Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 1.0

    Andre_66 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.0
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel bez jakichkolwiek standardów hotelu4*(max.2)Brud syf,obsługa hotelu niemiła,niegrzeczna w niektórych przypadkach wręcz chamska w stosunku do turystów.Pokoje zdewastowane,brudne,niedziałające windy,klima w pokoju działa w kratkę w lobby prawie wcale.Napoje,piwo,dinki w 150ml plastikowych kubkach często po 2 na osobę wszystko ciepłe,gorąca kawa herbata z baniaka także w plastiku.Czas spożywania posiłków przez moją rodzinę w stołówce(nazwana restauracją) wynosił 50-80min.ze względu na gigantyczne kolejki.ciągły brak sztuccy,talerzy szklanek,stoły niesprzątane bez obrusów,warunki sanitarne skandaliczne,przekąski w barze przy plaży pizza(10-15cm)po 2 kawałkina osobę po wystaniu 30min.w kolejce(godz.15 koniec przekąsek)Mimo dziennych interwencji przez wszystkich brak jakiejkolwiek reakcji rezydentki ,,oazis,,Animacje(15min.aerobiku rano i to wszystkio)mini aquapark nieczynny 1 tydzień,na baseni ogłoszenie w j.polskim,,Kąpiel na własną odpowiedzialność,,leżaki zdewastowane,brak ręczników o godz.11,żeby zająć dobry leżak na basenie trzeba przyjść o 7 rano.Teraz rewelacja!!!w pierwszy dzię pobytu na dostawkę dla dziecka zaproponowano mi drewniany leżak z plaży bo nie mieli już łóżek!!Firma Wezyr po jednej nocy i śniadaniu przeniosła ok 70 osób ze względu na panującą sytuację do innego hotelu.Hotel dla desperatów ,zdecydowanie nie polecam. P.s Osoby składające reklamację w oasis proszę o kontakt: Andrzej tel:501-951-840(po15) e-mail:andre_66@o2.pl Pokaż »

    2012-08-02
    Opinia pomocna?
    Tak (8) / Nie (1)
  • 0.8

    baski5 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.0
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 0.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 0.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      0.0

    To tragedia co tam się zieje !!! Hotel w tragicznym stanie,ludzie uciekają, gdzie oczy poniosą, rezydenci unikają kontaktów z turystami, bo nie są w stanie poradzić sobie z nawałem reklamacji!!! Brak wody do picia,ciepłe napoje, ciepłe piwo, napoje rozcieńczane wodą prosto z kranu!!!Mleko rozcieńczane wodą w takim stopniu, że po jakimś czasie jest kwaśne brak jedzenia, brak talerzy, brak szklanek, brak sztućców, brak ręczników, brak łóżek,karaluchy, myszy, , w basenach tragicznie brudna woda, chlor wlewany do syfonów w trakcie, kiedy w wodzie są ludzie, Aquapark nieczynny przez 5 z 10 dni pobytu!! T R A G E D I A !!! a to miały być takie fajne wakacje :o( Omijajcie to z daleka!!! Pokaż »

    2012-08-01
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (1)
  • 1.5

    Eustachy07 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Błagam ludziska omijajcie ten hotel z daleka, jeden wielki syf, brud i smród!!! W łazienkach grzyb, pleśń, i inne wykwity o nieznanym pochodzeniu, jak nie zostawisz dolca na łóżku to koleszka z obsługi nie posprząta, potężne kolejki w restauracji (czas oczekiwania na posiłek to tak średnio ok 30 minut), jedzenie codziennie praktycznie to samo, a o smaku to boję się nawet wspominać, w knajpie przy plaży latały małe ptaszki i co chwilę podjadały przyrządzane pizze i hamburgery, obsługa nie reagowała, jednym słowem nikomu nie polecam tego hotelu. Pokaż »

    2012-07-31
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (1)
  • 1.5

    ewelona71 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.3
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Mieliśmy niemiłą przyjemność przebywać w tym hotelu przez 2 tygodnie. Hotel brudny ze zniszczoną infrastrukturą. Windy i klimatyzacja w pokojach i całym obiekcie niedziałająca i niesprawna. wieczne awarie w dostawie prądu. Pokoje nie są wogóle sprzątane, wymieniano nam jedynie ręczniki i słano łóżka , o zmianie pościeli można pomarzyć. Na stołówce wieczne kolejki do wejścia oraz po podstawowe naczynia kuchenne ( szklanka to przywilej). mimo oferty all inclusive wydzielano nam porcje. Zachowanie egipskich gości napawa obrzydzeniem ( brali jedzenie rękoma, pchali się bez kolejki). Woda pitna w baniakach nalewana było wprost z kranu. Na plaży leżaki połamane i a materace zdewastowane. Otrzymanie ręcznika plażowego graniczyło z cudem. Ogólny brak zainteresowania obsługi i menagera problemami gości. Na naszym turnusie wystawiono grupową reklamacje ze wszystkich biur podróży ! Ogólnie hotelu nie da się polecić nikomu ! Dzięki opatrzności bożej za super ekipę z dolnegośląska ;) buziaki dla Was wspólmęczennicy :* Ewelina i Daniel Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (6) »

    2012-07-30
    Opinia pomocna?
    Tak (10) / Nie (1)
  • 1.2

    Damian Jaroszyński ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.5
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Witam. Byłem widziałem. Tydzień spędzony jak na zesłaniu. Brud, smród i ubóstwo. Warunki uwłaczające godności. Jestem naprawdę mało wymagający ale to co tam się działo wymaga interwencji. Założyłem skrzynkę na WP adres: montillon@wp.pl hasło Reklamacja dla osób chcących, jak ja reklamować pobyt w tym hotelu. Reklamacje złożyłem już w Hurghadzie ale nie wiem czy dotrze ona do biura. Wymieniajmy się tam informacjami , zdjęciami z pobytu. Może ktoś jest prawnikiem lub wie jakie mamy możliwości prawne by otrzymać odszkodowanie czy rekompensatę. tel do mnie 504 155 774 Pokaż »

    2012-07-30
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 1.4

    bea77 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      0.0

    NIE POLECAM! ten hotel to tragedia! Namawiam wszystkich do pisania reklamacji- pokoje za dodatkową opłatą- spełniały warunki, co do ilości przebywających w nich osób. Poza tym kolejki do wszystkiego, bitwa o każdy posiłek, miejsce przy stole, czysty talerz. Na lotnisku opłata 18 dolarów za wizę zamiast 15. Brak wody, ta z dystrybutorów była lana prosto ze szlaucha do podlewania trawników. Pokaż »

    2012-07-29
    Opinia pomocna?
    Tak (8) / Nie (1)
  • 2.4

    misiek02 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Nie będe powielał, ale wszystkie opinie negatywne są prawdziwe i się pod nimi podpisuje

    2012-07-29
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 1.7

    Marzena nji ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.8
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Wiatm NIE POLECAM ! Nie dajcie sie nabrać pozytywnymi opiniami pisza to ludzie którzy nigdzie wczesniej nie byli i nie wiedzą jak wygladają 4* gwiazdki! Częsty brak ręczników plażowych! - brak sprawnej klimatyzacji; -brak obiecanej wody pitnej kilka krotnie zgłaszanej ; - braki w dostawie pradu ;- niesprawne windy ;- ciepłe napoje ;- ogromne kolejki do "stołówki" bo nie można tego burdelu nazwać restauracją! ;-brak podstawowych rzeczy sztućcy, talerzy, kubków. Faworyzacja arabów! Pomino tego , ze nie można pić wody z kranu obsługa wlewała ja w wiaderku które wygladało jak do mycia podłogi DO SOKÓW przy barach!!!!!! Złozyliśmy reklamacje! Jedyne co nas trzymało to towarzystwo. Pozdrawiam Wszystkich Marzena z Danielem :) Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (6) »

    2012-07-28
    Opinia pomocna?
    Tak (10) / Nie (1)
  • 1.6

    pavlo111 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Masakra .Nie będę powielać opinii .Od razu zaznaczam ,że nie jest to wina biura podróży bo ludzie z innych biur mieli ten sam problem , a tylko Wezyr stanął na wysokości zadania i w miarę możliwości przenosił do innych hoteli. W małym skrócie brud w pokoju i łazience , na korytarzach"wystawki" , kolejki do jedzenia ,ciągły brak szklanek i talerzy, wydzielanie jedzenia ( restauracja włoska) mało co nie doszło do bójki , W ofercie all brak posiłków w godz od 10 do 13 i od 15.30 do 19.00 (czynny tylko jeden bar z napojami ciepłymi a wszyscy wiedzą jak smakuje ciepłe piwo . Woda do dystrybutorów dolewana z kranu ( 70% ludzi miało sraczkę ) Brak ręczników przy basenie , połamane leżaki na plaży >Dla mnie ten hotel zasługuje na jedną gwiazdkę.Wszystkiego nie da się opisać jak by co to proszę o telefon 600-95-49-13 Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (16) »

    2012-07-28
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 1.2

    Krzysiek ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.5
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Ludzie omijajcie ten MĘCZYLION z daleka. Syf, bród, smród, wioska tubylców. Kolejki po wszystko dosłownie - jak w PRLu. W szczególny sposób powinniśmy, jako jego odwiedzający podziękować tym w Polsce, którzy sprzedają ten wynalazek jako 4,5* i potrafią bezczelnie zachwalać to coś jako obiekt po remoncie, po zmianie kadry menadżerskiej. Dzielnica zadupie total, drzwi w lobby nie widziały mycia od kilku sezonów, windy dosłownie ociekające syfem i zacinające się. Brak prądu to norma, kwaterowanie turystów w pokojach o niewystarczającej ilości łóżek w stosunku do potrzeb. Kolejki do wejścia na stołówkę (nie mylić z restauracją), kolejki na stołówce - pierwsza po szklankę, potem po talerzyk, następnie po cokolwiek do jedzenia, następnie oczekiwanie na pieczywo, a tu obok zasiadają rodziny tubylców i odstawiają taką szopkę- bo sposób ich pożywiania się trudno nazwać jedzeniem - pochłaniają te ogromne ilości pożywienia, które przytargali do oklejonych, chwiejących się stolików. Ale oni mogli bo im nikt niczego nie wydzielał. A jak już wstali od tych stołów to zostawał taki chlew, że w życiu nie widziałem czegoś takiego i oczywiście sterty jedzenia, którego nie dali rady przerzucić. Nawet według opinii obsługi problemem tego "hotelu" jest niewystarczająca ilość obsługi w stosunku do kwaterowanych turystów. Takiego ALL w życiu nie przeżyłem - dwa tygodnie nerwów, syfu, brudu, zamykania basenu na całe dnie, zamykania zjeżdżalni, wróbli srających nad stanowiskiem wydawania pizzy w jadłodajni przy plaży, kubeczki plastikowe 100ml na ciepłe napoje baru ALL, codziennie kupowana w sklepie obok woda niegazowana, bo się nie należy do pokoju (jedynie jedna butelka w dniu przyjazdu). A poparzenie polskiego dziecka przez obsługę jadalni głównej to szok i reakcje po tym fakcie po prostu żenada. Kto był to widział - kto nie był niech się nie daje namówić za żadne skarby. Pozdrowienia dla Adama, sprzedającego wycieczki na terenie hotelu. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2012-07-28
    Opinia pomocna?
    Tak (9) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny