Hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon) Hurghada *****

Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

Ocena hotelu (164 opinii)

3.2
  • Położenie
    3.7
    • Odległość od plaży / stoku 5.2
    • Plaża / stoki 3.9
    • Cicha i spokojna okolica 3.9
    • Restauracje w okolicy 2.5
    • Atrakcje w okolicy 2.7
    • Komunikacja 4.0
  • Pokoje
    3.3
    • Wielkość 4.3
    • Standard wyposażenia 2.9
    • Czystość 3.3
    • Łazienka 2.6
  • Wyżywienie
    2.7
    • Ilość i dostępność 2.9
    • Smak i jakość potraw 2.6
    • Różnorodność potraw 2.5
    • Obsługa 2.9
  • Hotel
    3.3
    • Basen 3.8
    • Udogodnienia dla dzieci 3.3
    • Animacje i rozrywka 3.4
    • Sport 3.0
    • Obsługa 3.4
    • Czystość 2.7
  • Jakość / cena
    3.2

Rekomendacja

62% nie poleca tego hotelu

Ranking

Proszę czekać

  • 2.9

    kakam55 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      1.3
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Hotel położony daleko od centrum Hurgady brak otrakcji w pobliżu. Animacje w języku rosyjskim, plaża w miarę zadbana, minus ze cumuja łodzie przy nabrzeżu. Pokoje wyeksploatowane,łazienki nie powalają na kolana można wziąśc prysznic.Jedzenie monotonne nie przyprawione, kolejka na kolacje mała restauracja.Ciasta i pizza dobra dobr, owoce brak (pomarańcze i guana były na zmianę).W basenie zimna woda i częste braki prądu . Pokaż »

    2012-03-24
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 3.7

    Rafał Szymański ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.3
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      4.8
      • Basen 5.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      5.0

    łazienki, meble w pokojach oraz serwis w restauracji do generalnej poprawy od zaraz. 5* egipskich to nieporozumienie. Poza powyższymi mankamentami może byc.

    2012-03-07
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 2.1

    Ewa6 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      2.5
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 4.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Byliśmy w tym hotelu zakwaterowani tylko na 3 noce i całe szczęście bo dłużej nie znieślibyśmy tych warunków. Pokoje duże, ładne, ale brudne- kurz na stolikach i lampkach nocnych, podłoga nieumyta, łazienka wymaga generalnego remontu. Pościel i ręczniki czyste. Obsługa miła, chętna do pomocy. Posiłki mało urozmaicone Na kawę z ekspresu nie ma co liczyć, jest dostępna tylko z termosu, podobnie jak herbata. Mleko do kawy natomiast jest dostępne w kartonie obok termosu. Talerze i filiżanki wyszczerbione, niedomyte. Napoje zimne, a także drinki i piwo podawane w plastikowych kubeczkach nawet w barze w pobliżu recepcji. Całości dopełniają bardzo głośni i często awanturujący się Rosjanie. Animacje wieczorne wyłącznie dla Rosjan- prowadzone w ich języku. Gdyby to był nasz pierwszy pobyt w Egipcie, to już nigdy nie odwiedzilibyśmy tego fascynującego kraju. Wiemy jednak, że może być lepiej, dlatego wrócimy tutaj, ale na pewno nie do tego hotelu. Pokaż »

    2012-02-25
    Opinia pomocna?
    Tak (3) / Nie (0)
  • 2.3

    Alina Dąbkowska ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      3.2
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      2.0

    Polacy nie powinni wypoczywać w tym hotelu ! To hotel całkowicie zdominowany przez Rosjan - głośnych, pijanych, ciągle głodnych i absorbujących. Uwierzy ktoś, że widziałm Rosjan, którzy pół godziny przed kolacją stali przed restauracją z nosami w szybie drzwi? Gdy się otworzyły - jak stado koni wpadli i ŻARLI wszystko na jednym talerzu. Obsługa nie była w stanie zdążyć z podawaniem potraw, ze sprzątaniem stolików, wciąż były kolejki (nawet po kawę). Jedzenie monotonne i niezbyt smaczne. W barze przy basenie brud i smród, kelnerzy, stoliki i plastikowe szklaneczki upaciane. Wydzielane są napoje (po dwa kubki na osobę). Toalety na terenie hotelu brudne, śmierdzące, z popsutymi drzwiami. Ogólne wrażenie straszne ! Nieco lepiej w pokojach, jest czysto ale sprzęt przestarzały i podniszczony. Do miasta jest daleko i trzeba przejść przez biedną dzielnicę zamieszkałą przez nędzarzy (są też szczury), jest też po drodze port, gdzie przypływają robotnicy i jest tam straszliwy brud i hałas (nie zaczepiają ale mimo wszystko strach). Zdecydowanie odradzam !!! Pomimo mojej wielkiej miłości do Egiptu po raz drugi nie chciałabym tam być nawet przez chwilę. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (3) »

    2012-01-27
    Opinia pomocna?
    Tak (7) / Nie (0)
  • 4.3

    pinki23 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 4.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 5.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 5.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      5.0

    w hotelu byłem na początku grudnia. Odnośnie jedzenia to chyba wszędzie jest takie samo, wiele do życzenia pozostawia obsługa stołówki nie ścierają stolików, które są krzywo ustawione i kiboczą się przy jedzeniu. Jedzenie jest urozmaicone owoce i warzywa każdy znajdzie coś dla siebie. W paszport nie wkładałem żadnych pieniędzy i dostałem ładny pokój z ładnym widokiem. Obsługa bardzo miła i nie nachalna. Jedyne zastrzeżenia można mieć do łazienki gdyż przydał by się mały remoncik ale ręczniki czyste i ogólnie bez zarzutu. W pokoju telewizor sejf darmowy, suszarka do włosów i woda w lodówce. Pokój sprzątany codziennie. Hotel posiada chyba baseny które były super leżaków przy basenie zawsze wystarczyło i nie było żadnego z tym problemu. Jedynie przy zjeżdzalniach woda nie była podgrzewana i dlatego nie dało się zjeżdżać. Plaża taka sobie dużo leżaków i miejsce można znaleźć ale gdzieś w gorszym miejscu i na starym leżaku, ale z tym nie było problemu. My wypoczeliśmy i nie chodziliśmy i nie narzekaliśmy. Są małe niedogodności ale to nic takiego. Jeśli ktoś ma duże wymagania to niech poszuka hotelu 5 *. Montilion może powinien mieć 3* ale coś za coś. Ani rosjanie nam nie przeszkadzali można wypocząć dodam że byłem 1 raz w Egipcie. Ponadto warto pojechać bo plaża jest na miejscu minutę dosłownie od pokoju i wszędzie blisko. Także co kto lubi ja jestem zadowolony z pobytu i mogę polecić mniej wymagającym gościom którzy chcą odpocząć a można. Pokaż »

    2011-12-14
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (0)
  • 3.3

    LJOZWIAK ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      3.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 6.0
      • Restauracje w okolicy 1.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      3.5
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      2.2
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      4.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 5.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Hotel spory 600 pokoi. Ciągle tłok na basenie a na plaży miejsca i leżaków też brakuje. Stan materaców i leżaków jak sie juz upoluje tragiczny i syfiasty. Zobaczcie jaki musi być tłok skoro hotel ma 2 wielkie plaże i ciasno. Jakieś rury wystają z morza cos z tych rur wylatuje. Stołówka tragiczna stoły samemu sobie trzeba czyscic i przynosić sztućce. Herbata z wiadra nalewana często im sie z kawą pomiesza. Nieobrażając ruskich ale oni chyba jedzą jak świnie z koryta i smak i brud nie jest problemem bo oblegaja ten o biekt bardzo hętnie. Do tego wszystkiego w barach hotelowych i lobby napoje w plastikowych miękkich kubeczkach to juz kaszana na maksa. Biura podaja ze to ma 4.5* i za to oszukaństwo pod sąd te biura trzeba podać. Byłem w Empire, w Aqua Fun to są 3* hotele zdecydowanie lepsze wszsytko lepsze maja co Montillon. Niepolecam MONTILLONA nie ma tyle gwiazdek i niee wart jest tej kasy za którą go sprzedają lepiej poszukać czegoś w podobnej cenie innego. Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2011-11-30
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 3.3

    Lucyna Hajdamowicz ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.2
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 4.0
    • Pokoje
      4.8
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      2.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Hotel ogromny, ale niestety na zbyt małej powierzchni i przez to jest: mało leżaków na plaży co daje mało prawdopodobieństwo posiadania leżaka, kolejki w "restauracji" - zdarzało się, że musieli ludzi wpuszczać na raty. Animacje średnie -wszystko dla Rosjan.. ale to chyba wada całego Egiptu (Rosjanie to ich chleb). Rafa przy hotelu bardzo fajna. My byliśmy ze znajomymi i dostaliśmy fajny pokój-apartament z widokiem na morze, łąziekna była wspólna, czysta ale już nie nowa, przydałoby się odnowić. Plastikowe kubeczki po 150 ml też nie zachwycały, ale wyjścia nie było. Jedzenie codziennie to samo- dobrze że jest włoski bar (bo to nie restauracja) i dają pizze i makarony.. poza tym- to spędziliśmy fajne wakacje bo nie jeść się przyjeżdża i topić w luksusie za tą cenę co zapłaciliśmy tylko po kolory, piękne morze..nurkowanie.. i opalanko i odpoczynek :) co nam się udało, a drobne mankamenty są i zawsze będą bo wszystkim się wszędzie nie da dogodzić. Pokaż »

    2011-11-23
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 3.6

    Yahoo1992 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      5.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      3.2
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      4.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 4.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Witam, Państwa. W hotelu przebywaliśmy 2 tyg, koniec sierpnia poczatek wrzesnia. Ogólne wrażenie nie jest za złe, ale to pewnie spowodowane wycieczkami na które warto się wybrać. Polecamy budkę na plaży, można tam wykupić snoorkeling, nurkowanie, kursy windderfingu. Polecamy wybrać się na Wyspe Giftun, bardzo piękne widoki, "dzika plaża" i niesamowita fauna pod wodą. Wycieczka o nazwie Sahara Park też bardzo przyjemna, rajd Qudami po Saharze. Luksor wart zwiedzenia, w Kairze nie byliśmy. Proszę uważać na miejscową ludność- próby kradzieży. Przy zakwaterowaniu nie wkładaliśmy do paszportu żądnych pieniędzy, pokój był duży, dwie łazienki, przedpokój i widok z okna na... roboty ;/ Ogólnie hotel mało zadbany, niby sprzatają podłogi codziennie ale ciągle kusz jest. Jedzenie na początku dosyć dobre, póżniej monotonne, bez smaku, bez przypraw i nie za ciekawe. Torty i różnego rodzaju ciasta dobrze smakowały. Plaża fajna odrazu przy hotelu, polecam kupić okulary i rurkę to nurkowania, liczna fauna pod wodą- NIE BEDZIECIE ŻAŁOWAĆ ZAKUPU!. Ogólnie nie było żle ale standard w hotelu mógłby być lepszy. baseny i aquapark bez zastrzerzeń (czasasmi brudna woda w dużym basenie, ale idzie się przyzwyczaić :) Pokaż »

    2011-11-19
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 3.3

    BuckSh0t ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      2.5
      • Wielkość 5.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 4.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 1.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Hotel niestety niezbyt czysty, stoliki w patio kleiły się od brudu i były bardzo rzadko przecierane. Co do wystroju i ogólnego wyglądu nie mam zastrzeżeń, tylko właśnie nad czystością należałoby popracować. Obsługa generalnie uprzejma, chociaż zdarzyło się dwóch kelnerów w bezczelny sposób podrywających moją partnerkę. Pokój przestronny, sprzątany codziennie, z widokiem na morze i 2 sąsiednie hotele. Generalnie całkiem przytulny, choć łazience przydałby się remont. Położenie hotelu bardzo satysfakcjonujące, zaledwie 10 min na piechotę od centrum rozrywkowego miasta - Sakkala, a zarazem nad brzegiem morza, z piękną rafą koralową zaledwie 10 m od brzegu. Plaża czysta, sporo leżaków, parasoli i stolików. Jedzenie niespecjalne; o ile zawsze byłem fanem egzotycznych smaków (również arabskich), tak w hotelu, poza śniadaniami, prawie nic mi nie smakowało. Trochę lepiej było w barze na plaży (pizza, hot dogi, hamburgery z koftą), ale nie po to leci się na egzotyczne wakacje, żeby jeść hamburgery. Alkohol bardzo słaby i niedobry (również piwo), znośne było jedynie czerwone wino. Animacja od świtu do późnej nocy, hotel organizuje codzienne wyjazdy do nocnych klubów w całym mieście, pod opieką grupy animacyjnej. Hotel w 90% zdominowany przez Rosjan, co też miało negatywny wydźwięk - kłótnie na stołówce, podkradanie sobie wzajemnie tostów z tostera, wymiociny na chodnikach, generalnie psuje to pozytywne wrażenie. Z wakacji wróciłem z mieszanymi uczuciami - Egipt zachwyca przyrodniczo, natomiast mocno rozczarowuje lokalną społecznością, która na każdym kroku próbuje naciągnąć, oszukać lub przelecieć turyst(k)ę z Europy i nie przeszkadza jej wszechobecny brud i "bylejakość". Za to polecam całodzienną wycieczkę na snorkling na rafach koralowych i półtoragodzinny relaks na rajskiej wyspie, organizowaną przez AquaCenter zlokalizowany na plaży. Wycieczka kosztowała nas 30$ od osoby, ale była warta każdego centa. Obiad podany na łodzi był lepszy, niż wszystko co jedliśmy w hotelu :) Pokaż »

    2011-11-17
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 0.0

    punio8 ocenił hotel Montillon Grand Horizon Resort (Grand Azur Horizon)

    • Położenie
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 0.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 0.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 0.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 0.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 0.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Witam, byłam w tym hotelu w listopadzie tego roku. Jestem 6-ty raz w egipcie,jedyne co moge powiedzieć to to że to najbardziej niezwykły hotel w jakim byłam.Sam hotel zasługuje może na 3*,ale atmosfera jaka tam była,niezwykła,niesamowita, niepowtarzalna.Goście bawili sie fantastycznie.Cudownie spędzony czas,serdecznie polecam.A przy okazji wszystkich obecnych w tym czasie pozdrawiam.Monika Pokaż »

    2011-11-16
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  •      

« poprzednia 1 24 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1416 17 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny