Opinia o biurze podróży Wezyr Holidays

Dodana przez użytkownika 21.05.2012

carolline

dołączył: 21.05.2012

Data wyjazdu:
maj 2012
Cel wyjazdu:
Typ wyjazdu:
Czy poleca to biuro?
Nie
Wybrana opinia autorstwa: carolline

Ocena biura podróży Wezyr Holidays

1.3

Biuro Wezyr to najgorszy pomysł na spędzenie urlopu.Bylismy w terminie 28.04-05.05.2012 w Hotelu Alanis w Turcji- standard według Wezyra to4*A w tym standardzie- brak ciepłej wody- 2 razy zgłaszaliśmy problem, raz rezydentce a raz w biurze wezyra.Woda ciepła została puszczona na 3 godziny.Brak kontaktu z rezydentką, która pojawiła się pierwszego dnia, posprzedawała wycieczki fakultatywne i zniknęła nie interesując się zupełnie nami oraz nie zostawiając żadnych namiarów na siebie.W ofercie All inclusive jedzenie monotonne.O terminie wyjazdu powrotnego na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero około godziny20.00 dzień przed wyjazdem-w hotelu brak jakiejkolwiek tablicy informacyjnej.Cała grupa zaraz po tej informacji zgłosiła w recepcji zapotrzebowanie na "lunch box",który mieliśmy odebrać przed 7 rano w dniu wyjazdu w recepcji.W dniu wyjazdu okazało się że śniadanka nie ma. Recepcjonista powiedział że przekazał inf. do kuchni ale nie wie czemu zamówienie nie zostało zrealizowane.Cała sytuacja odbywała się przy rezydentce która przyjechała odebrać nas hotelu.Tak więcej cały dzień drogi bez żadnego posiłku.Cała grupa z tego turnusu złożyła reklamację.Jeszcze w autokarze wypełniliśmy drugi reklamacyjne.A oto odpowiedz biura:"W odpowiedzi na pismo złożone w Turcji(...)wyjaśniamy iż po skontaktowani się z naszym przedstawicielem w Turcji, firmą Odeon Tours uzyskaliśmy następujące informacje:W KWESTII BRAKU CIEPŁEJ WODY WYJAŚNIAMY IŻ W KRAJACH BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO WODA JEST ZWYKLE PODGRZEWANA DZIĘKI BATERIOM SŁONECZNYM.JEJ TEMPERATURA JEST WIĘC UZALEŻNIONA OD NASŁONECZNIENIA.ILOŚĆ CIEPŁEJ WODY ZALEŻY TAKŻE OD ILOŚCI KORZYSTAJĄCYCH Z NIEJ OSÓB W DANEJ CHWILI.(...) wszystkie zamówienia na lunch box muszą być złożone w recepcji hotelu maksymalnie do godziny21.00 na dzień przed planowaną wycieczką lub transferem.NIESTETY Z INFORMACJI OTRZYMANEJ OD HOTELU WYNIKA,IŻ PRACOWNICY RECEPCJI NIE OTRZYMALI OD PAŃ PODOBNEGO ZGŁOSZENIA.W związku z powyższym nie możemy uzać reklamacji "

Opinia pomocna?
Tak (3) / Nie (0)
  • Ogólne wrażenie
    1.3
    • Zgodność oferty z opisem 1.0
    • Opieka rezydentów 1.0
    • Stosunek jakości do ceny 2.0

Ostatnio szukane w Oceniacz.pl