Opinia o hotelu Caribbean World Nabeul

Dodana przez użytkownika 01.08.2012

Artur

dołączył: 01.08.2012

mężczyzna, 44 lata
Warszawa, woj. mazowieckie

Data wyjazdu:
lipiec 2012
Cel wyjazdu:
rekreacja
Typ wyjazdu:
dla rodzin z dziećmi
Czy poleca ten hotel?
Nie
Hotel dla?:
rodziny z dziećmi, mniej wymagających klientów
Organizator:
Oasis Tours
Wybrana opinia autorstwa: Artur

Sprawdź ofertę »

Ocena hotelu Caribbean World Nabeul

3.5

Byłem w lipcu 2012. Oceniam razem z żoną, więc ocena bardziej wiarygodna, bo od dwóch osób :) Zacznijmy od negatywów: -hotel może i zasługiwał na 4 gwiazdki ale kilka lat temu. Pokoje brudne i dawno nie remontowane (mieszkałem w bungalowie) -basen ok, ale schody na zjeżdżalnie pokryte glonami - jakby ciężko było np raz w tygodniu usunąć glony -plaża blisko ale trzeba przejść przez małą uliczkę-niby nic, ale smród końskiego moczu skutecznie ostudza zapał do kąpieli w morzu -kawałek plaży przeznaczony dla hotelowych gości jest bardzo mały ale i tak arabom jakoś mało miejsca i olewają znaki i ochronę i korzystają również z tego małego skrawka -przed plażą parkują bryczki-to od ich koni ten smród moczu-a złodzieje nimi powożący nachalnie nagabują turystów-nie radzę korzystać-dałem sie naciąć-po ustaleniu ceny na 15din, po przejażdżce cwaniaczek stwierdził, że 15din to cena za osobe, i zażądał 60din. Po małej awanturze i wezwaniu ochrony z hotelu stanęło na 25din :# Zdecydowanie odradzamy-za taką samą trasę w żółtej taxi z zapłacimy ok 3din. -w pokojach notorycznie brakowało czegoś: a to kilku ręczników, a to przykrycia, interwencje w recepcji nic nie dawały-tłumaczyli że room serwis właśnie sprząta i doniesie brakujące ręczniki i tak w kółko panie macieju Oprócz tego ręczniki często stare, poszarzałe, notorycznie niedosuszone i śmierdzące chlorem. -jedzenie odgrzewane z poprzednich posiłków, do kolacji brak masła herbaty i kawy. Owoce to na zmianę arbuz i melon, wiadomo-najtańsze. Zdarzały się nieświeże owoce! -restauracja"a la carte"-to mit-jedzenie ze stołówki podane tylko nieco ładniej -ohydne wino-śmierdziało jak stary trampek -za mało leżaków przy basenach-trzeba było jeszcze przed śniadaniem zajmować, po śniadaniu nie było szans :\ -zbierali plastikowe kubeczki i słomki i po opłukaniu serwowali w nich ponownie napoje Plusy: -fajny basen i zjeżdżalnie -znośne piwo Edit: ludzie piszą, że nie było problemów z leżakami-ok, ale tylko przy głębszym basenie. Przy tym ze zjeżdżalniami, to po śniadaniu można było zapomnieć o wolnym miejscu. Mimo tych wad, ogólnie przywieźliśmy miłe wspomnienia. Dzieci również zachwycone pobytem. Jednak sieć Carribean World będę pomijał podczas planowania kolejnego urlopu. I organizator Oasis Tours też się nie popisał-rezydentka wysiadła w Hammamecie a goście do dalszych hoteli jechali sami, jedynie z kierowcą który znał tylko arabski. Odnośnie wycieczek: na rejsie statkiem mocno naciągają-chusta 10din, zdjęcie 10din, jeszcze domagaja sie napiwków. Aczkolwiek kąpiel w morzu ze skokiem z burty-rewelacja! Karawana- bardzo fajna. Krótka wycieczka, niezbyt męcząca. Jak ktoś sie boi jechać na wielbłądzie, jest jeszcze bryczka i osiołek. My w obie strony na wielbłądach i było extra. Nie naciągają jak na statku, chusta na głowę 3din. Na koniec napoje i zimny arbuz. Sklepik hotelowy niezbyt tani ale wolałem to, niż nachalnych sprzedawców na bazarze w centrum. Za to obok hotelu jest sporo tańszy sklep (mała szisza która w hotelu kosztuje 35din, tam kosztuje 22, a można zbić do 20, inne pamiątki też sporo tańsze). Sprzedawca jak nie tunezyjczyk-nie namawia :D. Wystarczy wyjść przez bramę i przejść ok 200m przez zaśmiecony plac w kierunku pn-zach. Po prawej stronie będzie kawiarnia a za nią wspomniany sklepik. Jak ktoś chce dowiedzieć więcej to pisać na drdick1976@tlen.pl

Opinia pomocna?
Tak (3) / Nie (0)

Proszę czekać

Sprawdz ceny wakacji w hotelu Caribbean World Nabeul

  • Położenie
    2.2
    • Odległość od plaży / stoku 5.0
    • Plaża / stoki 1.0
    • Cicha i spokojna okolica 1.0
    • Restauracje w okolicy 2.0
    • Atrakcje w okolicy 1.0
    • Komunikacja 3.0
  • Pokoje
    3.2
    • Wielkość 5.0
    • Standard wyposażenia 3.0
    • Czystość 2.0
    • Łazienka 3.0
  • Hotel
    4.5
    • Basen 6.0
    • Udogodnienia dla dzieci 5.0
    • Animacje i rozrywka 5.0
    • Sport 6.0
    • Obsługa 3.0
    • Czystość 2.0
  • Wyżywienie
    3.8
    • Ilość i dostępność 6.0
    • Smak i jakość potraw 3.0
    • Różnorodność potraw 2.0
    • Obsługa 4.0
    Jakość / cena
    4.0