Hotel Triton Empire Hotel Hurghada ***

Triton Empire Hotel

Ocena hotelu (138 opinii)

4.5
  • Położenie
    4.1
    • Odległość od plaży / stoku 3.8
    • Plaża / stoki 4.0
    • Cicha i spokojna okolica 4.2
    • Restauracje w okolicy 4.1
    • Atrakcje w okolicy 4.0
    • Komunikacja 4.8
  • Pokoje
    4.4
    • Wielkość 4.8
    • Standard wyposażenia 3.9
    • Czystość 5.1
    • Łazienka 3.9
  • Wyżywienie
    4.7
    • Ilość i dostępność 4.8
    • Smak i jakość potraw 4.9
    • Różnorodność potraw 4.4
    • Obsługa 4.7
  • Hotel
    4.1
    • Basen 4.2
    • Udogodnienia dla dzieci 3.2
    • Animacje i rozrywka 4.5
    • Sport 3.4
    • Obsługa 4.8
    • Czystość 4.7
  • Jakość / cena
    5.0

Rekomendacja

77% poleca ten hotel

Ranking

Proszę czekać

  • 1.5

    dsko ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      1.5
      • Odległość od plaży / stoku 1.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.5
      • Wielkość 2.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      2.0
      • Ilość i dostępność 2.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 2.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 2.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      1.0

    Znaleźliśmy się w tym hotelu podczas wycieczki objazdowej a konkretnie rejsu po Nilu z Biurem podróży EXIM Tours. Pierwszy tydzień bylismy w hotelu Calimera Club 4*, fajny, cichy hotel z pięknym ogrodem kilkoma basenami, fajnymi wieczornymi spektaklami ale z dalekim wejściem do morza. Dziś przyjechaliśmy do Hotelu EMPIRE i Boże uchowaj przed tym hotelem. Hotel naprawdę już ma swoje lata ale chyba nikt nie zamierza go remontować. Ogólnie w naszym pokoju czysto ale meble stare, szafki i meble pomalowane farbą żeby je odświeżyć, w łazience stare płytki. NAJGORSZĄ ZMORĄ TEGO HOTELU SA KLIMATYZATORY!!! Za każdym oknem klimatyzator! Robią straszny hałas! W naszym pokoju który najpierw dostaliśmy klimatyzator tak pracował, ze trzęsła się podłoga i ściana, obejrzeliśmy klika pokoi i udało nam się wybrać taki gdzie klima pracuje troszkę ciszej i tak nie trzęsą się bardzo ściany i podłoga - to nie żart, aż głowa bolała! NIGDY nie wybierajcie hotelu gdzie są klimatyzatory za oknem, bierzcie te hotele gdzie klimatyzacja jest ogólna a w pokoju jest tylko sterowanie. Taką mieliśmy w Hotelu Club Calimera i była cisza i spokój. Chcesz sobie posiedzieć na balkonie a tam klimatyzatory walą wiatrakami aż huczy - masakra. To samo jest w tym drugim Hotelu bo ten Triton Hotel empire ma dwa Hotele oddalone od siebie kilkaset metrów, ten drugi jest przy plaży ale tam tez w bungalowach w każdym klimatyzator hałas niemiłosierny. Przyjechać na odpoczynek i 24 godziny słuchać hałasu - masakra! Reasumując już nawet te starsze meble i reszta by mi nie przeszkadzała gdybym miał ciszę i spokój. Unikajcie tego hotelu jak możecie! Pokaż »

    2013-08-01
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (2)
  • 2.1

    ELAt ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      1.8
      • Odległość od plaży / stoku 3.0
      • Plaża / stoki 2.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 2.0
    • Pokoje
      1.0
      • Wielkość 1.0
      • Standard wyposażenia 1.0
      • Czystość 1.0
      • Łazienka 1.0
    • Wyżywienie
      5.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 2.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      0.0

    Faktycznie hotel jest dużo niżej poziomu 3*,oceniać go na 4,5* to wielka przesada. Jedyne ,co w nim fajne ,to towarzystwo,które poznaliśmy i obsługujący bardzo mili kelnerzy i barmani. Animacje pod wschodnich sąsiadów,jedzenia dość dużo ,można wybierać. Największym koszmarem jednak było BP alfastar,rezydenci olewają totalnie wszystkich swoich gości.Oszuści niedotrzymujący warunków umowy.Ale o tym pisałam już w innym wątku. Powracając do hotelu,baseny niezbyt ciekawe i czyste.Plaża straszy wyglądem:parasoli,pseudoleżaków i zniszczonych materaców.Jedyne ,co fajne to ciepłe morze z podpływającymi delfinami i ocz.nurkowanie(ładna rafa). Ogólnie: nie polecam hotelu i samej brudnej ,wstrętnej Hurghady. Wolę polecieć raz w roku do Grecji,niż 3 razy do brzydkiego ,przereklamowanego Egiptowa. Wolę polecieć raz do Grecji Pokaż »

    2013-05-31
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (4)
  • 2.8

    Agnieszka ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 2.0
      • Komunikacja 1.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 3.0
      • Czystość 3.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 2.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.2
      • Basen 3.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 3.0
    • Jakość / cena
      4.0

    Hotel typowo przeznaczony jako przystanek na wycieczkach objazdowych. Do tego celu się nadaje. Słaba lokalizacja - daleko do centrum Hurghady. Jest czysto, pokoje duże, jedzenie przeciętne, do plaży kawałek - dzielona z innym hotelem, jak na hotel 3* nie ma się do czego przyczepić. Spodziewałam się czegoś gorszego. Pokaż »

    2013-05-31
    Opinia pomocna?
    Tak (0) / Nie (1)
  • 4.6

    magdayas ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      4.5
      • Odległość od plaży / stoku 5.0
      • Plaża / stoki 5.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 5.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 4.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      4.5
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      5.0

    Nie wiem kto pisał opinie o karaluchach i brudzie, ale na pewno nie był w hotelu Triton Empire. Ja byłam tam już po raz 2 i bardzo dobrze wspominam (a wymagania mam raczej duże :)) . Było naprawdę czysto, sprzątanie codziennie nawet bez napiwku. Raz nawet widzieliśmy jak odkażali cały hotel przeciwko robalom i nie widziałam tam nawet much ! Mieliśmy opcje wszystko w cenie i różnica w cenie miedzy tym a HB nie była duża, bo tylko 150,- i nie dziwę się w cale, bo równie dobrze mogliśmy nie brać tej opcji- kubeczki od napojów chyba 0,1l, jedzenie średnie jeśli chodzi o urozmaicenie. Byliśmy na 1 tydzień i w zupełności wystarczy, bo przejadło mi się już po kilku dniach. Obsługa bardzo miłą i kontaktowa, ale w restauracji na plaży jest jeden bardzo niemiły kelner (wysoki,smukły, nawet wygląda na niemiłego, dobrze obsługuje tylko osoby,które nie maja all i płacą za zamówione jedzenie, pewnie liczył na napiwki hehehehe) . Basen w hotelu zimny, bez podgrzewanej wody. Plaża super, ani razu nie było sytuacji, że nie było wolnych leżaków (akurat w tym czasie ogólnie było bardzo mało osób) Teraz trochę o Hurghadzie. Bywam tam co roku i z przykrością stwierdzam, ze to była chyba moja ostatnia wizyta - zero ludzi, większość miejsca splajtowała, ludzi strasznie chamscy (zapraszają do sklepiku tylko na 1min i nie obchodzi ich czy chcesz kupić czy nie- musisz kupić, bo ich rzeczy są super. Nie wiem skąd to przekonanie, bo mają straszny badziew, tym bardziej, że byłam tam już 5 razy i znam wszystko to co mają, a pokemonów nie zbieram, więc dziękuję. Może to dzięki Ruskim, bo kupują każdy badziew... W każdym bądź razie musiałam im tłumaczyć po 100 razy,że ich dobra cena nie sprawi, że ja to kupię, bo po prostu tego nie potrzebuję i to nie jest kwestia pieniędzy. Po tym pakowali manatki i oczywiście była obraza majestatu. Cóż, biznes to biznes. Pokaż »

    2013-02-17
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (0)
  • 6.0

    Magdalena Dworniczak ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      5.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      6.0
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 6.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 6.0
    • Wyżywienie
      6.0
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 6.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      6.0
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 6.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Trafiłam do tego hotelu na własną prośbę bo wcześniej wsadzili mnie do hotelu też 3 gwiazdkowego Bravo była to porażka!!!!!!Hotel Triton Empire z czystym sercem oceniam na cztery i pól gwiazdki:)Czysty miła obsługa dobre jedzenie naprawdę bardzo polecam!!!!!!!:):):) Pokaż »

    2013-01-20
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (1)
  • 1.9

    Helebora ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      2.0
      • Odległość od plaży / stoku 2.0
      • Plaża / stoki 1.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 2.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 3.0
    • Pokoje
      2.2
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 2.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      1.5
      • Ilość i dostępność 1.0
      • Smak i jakość potraw 1.0
      • Różnorodność potraw 1.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      1.7
      • Basen 1.0
      • Udogodnienia dla dzieci 1.0
      • Animacje i rozrywka 2.0
      • Sport 1.0
      • Obsługa 3.0
      • Czystość 2.0
    • Jakość / cena
      2.0

    W grudniu zdecydowałam się na spontaniczny wyjazd do tego hotelu, za 8 dni zapłaciłam 1469 zł (last minute) i jestem niezadowolona. Nie nastawiałam się na luksusy, ale był to mój 6 wyjazd do Egiptu i mam porównanie z innymi hotelami (3/4/5*). Procedura zakwaterowania trwała koszmarnie długo (4 godziny), zamiast wypocząć po locie w pokoju, musiałam siedzieć i czekać w lobby, pilnując bagażu. Pierwszy pokój który dostałam kwalifikował się do natychmiastowego remontu (brudne ściany, wc a zwłaszcza prysznic w fatalnym stanie). Po interwencji w recepcji (i oczywiście bakszyszu 20 USD...) pokój zamieniono na coś w rodzaju studio, które było w lepszym stanie. W hotelu jeden wielki harmider- non stop klaksony aut jeżdżących ruchliwą ulicą, wieczorem jakieś wycie (miały byc to niby animacje i coś w rodzaju dyskoteki). Odpocząć się nie da. Hotel nie posiada plaży (można korzystać z plaży Empire Beach, ale nawet w grudniu była ona zapchana ludźmi, ciasna i zanieczyszczona). Wyżywienie FATALNE- nie jestem wymagająca, ale jedzenie było bezsmakowe, wiecznie chłodne (lub wręcz zimne://), notorycznie brakowało stolików, a kelnerzy nie nadążali ze sprzątaniem stolików. Jedynie desery były smaczne, poza tym wszystko smakowało jednakowo, jakby nie było w ogóle przyprawione. Basen hotelowy mały, zapchany ludźmi, zero prywatności podczas opalania czy pływania. Pełno Rosjan (ich zachowanie pozostawiało wiele do życzenia). Gdyby nie fakt, że jeździłam codziennie na wycieczki albo chodziłam na spacery po mieście, to nie wiem co bym robiła w tym hotelu. Żadna przyjemność odpoczywać w hałasie i ulicznym smrodzie przy mini baseniku albo na zapchanej ludźmi plaży. Hotelu nie polecam, za 1500 zł można znaleźć coś lepszego (w opcji last minute), ja niestety popełniłam błąd słuchając konsultantki w biurze podróży, która twierdziła, że "nie należy się sugerować opiniami z Internetu"... Pokaż »

    2013-01-19
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (3)
  • 5.7

    wczasy ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      5.8
      • Odległość od plaży / stoku 6.0
      • Plaża / stoki 6.0
      • Cicha i spokojna okolica 5.0
      • Restauracje w okolicy 6.0
      • Atrakcje w okolicy 6.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      5.2
      • Wielkość 6.0
      • Standard wyposażenia 5.0
      • Czystość 6.0
      • Łazienka 4.0
    • Wyżywienie
      5.8
      • Ilość i dostępność 6.0
      • Smak i jakość potraw 5.0
      • Różnorodność potraw 6.0
      • Obsługa 6.0
    • Hotel
      5.7
      • Basen 6.0
      • Udogodnienia dla dzieci 6.0
      • Animacje i rozrywka 6.0
      • Sport 5.0
      • Obsługa 6.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hoel 3 kategoria czyli nie nowy ale obsluga super, sprzatanie na medal,ciagle pytania czy wszystko jest ok.Codziennie kto inny spiewa zaraz po kolacji i wszyscy albo tancza albo sluchaja-wazne, do godz. 10-tej a wiec kto chce moze isc spac, robi sie cicho.W pobliskim drugim hotelu gdzie chodzilismy na plaze i mielismy obiad a dodatkowo kto chcial jeszcze bar z hot dogami, hamburgerami,pizza itd.Codziennie byla tu gimnastyka na zewnatrz, potem w basenie, wieczorem animacje, wystepy, pokazy i disco. Najwazniejsza jest jednak atmosfera, bardzo przyjazna, ciepla i serdeczna.Mozna sie bawic, wypoczac, wszedzie cos sie dzialo no i po wyjsciu z hotelu centrum miasta, oczywiscie z mnostwem sklepow. Goraco polecam, nie spsob sie tam nudzic! Pokaż »

    2012-12-02
    Opinia pomocna?
    Tak (4) / Nie (0)
  • 3.0

    Michał Madej ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      3.3
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 1.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 3.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      2.5
      • Ilość i dostępność 3.0
      • Smak i jakość potraw 4.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 1.0
    • Hotel
      3.3
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 2.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 4.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      3.0

    byłem w tym hotelu i dobrym stwierdzeniem jest opinia" jak na 3* jest ok". Trafiłem do tego hotelu z polecenia biura podróży i zle nie było mam kilka rad dla osób wybierających sie tam, jesli chcesz zjesc spokojnie sniadanie obiad lub kolacje to badz pierwszy na stołówce bo jak nie to bedziesz czekał przed wejsciem bo jest mało miejsca na stołówkach a większość z nich blokuja rosjanie, jesli chcesz miec dobre miejsce na plaży to biegnij na plaże o 8 rano bo puzniej brak jakiego kolwiek miejsca. Drinki i alkohol niesmaczne, ich alkohol nie przypomina w smaku tego co przedstawia. Każdy klener na barach wyciąga rękę po napiwek i są niemili i niekulturalni, recepcjoniscie trzeba dac w łape aby dostac dobry i czysty pokój, piwo i drinki serwowane w 150ml, kubkach plastikowych i po max 2 szt na głowe na jeden raz, jesli chcesz w szkle i do oporu musisz podpłacic. Praktycznie brzmi to tak że za dolara masz wszystko ale ilosc osób do obdarowania nie kończy się. Osobom wybierajacy sie tam na urlop polecam rejs po nilu oraz zwiedzanie kairu, ponieważ przez 14 dni można sie w samym hotelu i okolicy znudzić. Ważna sprawa, jesli wybiera sie rejs po nilu należy sie upewnić czy posiada sie ąll inclusive na statku, i warto go sobie wczesniej w biurze w polsce wykupić. Pokaż »

    2012-11-16
    Opinia pomocna?
    Tak (1) / Nie (0)
  • 3.0

    lifterka ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      3.2
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 3.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 4.0
      • Atrakcje w okolicy 1.0
      • Komunikacja 5.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 4.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 2.0
    • Wyżywienie
      3.0
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 2.0
      • Obsługa 3.0
    • Hotel
      2.8
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 0.0
      • Animacje i rozrywka 1.0
      • Sport 0.0
      • Obsługa 2.0
      • Czystość 4.0
    • Jakość / cena
      3.0

    Hotel jak na 3* OK! Jest stary i wszystko wymaga odnowienia ale jest czysto-sprzątają w pokojach i baseny nawet ph wody sprawdzają!)Polecam pokój 115 z prywatnym tarasem i basenem z którego nikt nie korzysta-dobre na wieczorne imprezki(jeśli jedziecie grupą!Klima czasami nie działa ale sami chodzą po pokojach i pytają czy wszystko ok.Jedzenie monotonne ale z głodu nikt nie umrze i" zemsty faraona"nikt nie miał.Dobra pizza na plaży i przekąski ok. Drinki w malutkich kubeczkach i średnio dobre ale swoją moc mają ;-) denerwuje tylko brak wina( tylko odpłatnie). Nie ma natręctwa i żadnych napiwków nie trzeba dawać. Jeśli nie oczekujesz cudów za taką cenę to jest ok!!! a był to mój 8 raz w Egipcie i w hotelach o różnym standardzie. Pokaż »

    2012-11-09
    Opinia pomocna?
    Tak (5) / Nie (0)
  • 4.1

    Marek8261 ocenił hotel Triton Empire Hotel

    • Położenie
      4.0
      • Odległość od plaży / stoku 4.0
      • Plaża / stoki 4.0
      • Cicha i spokojna okolica 2.0
      • Restauracje w okolicy 3.0
      • Atrakcje w okolicy 5.0
      • Komunikacja 6.0
    • Pokoje
      3.0
      • Wielkość 3.0
      • Standard wyposażenia 2.0
      • Czystość 4.0
      • Łazienka 3.0
    • Wyżywienie
      3.8
      • Ilość i dostępność 4.0
      • Smak i jakość potraw 3.0
      • Różnorodność potraw 3.0
      • Obsługa 5.0
    • Hotel
      3.8
      • Basen 4.0
      • Udogodnienia dla dzieci 3.0
      • Animacje i rozrywka 3.0
      • Sport 3.0
      • Obsługa 5.0
      • Czystość 5.0
    • Jakość / cena
      6.0

    Hotel rzeczywiście dla niewymagających. Jest gdzie spać, jest co zjeść (jeśli jesteś wymagający kulinarnie to niestety nie będziesz w 7 niebie), gdzie pływać, ma kto sprzątać i nie trzeba dawać ciągle napiwków. Jak na hotel 3* wszystko jest tak, jak powinno być. Obsługa miła i uczynna. Są jednak i wady: 1) Pokoje - jedne są od ulicy - ciągły ruch i trąbienie, drugie są od strony patio - imprezy do 22-23, muzyka, itp., trzecie są od strony wewnętrznej uliczki - meczet o 4 nad ranem budzi głośnymi śpiewami, okazjonalne przejazdy ciężarówek i budowa nieopodal. Da się to wszystko jednak przeżyć. Po paru dniach człowiek się przyzwyczaja i nie słyszy już dźwięków o 4 nad ranem. U nas w pokoju klimatyzacja była kiepsko założona - przez małe otwory wlatywały komary, podobnie wlatywały przez balkon, bo brakowało uszczelek miedzy drzwiami i ścianą. Na szczęście dostaliśmy spray na komary, który pomagał. 2) Jedzenie. Mieliśmy HB. Na śniadanie codziennie jest to samo: szwedzki stół z szerokim w miarę wyborem, ale codziennie to samo. Każdy ma jakieś preferencje, więc po kilku dniach będziecie mieć dość tego jedzenia. Podobnie wygląda z obiadokolacją: codziennie to samo + dane mięsie każdego dnia tygodnia inne (powtarzane co tydzień), mięso jest wydzielane przez kucharza (można iść po dokładkę), na ogół dobre, ale trafiają się i takie ciekawostki jak małe ryby w całości z głowami i kręgosłupami (rozpadające się w ich pojemnikach) czy twarde mięso Shoarmy. Głodni nie wyjdziecie, ale jeśli jesteście smakoszami to nie będziecie zadowoleni. Ci, co liczą na lepsze obiady dla All Inclusive to niestety się zawiodą. Jest to mniej więcej to samo, co na obiadokolację. Można sobie zamówić co prawda pizzę, ale słyszałem, że nie jest zbyt dobra. Podobnie z drinkami w All Inclusive. Spróbowałem kilku od znajomych i nie było to miłe przeżycie. Lepiej kupić na bezcłowym/w samolocie i pić z kupionymi na miejscu napojami. Ogólnie miło wspominam pobyt. Trzeba pamiętać, że to tylko 3* są :) Pokaż »

    2012-11-04
    Opinia pomocna?
    Tak (2) / Nie (1)
  •      

« poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1013 14 następna »

Dlaczego warto kupić w Oceniacz.pl

  • brak prowizji - ceny jak u organizatora
  • oferta sprawdzonych biur podróży

  • gwarancja najniższej ceny

  • bezpieczne zakupy

  • kompetentni doradcy dostępni 7 dni w tygodniu

Gwarancja najniższej ceny