100% , Napewno tam wrócę za rok :) Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegość jeszcze o tym hotelu proszę napisać na e-mail : rkarina99@wp.pl Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2012-08-23
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (14)
  • 1.9

    kacha79 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    SYF, KIŁA i MOGIŁA . BRUD, STOŁÓWKA TO CHLEW! SMRÓD!5 piętro bez sprawnej windy.KOMBINAT! Mnóstwo Arabskich rodzin.Opinie negatywne to prawda! Nie jedźcie tam, stracicie nerwy i zdrowie!My zmieniliśmy dzięki naszej determinacji hotel na przyzwoity i to za tę samą cenę!. Nie wierzcie w zapewnienia rezydentów ,że w Egipcie to tak już jest.Nie dajcie się skusić na zjeżdżalnie - działają tylko 4 godz. dziennie, a kąpią się w nich Arabki w ubraniach! Do toalety przy basenie nie da się wejść! Pokaż »

    2012-08-22
    Opinia pomocna?
    Tak (12) / Nie (1)
  • 3.4

    konusek20 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      2.8
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Minusy: -od rezydentów ciężko cokolwiek sie dowiedziec; -z klimatyzacji po tygodniu zaczela kapac woda zgloszone bylo 3 razy lecz nikt nie przyszedl naprawic usterki -monotonne jedzenie -czasem brak biezacej wody Plusy: -hotel bardzo ladny, na zewnatrz hotelu piekna roslinnosc -piekna czysta plaza -mili,przyjazni ludzie, animatorzy-BOMBA! -duzo atrakcji przy plazy, tzn banan, nurkowanie itp Trzeba samemu pojechac i obejrzec, zobaczyc ten hotel, gdyz myskle iz opinia ludzi jest zbyt przesadzona. Ja jak najbardziej polecam ten hotel:) Pozdrawiam Beti:) Pokaż »

    2012-08-19
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (13)
  • 3.8

    stacyjka ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      4.0
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      3.0

    witam , byłem , widziałem i NIE POLECAM ludziom którym z natury nic się nie podoba, którzy myślą że za taką cenę w ubikacji będzie stał boy i spuszczał za nich wodę z klozetu , wchodzącym na stołówkę i czekającym u progu na kelnerów , którzy będą im usługiwać i podawać schabowy z ziemniaczkami i kapustką lub zraziki , tym co wzięli z domu białe rękawiczki żeby sprawdzić kurz na parapecie (konsternacja i problem bo nie ma parapetu) . Ludziom mającym pretensje do biura podróży że wysłali ich nad morze Czerwone , a ono jest błękitne. nie polecam ludziom którzy z małej sprawy robią problem międzynarodowy , przykład ze zbitym kubkiem przez sprzątacza , odkupił taki sam kubek i jeszcze został brutalnie opieprzony i wyrzucony z pokoju .. współczuje partnerowi tej Pani i pozdrawiam obydwoje, na pewno bedą wiedzieć kto pisze .nie polecam ludziom , którzy wszystko i wszystkich sobie chcą podporządkować , wieczorem świetnie się bawią , przy alkoholu a rano psioczą że słońce świeci . NATOMIAST POLECAM ludziom którzy jadą wypocząć za rozsądne pieniądze , lubią plażę , popływać w masce (50 m od brzegu pływają przepiękne ryby i są rafy koralowe . lubią poleniuchować na plaży (leżaków nie brakowało nigdy ) wieczorem posiedzieć w holu racząc się drinkiem lub pobawić z animatorami .pani rezydentka MARIA była miła ale jak można być miłym , kiedy u co niektórych zwrócenie się do nich zaczyna się od słowa kur..a , a naprawdę nam pomogła i chciała pomóc . bo mieszkaliśmy w tym budynku z pechową windą na 4 piętrze i jak się dowiedziała że żona ma problem z kolanem to od razu deklarowała nam pokój na parterze , ale nie skorzystaliśmy z propozycji. . ale podchodziliśmy do niej jak ludzie a nie jak buraki .nie przeczę że były mankamenty bo hotel faktycznie pamięta narodziny proroka Mahomeda a wyposażenie Arafata. zaznaczam że tak było jak ja byłem , pozdrawiam i jak ktoś ma pytania szczegółowe to andrzej_61@poczta.fm zapraszam też tych co mnie chcą opieprzyć za taką opinie . Pokaż »

    2012-08-19
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (11)
  • 1.2

    isabell__38 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.7
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.5
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hotel brudny,jedzenie wstretne caly czas to samo!!!!!!!!!! windy nie dzialaja za wszystko chca dolary !!!!!!!!!jezeli mozecie to wybierzcie inny hotel ,a przede wszystkim biuro rezydentki w oasisie maja do bani sa niekompetentne i nic nie potrafia zalatwic no i za wize biuro bierze 18 dolarow a powinno brac 15.........ogolnie wakacje do bani:((((( Pokaż »

    2012-08-18
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny