Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.0

    Piotr Patłaszyński ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      2.7
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    nigdy nie byłem w tak złych warunkach. nie będę powtarzał setek opinii, nie jedzcie tam!!! posiadam świadków i zdjęcia - ciągła walka o cokolwiek: o zimny napój, czysty ręcznik, czyste sztućce..brud, smród i wszystko co nie ma nic wspólnego z 4****. Niezliczone ilości reklamacji. Pokaż »

    2012-07-27
    Opinia pomocna?
    Tak (6) / Nie (1)
  • 1.4

    adrianwie ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel tragedia,kolejki po wszystko jak i do baru tak i do restauracji,przy ALL-IN musiałem sie prosic o napoje i jedzenie, brudno, smierdzaco , na wybór pokoju straciłem 3godz i tak nic w każdym nie działa-jak nie klima to zlew,wanna itp. wogole nie sprzetaja pokoji. Zdjecia hotelu sa przereklamowane. NIEPOLECAM TEGO HOTELU. Pokaż »

    2012-07-27
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (1)
  • 5.2

    kar751 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Hotel godny polecenia dla osób niewymagających. Byliśmy tam tydzień i nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń. Obsługi wszędzie pełno, kelnerzy bardzo mili, szło się dogadać nawet w języku polskim. Pokój mieliśmy w starej części, był bardzo duży, codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane, atrakcji wiele do 24..00. Polecamy. Pokaż »

    2012-07-26
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (12)
  • 1.9

    E wie ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.5
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Hej właśnie dziś wróciliśmy do Poznania po tygodniowym pobycie. Pokój w skali do 6 oceniam na 4 , za dodatkową opłatą 30 USD. Łazienki zaniedbane odpadał kran w czasie kąpieli, brak ciepłej wody po 22, za toaletą cieknąca rura. Klima działa ale bardzo piszczy, więc żeby zasnąć trzeba ją wyłączyć. Podły żart dla rodzin z dziećmi- brak kącika z jedzeniem dla dzieci, brak animacji w języku polskim o czym w swej ofercie zapewnia organizator, lody w cenie przynoszone w formie płynnej. Na 7 dni pobytu przez 3 dni nie działał aqua park dla dziecki, a w pozostałe dni tylko przez 4 h dziennie. Co do plaży parasole dają trochę cienia, część leżaków nowych, ale to są śladowe ilości, reszta brudne i podarte, tak że bałam się o stan naszej skóry po wyjeździe. Około 10 nie ma co marzyć o ręcznikach. Ręczniki stare , szare , zniszczone . A co do jedzenia kolejki przed restauracją i w czasie posiłków. Brak szklanek do herbaty, brak czystych stołów, zbieraja tylko podkładki, nie przecierają stołów, po stołówce chodzi sobie codziennie kot. No i jeszcze obecność arabów, którzy jedzą jak byliby sami w stołówce, kąpią się w rzeczach, stojąc w kókach i trzymając się za ręce. Jak czytam pozytywne opinie to się zastanawiam, czy to przedstawiciele biur to dopisują, żeby sprzedać wycieczkę. Ja w każdym razie złożyłam reklamację no i czekam co na to organizator mojego wyjazdu. WAŻNE drugiego dnia po przyjeździe nie było piwa kuflowego, więc szybko załatwiali butelki, ale nalewali je w tak małe kubki, że 6 kubków dawało zwykły kubek do piwa . Brak sałatek, owoców, . W hotelu działa jedna restauracja bez klimy, a lobby bar podaje tylko po jednym kawałku pizza. Nasz rezydent Abudl był chamski i reprezentował intresy hotelu , an ie nas klientów biura Oasis. Pokaż »

    2012-07-26
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  • 1.9

    margola0011 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.0
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    NIE POLECAM! Hotel jest tragiczny nie polecam nikomu nie wiem czy można wogole dac mu 3*. w hotelu smierdzi jest brudno, wielkie kolejki do restauracji jak juz sie zdobedzie stolik zeby usiasc to znowu trzeba stac w kolejce po jedzenie to pozniej w kolejce po szklanki do herbaty i tak czlowiek traci czas na stanie w kolejkach zeby cos zjesc lub sie napic. hotel jest stary, zaniedbany, zagrzybiala lazienka, brudna toaleta, okna sa tak brudne ze ledwo cos przez nie widac przy drzwiach od pokoju chodza karaluchy, jaszczurki. Lezaki na plazy sa w opłakanym stanie polamane, podarte brudne materace, ze az strach sie na nich polozyc zeby czegos nie zlapac. Czesc obslugi nie mila a nawet agresywna. Aqua park dla dzieci czesto zamkniety. Nie dziala winda. Widok z okna na budowe.Mało urozmaicone jedzenie ciagle to samo to co zostalo z obiadu pozniej bylo na kolacje. W restauracjach brudne stoliki bardzo malo owocow NIE POLECAM NIKOMU STARTA CZASU, PIENIEDZY I NERWÓW! Pokaż »

    2012-07-26
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (1)
  • 5.6

    nigga ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Zakochałam się w tym hotelu! Spędziłam tam tydzień czasu i to wciąż za mało. Obsługa genialna ;) za złamaną lub zgubioną kartę trzeba płacić około 50 $ . Poszłam do recepcji i wszystko załatwili po cichutku ;) nic nie musiałam płacić i po prostu dali mi nową ;) Atmosfera panuje cudowna. Ludzie mają w sobei strasznie dużo ciepła i uśmiechu , co pomaga w relacjach między wszystkimi. Baseny otwarte od 8.00 do 18.00 tak samo morze. Ratownicy gwarantowani ;) Zresztą bardzo mili i niektórzy przystojni haha ;) Jeśli chodzi o animatorów to potrafią rozbawić publiczność . Codziennie dyskoteki i ''Show time'' ;) wypożyczenie sziszy kosztuję 3 $ w cenie zmienianie węgielków i smaku przez jakiegoś pana ;) Jedzenie w porządku . Różnorodność , dużo owoców i warzyw. Grillowane mięso. Ma się w czym wybierać.;) Miejsce przy stoliku znajdzie się dla każdego ;) Osoby z kuchni są uprzejme i pomocne ;) Pokoje duże i przestrzenne, tv działa znajdzie się też polski program ;) Lodówka jest i chłodzi ;d. jedynym minusem w mieszkaniu są łazienki. niskie ciśnienie w prysznicu i ciężko jest wyregulować idealną temperaturę . Raz leci zimna woda raz gorąca. W pokojach suszarki do włosów. Na balkonie rozłożone są dwa krzesła i stolik. miło jest posiedzieć z ukochaną osobą przy blasku księżyca w tak ciepłą noc ;) W hotelu dużo Polaków i Rosjan . Klimatyzacja bardzo dobra. Czasem aż mroziło. Sprzątali codziennie , zostawiając ciekawe zwierzątka skręcone z ręczników i kocyków ;) Bar zadbany. zero brudu. Wszystko regularnie wycierane ;) Napoje podawane w plastikowych kubeczkach. Można było pić alkohol strumieniami ;) Bardzo sympatyczni barmani ;) Często kombinowali z drinkami ;) Mieszali różne smaki napoi i wychodziły pyszne drinki ;d Raz nawet wpuścili mnie za bar i mogłam nalać piwo jakiejś pani. haha ;) zabawni ludzie ;) Osobiście uważam ,że warto skorzystać z usług tego hotelu. Bardzo mi się podobało i na pewno tam wrócę! ;) Oasis Tours posiada bardzo dobrych pracowników. ;) Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (11) »

    2012-07-25
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (8)
  • 2.2

    iwona197216 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Proszę poczytać opinie z lipca 2012r. i naprawdę wierzyć w to co jest napisane, Egipt idzie na dno.Byłam z rodziną w Egipcie 2 lata temu i było dużo lepiej i hotel mieliśmy też 4* i bez porównania z Montillon.Hotel ten zasługuje na 3*, jest brudno, hotel zaniedbany, jedzenie okropne ciągle to samo,stare rozwalające się meble w pokojach, trzeba chować pieniądze i inne rzeczy bo kradną z pokoi, pierwszy raz ( wyjeżdżamy z rodziną od kilku lat)spotkałam się z sytuacją, że trzeba stać w kolejce żeby wejść na stołówkę i zjeść posiłek, obsługa okropna jakby robili łaskę ,że podadzą piwo czy drinka w plastikowych malutkich kubeczkach.Zanim wyjechaliśmy do tego hotelu czytaliśmy opinie i stwierdziliśmy,że nie będzie tak żle ,że inni przesadzają ale jak zobaczyliśmy i przekonaliśmy się na własnej skórze to twierdze,że wszystkie te opinie to prawda, nigdy jeszcze nie byłam w takim syfie, dużo rusków i arabów.Nie polecam tego hotelu.Organizator OASIS to biuro mające kiepskich rezydentów, jeżeli nic się nie dzieje to jest ok, ale gdy zdarza się wypadek to nie mają dużo do zaoferowania, na stołówce zostało oparzone kubłem gorącej herbaty małe dziecko, zamiast karetki pogotowia do hotelu po 20 minutach rezydentka wezwała busa, który zawiózł dziecko z rodzicami do kliniki, a po powrocie ojciec dziecka musiał zapłacić 5 dolarów.Ze strony rezydentki brak ludzkiego współczucia, nie miła.Radzę się dobrze zastanowić zanim wybierzecie ten hotel, cena atrakcyjna, ale nie warto zaoszczędzić parę groszy i póżniej żałować. Sama rezydentka na spotkaniu informuje, że hotel jest nie ciekawy, brudny, według mnie powinna poinformować o tym fakcie organizatora i sprzedawać ten hotel jako 3*. Pokaż »

    2012-07-24
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (1)
  • 2.0

    mk1 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 0.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      3.0
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 0.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Hotel tragiczny,obsługa okropna brud na stołówce, pokoje obskurne łazienki zagrzybione. Nie polecam nikomu wyjazdu do tego hotelu. Baseny nie są takie piękne jak na zdjęciach co drugi dzień zamykane bo nie mogą sobie dać rady z filtrowaniem wody, leżaki na plaży w opłakanym stanie (stare i zniszczone). Pokaż »

    2012-07-22
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 1.8

    moniasia ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel dla ludzi naprawdę mało wymagających. Jedzenie non stop to samo. Obsługa dziwna, bijący się ze sobą kelnerzy. Najbardziej wkurzające jest to że na plaży, w restauracjach mnóstwo arabów nie będących gośćmi hotelu. Trzeba się było z nimi "bić" o talerze, szklanki, jedzenie, miejsce na plaży. Tubylcy bez oporów korzystali z ręczników gości, korzystali z leżaków już zajętych. Polskie dziecko oblane kubłem wrzącej herbaty przez kelnera. Po tym zaczęły się kontrole, zaczęli nawet sprzątać! Hotel dla ruskich gości, inaczej traktowani niż polacy. Warto zabrać ze sobą większy kubek na napoje bo hotel oferuje mikrokubeczki a przy korzystaniu z all koniecznie język rosyjski! Wtedy jesteś tak kimś. Hotel ma fatalną plażę, trzeba uważać żeby nie zostać potrąconym przez jacht albo motorówkę które cumują przy plaży. Baseny maleńkie, oblężone. Pokaż »

    2012-07-21
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 2.1

    Mery ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel Montillon Grand Horizon Resort 4* nie jest godny polecenia: brud, smród, bardzo słabe jedzenie, kolejki do wszystkiego - można go nazwać hotelem robotniczym :-). Nasz pokój akurat był ok, trafiliśmy na pokój w nowszej części hotelu, więc było w miarę czysto(powierzchownie)i dość nowe meble. Klimatyzacja w niektórych pokojach słabo działała. Brak mydła,szamponów itp w łazience( co w 4* powinno się znaleźć), woda do mycia zębów donoszona jeśli się poprosiło.Pokój sprzątany codziennie, obsługa sympatyczna, nawet różnorodne dekoracje z ręczników. Jeśli chodzi o "stołówkę": bo nie można nazwać ją restauracją, to masakra - zbyt mała jak dla takiej ilości osób (ponad 600 pokoi), non stop kolejki,jedzenie niedobre, mało różnorodne, to co było na obiedzie także na kolacji i tak dzień w dzień, plastikowe łyżeczki do herbaty, plastikowe kubeczki do napojów, brak obrusów na stołach, jedynie jak były kontrole to można było zobaczyć obrus na stole :-). Brak przekąsek w ciągu dnia, choć w rozpisce all inclusive są podane. Napoje i alkohol podawane w plastikowych małych kubeczkach co na 4* uważam,że wstyd (ale ok), brud na barze. W budynku,w którym mieszkaliśmy winda nie działała, więc na 5 piętro kilka razy dziennie biegaliśmy po schodach, które można nazwać "pożarowymi", więc przy okazji wzmocniliśmy mięśnie nóg :-). Nie polecamy tego hotelu, panuje tam ogólny brak higieny. Tłumy rodzin arabskich mających pierwszeństwo wszędzie, wpychających się bez kolejki. Basen Ok, ale zamykany o 18:00, więc szkoda, że nie można było później popływać, przy plaży także ratownik i również o 18:00 kazali wychodzić z wody, więc praktycznie po 18:00 nie było co robić. Basen ze zjeżdżalniami krótko czynny. Animatorzy słabo zorganizowani, gry i zabawy na niskim poziomie. Polecamy wycieczki fakultatywne u Adama i Amara - siedziba na plaży hotelu, dobre ceny, solidna firma. Plusem tego hotelu jest prywatna plaża bez opłaty za leżaki, których jest sporo. Ręczniki wydawane na kartę także bez opłaty. Podobno kiedyś hotel Montillon Grand Horizon był dobrym hotelem (za innego właściciela), teraz niestety to smród, brud i ubóstwo. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (7) »

    2012-07-20
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny