Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.2

    ZdegustowanaDanuta ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.8
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Hotel jak na 5* egipskich nie spełnia norm. W pokojach brudno, łazienka tragedia, talerze poobijane,jednorazowe kubki służyły kilkakrotnie do użytku, na plaży ropa od cumujących statków.baseny nie czyszczone, ręczniki na plaży stare,wytarte i nie prane,czasem zdarzył się nowy.Hotel tylko z zewnątrz wygląda ładnie a szczegóły tragiczne.Byłam w trzy gwiazdkowych lepszych niż ten. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2012-05-13
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  • 2.2

    tulipan ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Moim zdaniem ten hotel to ogromna pomylka. Wg podpowiedzi dalam 10$ , a takze po 6x dodatkowe 10$ zeby tylko dostac pokoj w ktorym nie ma grzybow na scianie, w kt zaslona nie ma oderwanych polowy kolek, w ktorych zmieniana jest posciel, w ktorym jak sie wchodzi do lazienki to nie ubiera sie klapek aby sie czyms nie zarazic. Winda - klejaca sie od brudu. jak w pierwszy dzien staly brudne naczynia , po gosciach w glownym holu, tak i przy wyjezdzie staly tam nadal. Jesli sie nastawimy ze jest to Afryka, gdzie samemu nic sie nie robi z wlasnej inicjatywy, poniewaz zawsze jest ktos gorszy kto zrobi to za nas, jesli nastawimy sie ze jest brud masakryczny, ze jest to hotel dla RUSKICH, gdzie jest dyskryminacja Polakow tak przy konkursach jak i animacjach... to sie nie zawiedziemy. trzeba miec wrazliwosc rozwielitki aby przezyc te warunki. Jest to Wielka Rosja i na pewno moze ze 2 gwiazki ale na pewno nie 4. Alkohol dostepny tylko w glownym holu , np Wino , podawany w plastikach po 100 ml. na stolowce paskudne jedzenie, nagminne kolejki i przypychanie sie Rosjan, Chamstwo. czasami reka az swedziala zeby nie przylozyc. Animatorki do dzieci mowiace tylko po rosyjsku, wiec dzieci innych narodowosci nie moga WOGOLE brac udzialu w zabawie. Dostep do plazy jest- to prawda. ale plaza ta jest jednoczesnie portem wiec aby poplywac trzeba lawirowac miedzy duzymi lodziami. dno zasyfione zuzytymi prezerwatywami, kubkami, a nawet materacem ... wokol tego plywaja sympatyczne ryby. wiecej sie nie zobaczy bo po przeplynieciu lodzi widocznosc spada do zera ze wzg na unoszacy se piach. Hotelu nie polecam zarowno ze wzg na jedzenie, brud jak i atmosfere. jesli ma byc to tania baza wypadowa to ok, w przeciwnym razie na prawde nie oplaca sie. Obsluga "na odpieprz sie" , czesto pokazuja osoby palcami i komentuja w swoim jezyku....na pewno tam nie wroce. jesli znioslabym ten brud po uprzednim zanietrzezwieniu sie to towarzystwo Ruskich rodem z ZSRR jest na nie. Pokaż »

    2012-05-11
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (1)
  • 1.9

    Orleando Bloom ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    położenie hotelu jest ok i zjeżdzalnie.poza tym ten hotel nie ma za wiele do zaoferowania.jedzenie dosyć że mało smaczne to jeszcze nie które danie dzieli na porcji że nie dostaniesz więcej niż mały konsek dla kotka lub szczura.hotel sypie sie na każdym kroku lata świetności ma już za sobą o wieeele lat ciągle coś sie psuło jak nie prysznic to klima a jak nie klima to karta otwierająca drzwy itd... nonstop problem.A co do ANIMACJI to chyba jedna wielka kpina bo byłem wielu innich krajach ale takich animatorów nie spotkałem nigdy.zaczynają dopiero rano o 10 puścią miuzyk na pół gwizdka i sie tracą .póżniej przybłakają sie przy plaży na siatkówkę i rzucą jakiąsz sflaczałą piłeczką i dalej sie stracą aż do 16.50 i o godzynie 17 zamikają stoisko animatorów i całkiem stracą do pokoju lub do domu ŻENADA.NIBY HOTEL O STANDARDZIE 4+ JA BYM NAJ WIŻEJ DAŁ 2 GWIZDKĘ A CO DO + TO BYM SIE ZASTANOWYŁ.jak by nie ten zjeżdzialnie dla dzieci i bliskiego plaży to bym sie nie wybrał żałuję że wybrałem ten hotel w którym szczury i myszy latają a stołówka ma wiele do życienia.od kąt przyjechałem to od tego czasu ani razu nie umyły podłogę w tej stołówce a stoły i krzesła są tak brudne że szok.talerze i szklanki dosyć że są bardzo po ubyjane to jeszcze nie do myte.często nawet po ostatnych gościach mimo że są umyte to śminka na rancie szklanki nadal wydnieją lub ślad po kawie.a obsługa na stołówce to taci mily że aż w d... szczypie ((wredziole i goście traktują tak jak by po co oni tu przyjechali ))) lub tak jak by pracowali za KARĘ...I GDZIE TU MIANO 4+ GWIAZDKI???? pokojach kurze pamiętają czasy gdy hotel powstał po raz pierwszy .OSOBYŚCIE NIEKOMU NIE POLECAM TEN HOTEL CHYBA ŻE LUBI TOWARZYSTWO CHAMSKICH OBSŁUGĘ I OCHYDNICH ŻARCIE I MNÓSTWO ROSJANÓW ALE MULTUM ICH TUTAJ.BEZ NADZIEJA.PISZĘ TU TYLKO PRAWDĘ MAM NADZIEJE ŻE KTOŚ OD NICH NIE USUNIE TEJ OPINI MOJEJ.POZDRAWIAM WSZYSTKICH I JESZCZE RAZ NIE POLECAM TEN HOTEL Pokaż »

    2012-05-07
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (3)
  • 5.3

    Małgorzata P ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.2
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Przed wyjazdem czytaliśmy wiele negatywnych opinii. W naszym przypadku nie sprawdziły się. Dużo zależy od szczęścia przy zakwaterowaniu. My w paszporcie daliśmy 10$ i dostaliśmy apartament w nowej części hotelu. Widok z trasiku na morze. Pokój bardzo duży, telewizor z płaskim ekranem, duża łazienka. Codziennie sprzątali i zostawiali wodę w butelce. Oczywiści zawsze jakiś $ zostawał dla obsługi. Nie wszyscy jednak dostawali takie pokoje jak my. Znajomi dostali pokój w starszej części hotelu. Pokój standardowej wielkości i standard wyposażenie, widok na miasto. To może mieć wieki wpływ na to jak odbierany jest hotel przez gości. Wiem, że na wakacje nie jedzie się, aby siedzieć w pokoju, ale to u nas w apartamencie było najwięcej miejsca i u nas odbywały się wszystkie nocne imprezy. Jedzenie, jak to w Egipcie, praktycznie cały czas to samo, ale sporo potraw do wyboru. Jeżeli ktoś przez kilka dni jadł wszystko po trochu, to na pewno zrobiło mu się monotonne po tygodniu. Można codziennie jeść coś innego. Raz w restauracji hotelowej, następnego dnia we włoskiej. W hotelu shisha bar. Minusem była na pewno mała ilość animacji. Czasem jakieś występy ale a'la teatralne (po francusku), ale na strasznie niskim poziomie, ale po kilku piwkach można było się uśmiać :) Plaża jak w całym Egipcie piasczysto-żwirowa. Pokaż »

    2012-05-06
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 1.7

    ppiano ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Straszne kolejki do kazdego baru ,jak w prlu.wojna o lezaki,za owoce trzeba placic. brud, balagan .ogolnie nie polecam!!!!!!!!!!!

    2012-05-04
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 2.4

    goga123 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.3
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Wszystkie opinie, które czytałam przed wyjazdem (te najbardziej drastyczne) okazały się niestety prawdziwe. Jak ktoś nie przywiązuje uwagi do czystosci i jedzenia to bedzie czul sie tam dobrze. Dla mnie-bardzo psuł mi sie humir ile razy miałam isc cos zjesc. Bardzo upierdliwe jest tez stanie w kolejkach przy barze po cokolwiek do picia i dostaje sie napoj w kubeczku plastikowym o pojemnosci 30ml. Troche to zlosliwe. Bardzo mnie tez draznilo to, za praktycznie nie bylo nic do jedzenia dla dzieci. Herbata i kawa w chamskich termosach z cieknacymi kranikami. Dla dzieci fajne atrakcje, ale lodowata woda w basenach dzieciecych. Poza tym mili Pokaż »

    2012-04-28
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 5.0

    Kasia_s ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      4.3
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Gdy przeczytałam opinie o hotelu, byłam troszkę przerażona, natomiast będąc na miejscu z tego strachu nie pozostało nic. Owszem, mogłoby być trochę czyściej, na stołówce mogłoby być więcej owoców, ale w sumie wyjazd był bardzo udany, ponieważ nie skupiałam się na niedociągnięciach tylko na pozytywach. Jedna uwaga, którą obiecałam zamieścić - porozmawiajcie z Ashrafem (w różowej koszulce), który jest na terenie hotelu, zazwyczaj w okolicy plaży lub baseny - to fajny chłopak, któremu zależy na tym, żeby turyści byli zadowoleni z pobytu. Każdemu, kto nie jest jednym z wiecznie narzekających na wszystko ludzi gorąco polecam :) Pokaż »

    2012-04-27
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 5.6

    gracomea ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.5
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 5.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 6.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Złe opinie są w mojej ocenie zupełnie nie uzasadnione, za taką cene ten hotel jest SUPER luksusowy. Absolutnie wszystko jest na miejscu, pokoje czyściutki, meble może troche zuzyte,ale gratuluje osobom jadacym do Egiptu, po to by siedziec w pokojach, jedzenie róznorodne, owszem brak "polski wędlin", ale mozna nacieszyc podniebienia innymi specjałami. Wśród potraw zawsze były i nasze smaki. Rosjanie, jest ich sporo,ale bawią się jak każdy inny. Oceniam hotel dla mniej wymagających klientów, ale tylko dlatego,że żadko ludziom dogodzić. Dla mnie bomba!!!!!! Pokaż »

    2012-04-27
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (2)
  • 2.3

    Anschi ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      1.8
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      3.2
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Oasis.Masz wroga - poleć mu ten hotel. Hotel dla ruskiej biedoty. Pokoje i meble stare, poniszczone. Wszystkie animacje, te dla dzieci też, po rusku. Pół godziny przed posiłkami, upokarzająca, kolejka do zamknietej jeszcze stołówki. Stoisz jak wuj na weselu. Ruskie i tak wpadną i cię wypchną. Rezydentka p. Maria miła, grzeczna, udaje, że chce Ci coś załatwić a generalnie kręci swoje lody. Do pomocy ma kilka starych bab (Polek) które w razie problemu zaraz skoczą na ciebie jak wściekłe psy. Podobno to jakieś z rodziny rezydentki. Zresztą rezydent wszędzie pilnuje interesu biura a nie turystów. To oczywiste. Notoryczny brak poniszczonych i połamanych, leżaków na plaży i basenie. Nie zajmiesz o 6.00 bedziesz na kamieniu sie opalał. Organizacja wycieczek (po Hurghadzie i Kairze) dno a w dnie dziura. do Kairu jedziesz małym, rozklekotanym, ciasnym busem. Gdzieś z roku 1990r. Niezamykajace się okna. podarte, wąskie siedzenia. Są 2 postoje. Jak ci sie zachce w trakcie jazdy-nie ma mowy by sie zatrzymali. Szczyj w butelkę. Wycieczka po Hurgadzie - wożą cię po swoich sklepach. Pilot (Egipcjanin) z każego takiego sklepu wychodzi z prezentem. Nie warto absolutnie! Nie dajcie się nabrać rezydentce na gadki, że z innych biur wycieczki są oszukane i niebezpieczne. Byli Polacy którzy byli w Kairze z wycieczką z miasta. Znacznie taniej, lepiej zorganizowany, wiecej atrakcji! Wycieczka na ryby. Miała być 3 godz. Była 1,5 godz. W Kairze miał być rejs po Nilu - nie było. Ot, tak. Bo nie. Nie wierzcie rezydentce. Ona dba o siebie i biuro a was ma gdzieś! Omijajcie ten hotel szerokim łukiem jak chcecie mieć miłe wspomnienia i spokoj nie spać!!! Pokaż »

    2012-04-14
    Opinia pomocna?
    Tak (8) / Nie (0)
  • 4.6

    milka2012 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel stary, aczkolwiek w stylu egipskim, pokoje czyste, codziennie sprzątane (1 dolar) + różnego rodzaju figury z ręczników ;-), śliczny ogród, w którym znajdowały się baseny - to centralna część całego resortu, plaża mogłaby być ładniejsza, ale nie była zła, częściowo kamienista, częściowo piaszczysta, minusem było bardzo dużo Rosjan w hotelu oraz mały wybór jedzenia, poza tym polecam... ;-) Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (13) »

    2012-03-31
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1016 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny