Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.2

    Tereska2019 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 0.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Witam wczoraj wieczorem wróciłam z egiptu z Hotel Montillon Grand Horizon Resort niestety wykupując wycieczkę nie uwierzyłam w opinie ludzi jak opisywali jaki panuję tam brud, smród i wszystko co najgorsze. Jednak po przyjeździe plany o wymarzonym urlopie legły w gruzach !!! Dostaliśmy obskurny pokój w którym zarwane było łóżko, klima chodziła jak jakiś traktor a wydajność jej była marna, na suficie i w ubikacji grzyb i brud nie da się tego opisać ale całe szczęscie na drui dzień udało się i zamienili nam ten pokój ale nadal nie były to 4 gwiazdki :/ jedzeni obleśnie, nie doprawione a na kolacje podawali resztki z obiadu !!! KATASTROFA naprawdę po tym co zobaczyłam w tym hotelu to odechciewa się jeździć na taki wczasy płaci się kupę kasy a w zamian dostaje się SMRÓD, BRÓD I WSZYSTKO CO NAJGORSZE !!!!!!! Naprawdę radzę ufajcie opinii ludzi na forach internetowych bo to co piszą to sama prawda. Pokaż »

    2012-08-17
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (1)
  • 1.3

    LukaszKubica ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.8
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam !! 11,08,2012 wróciłem z tego hotelu. Byłem tam wraz z dziewczyną na 2tyg. HOTEL PORAŻKA ! SMRÓD BRUD ! Wszędzie wszechogarniający bród ! kolejki po jedzenie ogromne nawet po 30 osób !Notoryczne Bójki w rejestracji , 4razy na godzine wyłączany prąd a co się z tym łączy klimatyzacja , w łazience grzyb , materace brudne i zagrzybione , obsługa hotelowa sprząta po swojemu czyli wszystko na ziemie zrzucają i gotowe , basen brudny woda mętna. Odradzam Każdemu pobyt w tym hotelu... Podczas mojego pobytu hotel stracił gwiazdkę, Wszyscy z mojego pobytu czyli ok 30 polaków składało skargi i pisało reklamacje, nie obejdzie sie bez pozwu zbiorowego przeciw firmie OASIS! Na potwierdzenie mojej opini posiadam zdjęcia które robiłem do reklamacji :) ! Jeżeli ktoś chce wiecej informacji chętnie je udzielę. mój numer 872279 gg. NIE POLECAM HOTELU ! Ludzie szkoda waszych pieniędzy !!! Wakacje zaliczam do nieudanych... ! Pokaż »

    2012-08-13
    Opinia pomocna?
    Tak (10) / Nie (1)
  • 1.6

    Hanna Kościelska ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Przed kilkoma dniami wróciłam z tego hotelu, była to prawdziwa szkoła przetrwania. Wszechobecny brud, brak prądu, kilkugodzinne wyłączenia wody, brak klimatyzacji. Ogólnie TRAGEDIA!!!! Trudno to sobie nawet wyobrazić, nie myślałam, że hotel i jego organizacja mogą tak wyglądać. Przy tym nie można liczyć na jakąkolwiek pomoc rezydenta, który po prostu zniknął, nie radząc sobie z awanturami. Ażeby zdobyć coś do jedzenia, trzeba bylo odstać swoje w kolejce, potem zdobyć stolik, posprzątać go (totalny chlew!), zdobyć talerz i sztućce i zorganizować coś do jedzenia. A prawdę mówiąc, niewiele nadawalo się do jedzenia. Zdecydowanie nie polecam, reklamavcję już złożyłam, nie wykluczam skierowania sprawy do sądu. Oasis narazilo mnie nie tylko na zepsute wakacje, ale na utratę zdrowia!!! Pokaż »

    2012-08-12
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 1.6

    nat22 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.8
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel Montillon to jedna wielka KATASTROFA !!!! Unikajcie tego hotelu jak chcecie spędzić miło wakacje. Hotel nie zasługuje na 1 gwiazdkę. Niestety wiekszosc pisanych w internecie opini negatywnych pokrywa sie z prawda. Za duży hotel za mała obsługa 70% turystów w tym hotelu to Araby !!! Czystosc pozostawia wiele do życzenia , w lazienkach grzyb, zarwane łozka, brak wody, ciągle wyłaczający sie prad - wszędzie nie miła obsluga. Picie/piwo w malych plastikowych kubkach - monotonne jedzenie ciagle to samo ( 2 razy miałam przyjemność zobaczyć martwe karaluchy w sałatkach). Wielkie kolejki po jedzenie stoi sie nawet po 45 min - wszedzie chca łapowki. Woda pitna w baniakach nalewana była wprost z kranu. Na plaży leżaki połamane i a materace zdewastowane. Ogólny brak zainteresowania obsługi i menagera problemami gości. JEDNA WIELKA KATASTROFA OSTRZEGAM !! Biuro Itaka zepsuła na urlop polecając ten hotel, za co serdecznie dziękujemy...;/ Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (5) »

    2012-08-11
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 1.0

    ankaa36 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.2
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    KATASTROFA !!! mało powiedziane NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO HOTELU !!! syf brud smród i ubóstwo nie da sie tego opisać uwierzcie...przetrwałam 2 tygodnie i sama niewiem jak to możliwe..jedzenie masakra, awantury o naczynia, kolejki po jedzenie niewyobrażalne poprostu obóz przetrwania, napoje wydzielane w malych kubeczkach po kilkunastu minutach stania w kolejce, woda w basenie syf,strach sie w niej zanużyć, zjeżdżalnie czynne od czasu do czasu, obsługa chamska tylko chetna do brania kasy, odpowiedź na jakiekolwiek prośby to "5 minut" ktore czasem trwało i 2 dni, nie pomagaja ani grzeczne prosby ani awantury a rezydenci przynajmniej ci z OASIS TOURS to chamscy Egipcjanie mający wszystko w D.... byle sprzedać wycieczki....dużo by pisac ale jednym słowem jak najdalej od tego hotelu bo wakacje to jedna wielka porażka i tysiace problemów, hotel poprostu nie daje rady organizacyjnie z taką ilością turystów...brak organizacji i rzadnego poczucia winy...wychodzą z założenia ze ciesz sie ze masz co jeść i gdzie spać i więcej nie wymagaj....nie psujcie sobie urlopu i rezygnujciez tego hotelu....moja dobra rada Pokaż »

    2012-08-09
    Opinia pomocna?
    Tak (11) / Nie (2)
  • 1.5

    Tomasz Kolanek ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Spedziłem tam najgorsze wakacje w swoim życiu.Hotel ma 3 gwiazdki a nie 4 , ale nawet na te 3 nie zasługuje. Moja wina że w nim pozostałem ,bo Wezyr bez problemu po 2 dniach pobytu zamieniał hotel (myślałem że to pierwsze złe wrażenie).Hotel zniszczony (co w nim remontowano w 2011 ?) brudno ,smród przy barach , w restauracji (stołówce jak za PRL) pokoje brudne,obsługa w większości nieuprzejma.Baseny czynne jak ratownikom zechce się przyjść do pracy. Zjeżdzalnie od 9-12 i 15-17. Lody dla dzieci w postaci papki zapakowanej w papier. Jedzenie zawsze to samo.Na sniadanie jajka, jajecznica ,omlety i sałatki z poprzedniego dnia, obiad wołowina lub kurczak ,makarony ,ryż ,kolacja to samo co na obiad + czasem śmierdząca ryba.Nie ma żadnych przekąsek jak jest to opisane w ofercie , jedynie pizza i hamburgery przy plaży ale w godzinach obiadu (12.30-15.00).często brak piwa i napoi.Jedynie to mocnych alkoholi pod dostatkiem.Leżaki na plaży pamiętające czasy faraona.Masa miejscowych turystów pchających się wszędzie bez kolejki,faworyzowanych przez obsługę , jędzących za przeproszeniem jak świnie.Z Rosjanami żadnych problemów ,oni również byli zszokowani tym co zastali i czuli się oszukani. Niektórzy turyści planowali sprawe skierować nawet do sądu. OMIJAJCIE TEN HOTEL(?) Z DALEKA. Pokaż »

    2012-08-09
    Opinia pomocna?
    Tak (10) / Nie (1)
  • 3.0

    Aleksandra S ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      4.2
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam. wiele opinii negatywnych to prawda. Co prawda karaluchów nie mieliśmy w pokoju, jednaszału nie było. Wody nie dostaliśmy ani razu, tamtejsi mieszkancy żrą jak świnie - pchają się bez kolejki, nakładają tyle, że cała rodzina mogłaby się najeść jedną porcją przykładowej Egipcjanki. D tego zostawiają jeden wielki syf po sobie. Klima nie daje rady chłodzić pokoju za dnia. W nocy z koleji przesuwalismy łóżka na środek, żeby czuć powiew zimnego powietrza. Po przylocie dowiedzieliśmy się, ze hotel od dwóch dni nie ma 4 gwiazdek, o czym nikt nas nie poinformował. Gdybysmy wiedzieli, że tak będzie, znaleźlibyśmy sobie inny ośrodek. Celowo nie przeglądaliśmy wcześniej 3-gwiazdkowych hoteli, żeby uniknąć niespodzianek, takich jak się później okazało - w Montillonie. Nie zasługuje on nawet na 3 gwiazdki. Widać, że był to kiedyś piękny obiekt, jednak obecnie zdecydowanie wymaga remontu. Nasz pokój mieścił się na 5. piętrze, a winda nie działała. Właziliśmy wiec za każdym razem na górę w tym upale - ściany były całe przeszklone, więc duchota była tam niezła :) Z drugiej strony, trochę sportu też nie zaszkodzi ;P Schodów nikt nie mył chyba od nowości. Z oknami jest taka sama sytuacja. Baseny są świetne. Szkoda tylko, że czynne tak krótko. Miejsce do spożywania posiłków to brudna stołówka, a nie resturacja. Włoski lokal miał niezłą pizzę. Leżaki na plaży rzeczywiście są zniszczone, choc na brak ręczników nie nażekalismy. Fotele w pokojach i w holu cuchnęły stęchlizną. Obsługa była raczej miła. Generalnie wypoczęliśmy, pomimo tych wszystkich minusów, lecz tylko dlatego, że nastawiliśmy się odpowiednio i nie chcieliśmy denerwować się tymi niedogodnosciami, bo już było i tak za późno :) Ogólnie - nie polecam. Pokaż »

    2012-08-08
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (1)
  • 1.6

    Agnieszka ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.3
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      0.0

    MAMA POPARZONEJ MAŁEJ MAI!!!!!!!!!!!!!!!Nikomu nie polecamy tego hotelu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bylam tam z córka i mezem od 5 lipca do 15 lipca!!!!wogole bilety powrotne mielismy na 14 lipca ale na odprawie okazalo sie ze nie ma nas na liscie wylatujacych do polski, no i wrocilismy do hotelu...dostalismy te same pokoje co zdalismy pare godzin wczesniej...to co inni ludzie pisza to wszystko prawda!!!!!na stołówce brud,trzeba czekac az sie wejdzie na stołówke ach szkoda mi słów....to wałsnie nam oblali dziecko 4-letnia Maje:( kelner był tak wspaniały, że powiedzial ze to turysta podszedl do termosu i obłał Maje to jakas kpina!!!!!trafilismy z dzieckiem do warszawy do kliniki na 1,5 tygodnia:( Maja ma poparzenia III i II stopnia w sumie 22 % ciała!!!!!!!!! a rezydentka Pani J. to wolała sprzedac komus wycieczke niech sie nami zajac!!!!!tragedia!!!!tak jak ktos napisal musial zapłacic temu Panu 5$ do transport do ala kliniki!!!!opieka medyczna tragiczna!!!!w egipcie Maja dostała jeden zaszczyk i opatrunek lekarz zrobil a w warszawie tydzien czasu na morfinie, do zmiany opatrunku usypiana co dwa dni :( jak poparzyli nam dziecko nagle znalazl sie winogron!!!! zaczeli nam przynosic do pokoju talerze owoców, cole, fante w 2 litrowych butelakach to jakas kpnia!!!!!!!!!rezydentka powiedziala nam tylko tyle:jakby bylo to dziecko egipskie to ktos by stracil zycie, ale ze to polskie dziecko to co tam...mamy ogromna prosbe do wsazystkich osob ktore czytaja te opinie i jak moze byli w tym okresie i widzieli to cale zdarzenie co miało miejsce to prosze o kontakt,szukamy swiadkow do odszkodowania dla naszej Mai, ktora tak sie nacierpiała :( :( Pokaż »

    2012-08-07
    Opinia pomocna?
    Tak (18) / Nie (1)
  • 2.0

    Jacek Zybaczyński ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Byłem teraz tam od 27/07/12 do 03/08/2012 jednym słowem katastrofa. Od 3 lat jeżdżę na imprezy turystyczne i wiem czego mogę się spodziewać ale to co widziałem i przeżyłem w tym hotelu przekracza wszelkie granice. W pokoju klimatyzacja działa tak słabo, że ciągle w pokoju duszno oczywiście zgłaszałem ten fakt kilkakrotnie na recepcji oraz rezydentowi przychodzili próbowali coś z tym zrobić no ale niestety jakoś się to im nie udało. Miałem pokój na 4-piętrze, łącznie 6 wind żadna z nich nie działa. z Pokoju widok na ulice mimo iż zapłaciłem za pokój z w/n morze ale oasis tours do 30 dni ma zwrócić mi pieniądze za to że dostałem zwykły standart. Sam rezydent mówił że teraz w sezonie letnim panuje przeludnienie czyli jest 110% gości w hotelu. Teraz restauracja: zawsze kolejki bardzo długie, czego nie widziałem nigdy by stać po 30-40 min by wejść do restauracji. Jedzenie ohydne, stoliki brudne , obsługa z łaską dawała czyste sztucce oraz zabierała z stołu brudne talerze. Snack bar z napojami i kolejny z przekąskami typu pizza i hamburgery kolejki znów bardzo długie. Ogólnie obsługa całego hotelu bardzo nie miła, wszystko robiąca z wielką łaską i zwracająca się z pretensjami. Plaża natomiast ładna. Bardzo dużo Egipcjan wśród gości którzy niestety się nie myją i kąpią się w ubraniach - wiadomo nie wszyscy ale bardzo dużo z nich. Nie spodziewałem się luksusu ale no sorry żeby klimatyzacja, brak ciepłej wody? To coś nie halo. aha i sprzątanie pokoju ograniczało się do zgarnięcia 1$ z szafki. Zamiast pościelonego łożka była wymieniona pościel w kostke położona na łożko. łącznie byłem w 17 hotelach ale to co widziałem w Montillon to naprawde masakra. Nawet przewodnik na wyciecce nam mówił że to jeden z 4rech najgorszych hoteli w całej Hurghadzie. Także naprawdę lepiej zapłacić 100-200 zł za osobę więcej i wybrać inny hotel niż marnować wczasy na nerwy. Jeśli macie więcej pytań. Piście śmiało na gg: 3817419 Naprawdę zawiodłem się na OASIS TOURS Pokaż »

    2012-08-05
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (1)
  • 2.0

    zizou166 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.3
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam pojechalismy na podróż poslubna na tydzien do hotelu montillon, niestetyy wiekszosc pisanych w internecie opini negatywnych pokrywa sie z prawda: - hotel jest za duzy , baaardzo duzo osob - czystosc pozostawia wiele do życzenia , w lazienkach grzyb, zarwane łozka, itp itd - non stop wyłaczający sie prad - nie miła obsluga czy tow rrestauracji czy w lobby barze, polacy sa ignorowani , nie dostaja tyle jedzenia co np araby -picie/piwo w malych plastikowych kubkach - monotonne jedzenie ciagle to samo - wielkie kolejki po jedzenie stoi sie nawet po 45 min - wszedzie chca łapowki np za zmiane pokoju - brudne stolki w głownej restauracji - brak cieplej i czystej wody - basen i plaza czynna tylko do 18 godz Jeden wielki Minus był taki ze jak przyjechalismy do hotelu na drugi dzien okazało sie ze zabrali im gwiazdke i z hotelu 4gwiazdkowego zrobił sie 3 gwiazdkowy, Nasze Biuro podrózy Oazis Tours guzik sobie z tego robilo , polacy zazadali zmiany hotelu na taki jak byl w umowie to kazali dopłacac 18 dolarow za osobe, nie polecamy tego biura, oszukuja odrazu po przylocie do egiptu tzn, wize kaza kupywac w okenku oazis zamiast w banku ktory tez jest na lotnisku i zamiast 15 to sie placi 18 dolarow, polacy masowo skladali reklamacje zobaczymy co z tego wyjdzie. - pelno arabow oni sa gorsi niz ruscy, bo ich tez duzo - zjezdzalnie czynne tylko 2 razy dziennie po 2 godz Plusy hotelu: - blisko morza -blisko basenu - piekna rafa niedaleko brzegu Oazis po reklamacjach wycofalo z swojej oferty ten hotel moja ogolna ocena tj,3 Pokaż »

    2012-08-04
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny