Hotel Blue Moon Rimini ***

Blue Moon

Ocena hotelu (12 opinii)

4.0
  • Położenie
    4.9
    • Odległość od plaży / stoku 6.0
    • Plaża / stoki 6.0
    • Cicha i spokojna okolica 2.3
    • Restauracje w okolicy 6.0
    • Atrakcje w okolicy 3.0
    • Komunikacja 6.0
  • Pokoje
    3.5
    • Wielkość 3.0
    • Standard wyposażenia 4.0
    • Czystość 4.1
    • Łazienka 3.0
  • Wyżywienie
    4.0
    • Ilość i dostępność 4.0
    • Smak i jakość potraw 1.8
    • Różnorodność potraw 4.0
    • Obsługa 6.0
  • Hotel
    4.2
    • Basen 0.0
    • Udogodnienia dla dzieci 0.0
    • Animacje i rozrywka 4.8
    • Sport 0.0
    • Obsługa 3.7
    • Czystość 4.0
  • Jakość / cena
    3.4

Rekomendacja

100% poleca ten hotel

Ranking

Proszę czekać

  • 4.6

    Jackiller Killeross ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      4.7
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      3.5
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 4.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 0.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Na wstępie - ocena dotyczy oceny hotelu DLA TEJ KLASY HOTELI Wróciliśmy - więc chciałbym krótko podsumować nasz pobyt. Hotel jest skromny, ale cena (w odniesieniu do cen włoskich) jest MEGA atrakcyjna (biuro ORKA TRAVEL). Położenie super. Co prawda jest to główna i gwarna ulica - ale to przeciez Rimini !!! Hotel jest zadbany, codziennie sprzątane w pokojach, wymieniane ręczniki. Jedzenie: Śniadania kontynentalne - szwedzki stół, wędlina (2 rodzaje), ser, jajka, dżemy, croissanty. jogurt. Automat do kawy, czekolady, herbaty - bez ograniczeń Obiadokolacja: szwedzki stół jako starter, warzywa surowe, gotowane, z grilla, sałatki (w sumie z 10 półmisków). Następnie 2 dania serwowane: Pierwsze danie - ZAWSZE "pasta" (na 10 dni powtórzyły się 3 pasty (makarony) więc jest to fajnie urozmaicone). Następne danie serwowane to na zmianę: mięso z warzywami, ryba z warzywami, owoce morza. Desery: to owoce lub desery słodkie np "panna cotta". Napoje do obiadów (w lodówce) w cenach: Piwo 4E (0,66l), cola, fanta, sprite-2E, woda 1.5l za 1.5E, wino "z kija" duży kieliszek 2E KLIMA W CENIE !!!. Sejf w szafie w pokoju. W recepcji porozmawiamy po angielsku a kelnerka (Ukrainka) rozumie i trochę mówi po polsku. Parking (podwórko na tyłach hotelu) jak na Rimini ok, 4-5 aut pomieści. WADA - pokój 114, który dostaliśmy nie posiadał balkonu. Na naszym, dodam JEDYNYM takim balkonie w hotelu mieściły się TYLKO 2 pary stóp. WSZYSTKIE pozostałe balkony pozwalały na wystawienie przynajmniej dwóch krzesełek. Oczywiście mogliśmy dostać pełnowymiarowy balkon po drugiej stronie hotelu tuż nad śmietnikami i kuchnią... chyba nie lepiej. Ogólnie polecamy ten hotel ze względu na dobrą jakość do ceny (poza pokojem 114). To świetna lokalizacja ze względu na plaże, i jako baza wypadowa. Dla dzieciaków nie ma nic, ale wynagrodzeniem tego jest samo Rimini. Pokaż »

    2013-04-10
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.5

    Anna Kowalska ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      1.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Byłam uczestniczką jednego z ostatnich turnusów. Podzielam poniższe opinie dotyczące wrogości włoskich właścicieli hoteli oraz kelnerów do Polaków. Rosjan traktowali nie lepiej. Kiedy na posiłkach byli Włosi, oni byli obsługiwani w pierwszej kolejności, dopiero później Polacy, Rosjanie, Białorusini, Niemcy. Porcje komicznie małe. Atmosfera nieustannej kontroli, zakaz wnoszenia do hotelu niezakupionych w nim produktów rozwieszono w windzie. Szkoda słów.... Co do rezydenta. Byłam na wczasach w bardzo wielu miejscach i nigdzie nie spotkałam się z taką opieką rezydenta, mimo nieprzyjemnej atmosfery stwarzanej przez Włochów, Bardzo miły pan o dużej kulturze osobistej i wiedzy. Czekał z nami w dniu przyjazdu, aż otrzymamy pokoje, ponaglał reepcjoniskę by szybciej je posprzątano, odprowadzał ostatniego dnia do autobusu, pomagał wnosić bagaże, dostarczał broszury reklamowe, pożyczał przewodniki o Włoszech, zorganizował dla kilkunastu osób wycieczkę do starego Rimini, po którym nas oprowadził. Jadał posiłki z nami, a dyżury miał w drugim hotelu i był osiągalny przez całą dobę. Byłam świadkiem podczas obiadu jak z Rosjanami swobodnie rozmawiał po rosyjsku, z kimś w hallu po niemiecku, a odprowadzając nas rano na wycieczkę do Wenecji, z włoską przewodniczką płynnie po angielsku. Potem dowiedziałam się, że studiował kiedyś polonistykę. Uwagi o języku pana S. były pisane były zapewne przez kogoś kto nie odróżnia żadnego języka.. A Pretensje kierowane do rezydenta wynikały z frustracji wczasowiczów chamstwem włoskiej obsługi oraz z faktu, iż w hotelach nie było miejsca na bagaże i umycie się w ostatnim dniu. Ale to już jest w gestii organizatora wczasów... Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2009-09-22
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 5.1

    Darek ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      5.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Tak oczywiście "wrogie nastawienie" haha jak nienażarta banda na hura tratuje się punkt 8.00 rano przy śniadaniu ( bo zabraknie),wystarczyło przyjść nieco później około 9 i spokojnie zjeść jakoś niczego nie brakowało .kelnerzy uzupełniali braki może z premedytacją nieco później ale nie sprawdzała się zasada kto późno przychodzi... Hotel bez fajerwerków ale czysty regularne odkurzanie wynoszenie śmieci zmiana ręczników itp.i spokojny w niezłym miejscu wystarczy przejść przez drogę i do dyspozycji piękna plaża .Istotnym mankamentem była dość głośna klimatyzacja ,brak wycieczek fakultatywnych z polskojęzycznym przewodnikiem i ograniczony widok na morze z balkonu. kłopotliwa jest też zmiana turnusów bo ciasno . Co do jedzenia niezłe ale to rzecz gustu schabowego z kapustą brak golonki ziemiarów itp . ot Włoska kuchnia dla mnie osobiście trochę niedoprawiona (ale sól pieprz i oliwa były). Jak ktoś zamiast rzucać się na mięso zresztą średnie zamówił rybkę nie żałował ,i podstawa pasta... pyszna i do tego do woli tartego parmezanu. Generalnie za tą cenę bardzo dobra propozycja oczywiście najlepiej wykupić 3 posiłki. Obok hotelu jest przystanek autobusowy bilet za 1 euro ważny jest 90 minut a za 1,5 euro 120 minut z przesiadkami a że autobus jedzie średnio co 5 minut więc spokojnie można pojechać do centrum 15-20 minut coś kupić zjeść lub zobaczyć i wrócić. Troszkę hoteli widziałem i nie jest tak jak to niektórzy rozgoryczeni opisują :) wystarczy sie dogadać oczywiście nie po polsku Pokaż »

    zobacz zdjęcia dodane przez tego użytkownika (1) »

    2009-08-25
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.3

    Lusia ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      3.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Podzielam opinie poprzednikow! Wrogie i aroganckie nastawienie obslugi do gosci zagranicznych bylo na kazdym kroku zauwazalne! Goscie wloscy byli idealami i tym sie wchodzilo w d... Choc i tak bylo troche zgrzytow. Dla mnie to dziwne, bo przeciez to ich zrodlo dochodow. Szczegolnie kelnerzy to chyba potomkowie Mussoliniego i Hitlera!? Jak mozna gosciom wyrywac z reki talez z jedzieniem z motywacja, ze Pani/Pan wczoraj zamowila ribe/miso albo zupa!!!!?? Jak mozna walnac na stol talerz z zupa i krzyknac do goscia "zupa!!!" , choc gosc poprzedniego dnia zamowil paste?? Kawa na sniadanie (termos 1 litrowy na ok 60 gosci) zimna, lura i chyba zbozowa? A gdzie slynne capucino?? Dwie patery podobno szynki i taniego sera, ktore juz po 5 min. byly puste. Pozostawal dzemik i miod. Musze jednak dodac pare refleksji dotyczacych grupy polskiej wlacznie z rezydentem panem S. Nie bylismy czlonkami waszej grupy, przygladalismy sie z boku. Jest tu pare opinii, ktore sa przynajmniej dziwne. Jesli chodzi o pana S. i jego znajamosc jezykow. Nie znam tego pana, jednakze mialem kilkuminutowa mozliwosc przysluchiwania sie jak mowi po polsku. Dla mnie bez zarzutow, co rowniez potwierdzila moja zona, filolog jezyka polskiego. Angielski? Nie wiem? Przy mojej zonie wypowiedzial pare zdan po angielsku.. i mowila, ze bez zarzutu. Faktem jest, ze gdyby nawet mowil Oxfordenglisch nie porozumie sie z tlumokami wloskimi, ktorzy tego jezyka nie znaja. Jedynie b. mila p. Erika z recepcji troche potrafila i byla takim malym milym sloneczkiem. Kochani rodacy! Jezeli jedziecie na wczasy do obcego kraju, to musicie sie troche potrudzic, poznac kulture tego kraju i choc pare podstawowych slow w tym jezyku! Rola rezydenta nie polega na tym, aby dorosle dzieci za raczke przeprowadzal przez ulice! Musicie byc sprytni i radzic sobie samemu. Bylem na wielu urlopach z biur podrozy (prywatnie) i tak jak o was zabiegal pan S. bylo dla mnie szokiem. Tego nigdy nie doswiadczylem. Zawsze bylo na tablicy ogloszen podane wylacznie godziny urzedowania, 0.5 godz. zebranie, wybor i oplacenie wycieczek i czesc! Dorosli musza sobie radzic sami!!! Jestescie sami kowalami swojego losu! Pozdrawiam i zycze wiecej tolerancji i optymizmu. Pokaż »

    2009-08-19
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.7

    Agata ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      3.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Podzielam dwie poprzednie opinie. Hotel "Blue Moon" nie jest godny polecenia. To, ze pokoj byl malenki, mozna bylo przez tydzien zniesc, wygody mam w domu, ale od hotelu wymagam czystosci, milej obslugi i dobrego wyzywienia. Niestety zaden warunek nie zostal spelniony. Sprzatanie polegalo na wyrzucaniu smieci, poslaniu lozka i dwukrotnej w ciagu tygodnia wymianie recznikow. O klimatyzacji mozna bylo pomarzyc, tak w sali jadalnej, jak i w pokoju. Spodziewalam sie, ze makarony bede glowna atrakcja wyzywienia, ale jesli dokonuje sie zamowienia na dzien nastepny, obsluga mogla przynajmniej poinformowac, jakie przewiduje menu: pasta/zupa, ale jaka? ryba/mieso? nie wiadomo jakie! Mimo zamowienia, nie bylo pewnosci, ze otrzymamy danie, wczesniej zamowione. Jesli kelnerowi cos sie nie zgadzalo wyrwal wczesniej przyniesione danie i "podal" inne!! To chamskie zachowanie mialo miejsce tylko w stosunku do Polakow i Rosjan, Wlosi byli traktowani zyczliwie. Zagadywania w kaleczonym jezyku rosyjskim byly na porzadku dziennym, w ten sposob jeden z kelnerow probowal nie wiadomo, czy przymilic sie gosciom, czy kpic sobie z nich. Kolacja trwala od 20-20:30, bo tyle oczekiwalo sie na dwa dania, zamowione dzien wczesniej! O dobrej wloskiej kawie, serach czy owocach mozna sobie pomarzyc albo stolowac sie na miescie. Jedynym plusem hotelu jest jego bliskosc do plazy. Jednoczesnie traci poprzez polozenie przy halasliwej ulicy, tetniacej zyciem do 5 rano i budzacej sie wraz z obsluga i zaopatrzeniem hoteli o 5 rano! Okna zamknac nie mozna, bo trudno spac w tak wysokich temperaturach! Pokaż »

    2009-08-17
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 3.0

    Amor ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      3.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      3.0

    rimini to miejscowość dla młodych i bogatych. nie zaznasz tu spokoju i ciszy. jezeli jestes na diecie i marzysz o zrzuceniu na wadze polecam hotel blue moon. przed kazdym posilkiem polecam srodki uspokajajace. kelnerzy sa niemili, opryskliwi i gosci traktuja jak intruzow. jezeli nie jestes wlochem, trudno porozumiec sie z kimkolwiek z obslugi. na posilki lepiej przychodzic przed czasem i wychodzic najpozniej, wtedy w nagrode dostaniesz deser. obcokrajowcy niemile sa widziani na werandzie, najchetniej zamknieto by ich w piwnicy Pokaż »

    2009-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 3.3

    Tocca Noi ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 4.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      4.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Rimini to miejscowość, w której trudno o prawdziwy wypoczynek. To kurort popularny wśród samych Włochów przez co w sezonie miasto jest zatłoczone i zbyt głośne. Ma jednak zalety, o które trudno nad Bałtykiem: pewna pogoda, ciepłe morze i szerokie piaszczyste plaże. Co do samego hotelu to ciężko go polecić. Przede wszystkim ze względu na tragiczną obsługę, kelnerzy to faszyści, którzy w uprzywilejowany sposób traktują tylko ziomków z Włoch. W trakcie pobytu osobiście nie doświadczyliśmy krzywdzącego traktowania, ale zachowanie wobec innych Polaków było skandaliczne (zło konieczne to mało powiedziane). Jeżeli nie chcecie być nazywani polskimi kretynami, radzimy nie wchodzić im w drogę. Jedynym jasnym punktem jest Erika w recepcji (tylko ona mówi po angielsku). Reszta odpowiada 3gwiazdkowemu standardowi: pokoje małe, ale przytulne, dosyć czyste, jedzenie do przejścia. Co prawda śniadania były zbyt monotonne i skromne (kawa to lura, na którą i tak trudno się załapać), ale obiadokolacje były już lepsze. Do wyboru jest pasta/zupa i ryba/mięso (niestety nigdy nie podają jakie). Lokalizacja dobra, blisko plaży i przy głównej ulicy (na szczęście okna skutecznie zagłuszają hałas). W Blue Moon niestety nie można tez liczyć na rezydenta. Przy całej sympatii do pana Stanisława (bardzo przyjemny człowiek) muszę powiedzieć, że to niewłaściwy człowiek na tym miejscu. Nie potrafi nic załatwić, zresztą nic dziwnego skoro nie zna języków obcych. Pokaż »

    2009-08-16
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.4

    monika ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      1.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      4.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      5.0
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 5.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Moja ogólna ocena hotelu i usług w nim świadczonych jest niska. Jedzenie jest ohydne. Hotel idzie po najniższej linii oporu, by za dużo nie dokładać. Porcje dla małego dziecka, często brakuje jedzenia. Jeśli jesteś 10-ty w kolejce, nie masz co za bardzo zjeść. Do posiłków nie dają nawet wody(!!!). Jak chcesz, kup sobie za 8 zł(!!!). W hotelu nie czujesz się jak gość, tylko jak intruz. Obsługa jest niemiła. Łaskę robią, że w ogóle tam jesteś. Pan rezydent Stanisław, to człowiek kompletnie nie nadający się na to stanowisko. Nie potrafi podać żadnej konkretnej informacji, umywa od wszystkiego ręce, byle mu głowy nie zawracać. Wycieczki proponowane przez niego są dwa razy droższe niż u konkurencji, zupełnie nie warte ceny. Dodam jeszcze, że od początku panowała tam kompletna dezorganizacja, zupełny brak organizacji dla szkody wczasowiczów, którzy byli często tułani z hotelu do hotelu, przez ich pomyłki. Jeśli będziecie w tym hotelu, a zupełnie nie polecam, to uznajcie, że rezydenta nie ma, a swoje uwagi(jeśli będziecie mieć takie), będzie trzeba zatrzymać dla siebie, bo nie ma komu powiedzieć. Rezydent tam jest na wakacjach(!) O braku znajomości języka angielskiego, prócz jednej pani, nie wspominam. Jedynym i dużym plusem jest lokalizacja. Dużo hoteli wokół, knajpek, blisko do Rimini i na plażę. Wieczorami miejscowość tętni życiem. Woda w morzu ciepła, ale brudna. Pozdrawiam Pokaż »

    2009-08-13
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 2.1

    Anna Fisior ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      1.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      1.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      2.5
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 4.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 1.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Rezydent- Pan S. ani włoskiego ani angielskiego i kiepsko po polsku, jeśli chodzi o spójnośc faktów. Wycieczki Pana S. dwukrotnie droższe niż u konkurencji. Obsługa hotelowa- gburowata...Zakwaterowanie o 1 a pokoje rozdane o 18... wykwaterowanie o punkt 10. Szalony Einstein grzebał laseczką po torbach czy przypadkiem stare bułki nie zostały wyniesione. "Sniadania" o 8 i głodówka do 19 30- na sniadania wspomniana twarda bułka i spalony rogalik.. na kolacje pasta, zimna riba i miso (mięso). - wszystko bez smaku. Wczasy dobre dla sadomasochistów !!! Pokaż »

    2009-08-02
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  • 4.4

    Sylwia ocenił hotel Blue Moon

    • Położenie
      3.0
      • Odległość od plaży / stoku 0.0
      • Plaża / stoki 0.0
      • Cicha i spokojna okolica 3.0
      • Restauracje w okolicy 0.0
      • Atrakcje w okolicy 0.0
      • Komunikacja 0.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 0.0
      • Standard wyposażenia 0.0
      • Czystość 5.0
      • Łazienka 0.0
    • Wyżywienie
      4.0
      • Ilość i dostępność 0.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 0.0
      • Obsługa 0.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 0.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 0.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel rodzinny, ogolnie przyjemny. bardzo blisko do morza, tylko przejsc przez drogę. jedzenie kiepskie, trzeba bylo prosic o doniesienie produktow na sniadanie...

    2009-07-20
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (0)
  •      

« poprzednia 1 2 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny