Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 1.9

    kasiamp ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      2.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Brud, ogólny brak higieny w całym hotelu, niebezpiecznie i brudno w restauracji - polskie dziecko obsługa poparzyła kawą (wrzątkiem z kubła), wydzielane, niesmaczne jedzenie, niesprzątane pokoje, brak klimatyzacji, niedziałające windy (nieklimatyzowane), obsługa niemiła i dzika. Tłumy rodzin arabskich mających pierwszeństwo wszędzie, wpychających się bez kolejki, "wymiatających" w restauracji wszystko i wynoszących torbami jedzenie. Kilometrowe kolejki po wszystko. Aqua park dla tubylców ubranych w odzież wierzchnią. Pokaż »

    2012-07-20
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (3)
  • 5.2

    asiatoja ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Pobyt w hotelu wspominam bardzo miło. Mieszkałam przez tydzień w starej części hotelu w czystym pokoju bez robactwa i czynną klimatyzacja. Wybór jedzenia jest ogromny i dla wymagających i dla tych którzy są mniej wymagający, a jeżeli komuś nie odpowiada w danym dniu jedzenie w stołówce hotelowej może się najeść w restauracji przy plaży. Ta restauracja specjalizuje się w kuchni włoskiej. Obsługa w hotelu bardzo miła. Wrócę tam z całą pewnościa. Pokaż »

    2012-07-11
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (6)
  • 4.2

    Filip2012 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Hotel dobry, duże pokoje, czysto (standard afrykański), obsługa ok, jedzenie typowe bez fajerwerków (dobre), plaża przy hotelu, dwa baseny czynne od 8:00 do 18:00 (w praktyce czynne od 9:00), bardzo słabe animacje, non stop disco, dużo Rosjan, Polaków i lokalnej społeczności (podobno państwo dotuje pobyty wakacyjne) Problemy z windami - dość często sie zacinaly (ale schodkami na 5 piętro bylo dla nas czysta przyjemnościa i utrata kalorii). Codzienne inne i pełne zaskoczenia zwierzaki z ręczników i kocykow robione były przez obsługę. Okolica troszkę niebezpieczna - podczas naszego pobytu napadnieto na dwie osoby. Pobyt był miły, fajny pełny wrażeń i zaskoczeń (np. strajk personelu, ale dla nas całkowicie nieodczuwalny, przerwy sekundowe w dostawie prądu, klima nie tyle co chłodzila ale i mroziła, internet darmowy przy recepcji -10 min) Napoje cocacola, pepsi tylko podawano oryginalne z butelek. Hotel polecam, my bawilismy sie cały tydzień swietnie (zazwyczaj narzekaly tylko osoby niepotrafiące sie cieszyć z życia i niezaradne)... Miłych wakacji. Filip. Pokaż »

    2012-07-09
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (2)
  • 0.9

    agata123456 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      1.6
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.0
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Hotel jest nastawiony na zarabianie pieniędzy. Pokoje zdewastowane ,bardzo kiepska klimatyzacja. Basen jest czynny od godzinny 8:00 do 17:00. Oszołomi ratownicy gwiżdzą na okrągło. Rezydentami są tubylcy mówiący po polsku, okradają na lotnisku na wizach, każą płacić 18& a wiza tak na prawdę kosztuje 15& .Dostaliśmy pokój gdzie rura kanalizacyjna była nie zabezpieczona śmierdziało szambem. Rezydent wytłumaczył na że mało płacimy to takie pokoje dostajemy.Podczas spotkania z rezydentem brak możliwości przekazania uwag, nastawienie na zarabianie pieniędzy i sprzedanie jak najwięcej wycieczek. Bardzo kiepskie jedzenie, brak możliwości przepchania się przez arabów taszczących pełne talerze wszystkiego. Podsumowując jeżeli ktoś ma wybór niech tam nie jedzie. Pokaż »

    2012-07-01
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (2)
  • 5.2

    Zaneta87 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.3
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu i hotelu. Wrocilismy 31 maja 2012. Ogolnie hotel- mile zaskoczenie! Czytajac opinie przed wyjazdem bylam w szoku! Ale nawet 10% nie pokrylo sie! Jedyna wada to lazienka.. nie jest zla, zapewne nie jedna osoba wypowiadajaca sie nie ma lepiej w domu ale zawsze komentuje;p bylam z chlopakiem. Jestesmy mlodzi i naprawde swietnie sie bawilismy. Obsluga fantastyczna :) animatorzy takze :)) pozdrawiamy Sashe :)) jedzenie jak dla mnie super :) alkohol to samo mozna bylo pic strumieniami ;)) ja niestety dostalam zemsty faraona... obluga nawet kucharze jak mnie widzieli to zaczepiali i pytali sie czy lepiej sie czuje czy wszystko ok naprawde milo polecam :) z Rosjanami takze mozna sie swietnie pobawic i napic :))) pozdrawiamy wszystkich ! Żaneta i Kamil - wylot z Katowic Pokaż »

    2012-06-13
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (4)
  • 4.3

    kasiabv ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Po przeczytaniu opinii baliśmy się, że będzie to zmarnowany urlop, jednak okazało się, że było bardzo fajnie. Wróciliśmy 31.05. (2 os. dorosłe i 3 dzieci). Zdecydowane plusy za wygląd zewnętrzny hotelu i ogród oraz za animacje dla dzieci (po rosyjsku) i wieczorne show. Obsługa hotelowa bardzo uczynna i serdeczna. Bakszysz daliśmy dopiero na sam koniec a mimo to cały czas mieliśmy sprzątany pokój. W pokojach uzupełniana woda butelkowana (1,5l). Plaża i baseny również bez zastrzeżeń. Przy plaży i basenie byli ratownicy. Barmani nalewają każdą ilość napoi i piwa (my braliśmy zwykle jednorazowo po 4 szt, bo były małe kubeczki). Jedzenie jak to w Egipcie… takie sobie, ale za to na plaży pyszna pizza i hamburgery. Pyszne ciasta. Pokoje wyeksploatowane, ale czyste. Minusy: łazienki w pokojach obleśne, maleńka rafa - nie było co pooglądać, w sezonie może brakować leżaków. Na lotnisku naciągnęli nas nas na droższe wizy (można było kupić na lotnisku w banku po lewej stronie za 15$), egipscy przedstawiciele biura Oasis skierowali nas do swoich stanowisk, gdzie pobierali 18$. Dodatkowo Oasis nie poinformował nas o międzylądowaniu, przez co sam lot trwał ok 6h (wyszliśmy z hotelu o 11 a w Katowicach byliśmy po 22), co dzieci znosiły tragicznie. To nasz drugi pobyt w Egipcie i stwierdzam, że w Sharm o wiele bardziej nam się podobało niż w Hurghadzie. Mimo wszystko jesteśmy zadowoleni, zwłaszcza za taka cenę. Pokaż »

    2012-06-01
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (4)
  • 4.9

    aniania121 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      6.0

    wrocilismy nie dawno zaplacilismy 1000 za taka cena naprwade warto!!! jedzenie dobre codziennie mieso wolowina i kurczak duzo surowek duzy minus za malo owocow. pokoje za dodatkowe 10$ pokoj na wypasie czyli suszarka barek czainik pokoj z widokiem na morze lub basen warto doplacic:). alkochol jak dlamnie nie do picia smierdzi nafta...jedna restauracja dlatego polecamy go przed lup po sezonie bo inaczej godz czekania za posilkiem. godody polecenia do 1200 za wiecej mozna trafic o wiele lepiej omijac w sesonie letnim... ogolnie 10 na 7 pred sesonem. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2012-05-31
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (4)
  • 1.4

    BENEK007 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      1.2
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel nastawiony na przerobienie jak największej ilości turystów jak najmniejszym kosztem 1. śniadania - mało ale dają i nie ma kolejek, kawa odpłatna lub gotowa w termosie, tak samo z herbatą. 2. Obiad - i tu zaczyna się mordęga, od 30-40 min trzeba czekać tak mało miejsca w restauracji, mały wybór potraw jak też ilość mała , zajadać nie ma się tam czym - jeść i uciekać na plażę 3. Kolacja - to co zostało z obiadu, raz po raz coś tam dorobili żeby ludzie za głośno nie krzyczeli. Przez dwa dni nie było alkoholu, brakło i już :( Walka od porannych godzin 04:00 o leżaki a była to druga połowa kwietnia. Za 10 dolców w paszporcie dostalismy pokój z widokiem na basem i trochę morza ale tam prawie wszystkie maja taki widok. W pokoju jest tak "ładnie" że nie warto w nim przebywać dłużej niż jest to potrzebne. Baseny od 18.00 zamknięte , że nawet przejść się tam nie było można :( Zapłaciłem 2500 za osobę na dwa tygodnie i stwierdziłem że nie warto dać więcej jak 1500-1700. Pokaż »

    2012-05-23
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (2)
  • 5.4

    myszkaa ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    kilka dni temu wróciłam z tego hotelu . Wyjeżdżając czytałam bardzo różne opinie o tym hotelu. jednak gdy już tam byłam było wszystko ok :D napisze troche o wadach bo zawsze się coś znajdzie. Mi się nie podobało plaża a dokłądnie zejście do moża było kamieniste drugi minus to wyżywienie dużo potraw ale to nie to co w polsce i to na tyle co mi przeszkadzało plusy to z pewnością duży pokój z widokiem na basen lub na morze sama mogłam wybrać jaki chce . Basen bardzo ładny i czysty, drugi basen był dla dzieci i jeszcze 3 był ze zjeżdżalniami. darmowy kort tenisowy to fajna rozrywka nauczyłam się grac w tenisa. dużo wycieczek byłam na nich nie tylko z biura i wszystko byłloo ok. moim zdaniem hotel jest godny polecenia. bardzo milo spędziłam tam czas a do miasta nie jest w cale tak daleko . zawsze można zabrać taxówke których jest bardzo dużo w mieście Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2012-05-20
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (3)
  • 4.9

    marlena2206 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      5.2
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Przed wyjazdem czytaliśmy wiele negatywnych opinii. W naszym przypadku nie sprawdziły się. W paszporcie daliśmy 10$ i dostaliśmy apartament z widokiem na basen i na morze. Codziennie sprzątali i zostawiali wodę w butelce. Oczywiście jakiś $ zostawał dla obsługi i zawsze po powrocie z plaży czekała na nas figurka z ręcznikow. odbywały się wszystkie nocne imprezy. Jedzenie, jak to w Egipcie, praktycznie cały czas to samo, ale sporo potraw do wyboru w duzych ilościach. Można codziennie jeść coś innego. Jak dla nas brakowało owoców morza i różnego rodzaju owoców Wieczorem dyskoteka i wesołe animację. Ogólne Ok, chociaż napewno nie są to ****!! Pokaż »

    2012-05-14
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny